Silničáři po opravě otevřou sedmikilometrový pás D6 u Prahy
Oprava dálnice D6. Pramen: ŘSD
Vedení dopravy v inkriminovaném úseku dálnice se vrátí k běžnému režimu provozu 2+2 jízdní pruhy.
Vedení dopravy v inkriminovaném úseku dálnice se vrátí k běžnému režimu provozu 2+2 jízdní pruhy.
Mimochodem, to se hovězí nápad zrušit stoupací dvoupruh z Varů k letišti neosvědčil tak rychle, že už byl zase zrušen?
No paráda, konečně a co ta druhá strana ? S těmi připojováky konkrétně u Lán třeba je to děs.
D6 má do budoucna dost velký potenciál. Jako odlehčení pětky super a směr západ získává další kulturní spojení. Jen škoda že to tak trvá, Vary letecky z Prahy nejdou a vlak je absolutně nepoužitelný tímto směrem.
Vlak je nepoužitelný, protože nebyla postavena dálková trať, nýbrž další dálková silnice. To je jediná zásadní příčina.
Oni peníze jsou – ale musely by se vynaložit efektivně. Muselo by se stavět efektivně to, co je opravdu potřeba – ne utrácet prachy za naprosto zbytečný dálnice na východě Moravy, kde po tom jede max. 1 auto za 10 minut v obou směrech (D55) nebo 1 auto za 5 minut v každém směru na úseku D1 za odbočkou na Vyškov ve směru na „Moravskou Křižovatku“ D1/D35/D55 – tam by v těch úsecích s naprostým klidem stačila silnice II. třídy obchvátající ty obce – ale v reálu se tam vyhodily miliardy korun za naprosto zbytečné dálnice po kterých nikdo (D55)… Číst vice »
Tu neplánovali ani za Komančů
Nové Strašecí je u Prahy?
v podstatě ano 🙂
Kdyz jedu na kole Varu do Prahy, tak si ve Strasecim vzdycky rikam ze uz sem skoro doma…
Jasně že je u Prahy – je to do10 minut autem ze Zličína..
No právě… Autem a Zličín. 🙂
Pro fajnšmekry je to jen hoďka vlakem
40km za 10 min = 240km/h?
Jsme rádi že se úsek opravuje a moc se těšíme až se opětr svezeme po opravené dálnici – už si to vážně zasloužila!!!!
Dálnice, (a redakce to potvrdí) která by si zasloužila opravit uplně celá a rozšířit je dálnice D10 – to flikování, které se tam letos provádí je k ničemu a drncá to…
A ideálně zbavit tu dálnici těch 2 velmi nebezpečných „esíček“ – strašně to vynáší..!!!
To ale nesmíte jezdit jako 🐷
Jezdim vždycky podle předpisu – i na dálnicích!!!
– v těch esíčkách je o „úsměv“ jezdit víc než 110… to už je na hraně překlopení auta…
Jezdíte Kachnou?
https://www.youtube.com/watch?v=m5O1kmBTEWc
Možná jezdí s dodávkou, vozí lehký náklad a má tím pádem nacpáno až po strop a vysoko těžiště.
Jiřiku – tohle o mě neřikje – to bych se moh urazit.
Já z dodávkou nejezdim – já nejsem nějakej xxxx dělňas..
Jenže já řidiče dodávek nepovažuju za nějaké xxxx dělňase.
A už vůbec by mě nenapadlo někoho urážet za to, čím se živí a čím jezdí. Jó jak s tím jezdí, to je věc úplně jiná.
Která „esicka“ jsou tak nebezpečná?
Třeba to kde je omezení rychlosti na 100 km/h a všichni rychle dupnou na brzdu a vytvoří se špunt – ale i tak tam skoro nikdo tu předepsanou 100vku většina nedodržuje a jede o něco rychleji..
Otázka na redakci – zkuste zjistit, proč, proboha, nejde na sever od Liberce po 22 h nikde koupit benzín…???? (Frýdlantský výběžek a jeho jižní okolí)
Tahle je nonstop: https://mapy.cz/s/gohagumaro je to 15 minut pěšky od státní hranice.
To „dává smysl“ – spočítej si jak dlouho by to pěšky trvalo z Bílého Potoka ve 2 h ráno, jak bys zjistil podmínky vstupu do Polska – to vše bez mobilu a jako záměrně neočkovaná osoba (nejsem blázen abych si to svinstvo nechal dobrovolně vstříknout do těla – mám svoje zdraví opravdu rád – 4 lidi kolem mě do měsíce po očkování umřely a mámino zdraví se brutálně zhoršilo – ale je to zadarmo, tak na to šla znova…)
Přijde mi zrádný táhlý oblouk na D1 poblíž Ostředku (ku Praze, zejména když je namrzlo), nebo 2x malý poloměr u stávajícího konce D4 u Dubence, na D6 před Prahou je to pocitově také nějaké divné, ale jakápak esíčka na D10? Problém spíše je, řada úseků vlastně nepatří do kategorie D, a nepochopím, proč se urgentně neřeší krátké a po mém soudu velice nebezpečné připojováky (viz i D6 nebo D10), kolikrát to někdo pošle do průběžného a má tam sotva šedesát. Jinak 110 (jak uvádíte níže) může být přiměřená rychlost za určitých zhoršených podmínek. Tvrzení, že to „vynáší“ při této rychlosti,… Číst vice »