Silničáři omezí provoz na silnici I/11 u Jablunkova kvůli opravě výtluků na mostech
Výtluky na silnici I/11 kolem Jablunkova. Foto: ŘSD
Provoz na hlavním tahu na Slovensko bude omezen nejspíše na celý týden.
Provoz na hlavním tahu na Slovensko bude omezen nejspíše na celý týden.
Ty mosty se údajně nepovedly už stavebně. Úplně se tam prý netrefil ten správný sklon mostovky, nebo co, takže tam probíhalo snad i nějaké dlouhé reklamační řízení, s jakým úspěchem, to nevím. Týkalo se to snad více mostů na tom úseku. Výsledkem jsou prý právě ty neobvykle často se objevující poruchy vozovky, její „krabatění“ na mostech a časté výtluky. On ten problém je i na jiných mostech jinde, viz D1 za Bělotínem směr Ostrava, tam je vozovka na mostech taky co chvíli samá díra. Nevím, co je na tom pravda, ale tenkrát se snad ta firma zavázala, že aby se… Číst vice »
Veškeré mosty na této silnici jsou tragédie a jedna obrovská ….. Už od té doby co byly postaveny se trvale rozpadají a opravují.
Super, do toho jim bude celý týden sněžit a pršet, takže oprava pravděpodobně s bídou přežije příští zimu. Kšeft na přespříští rok zajištěn.
Asi bych chtěl od nich moc, opravovat vytluky včas, než se z nich stanou pasti na mamuty.
netlačte na ně na chudáky, ostravská ŘSD ani ještě nezačala odstraňovat billboardy od dálnic, nějaké výtluky jsou hodně daleko na jejich seznamu
Nevíte jestli se zde plánuje dostavba na čtyři pruhy? Vypadá to, že silnice je pod velkou zátěží dost opotřebovaná…
Myslim ze nic take v plane momentalne nie je
V nějakém dalším výhledu je přece i D11 – s nějakým jejím navázáním na Slovensku na tu zwardoňskou dálnici, která se tam snad už staví, ne?
Ta už je v provozu dva roky(zatím označena 1/11), teď uvedli do provozu i dálnici kolem Čadce. „D11“ v úseku Nebory- exit Třanovice na D48 bude hotová příští rok (staví se posledních 5km)
Přes Jablunkovský průsmyk je čtyřproud zbytečný, protože další pruhy -D3- jsou postaveny přes průsmyk Skalité – Zwardoń. Polovina kamionů bude jezdit tudy po dokončení posledních 8km polské S1.
Jak je možné že jsou tam „pár let“ po zprovoznění takové díry? Kvalitně odvedené stavební práce nebo perfektně vypracovaný projekt odpovídající silnému tranzitnímu tahu?
To je hlavne par let po rozsiahlej rekonstrukcii
Díry jsou tam poměrně často.
se podívejte na D56 u Hrabové, mostní uzávěry tam za posledních 5 let „opravovali“ 2x a pořád je to tragédie… čím dál více jsem přesvědčený, že převod ŘSD pod Asfinag nebo PDDKiA je jediné řešení jak tady spravovat dálnice