Silničáři oddělují protihlukovou zdí dálnici a koridor, uprostřed luk

Zeď mezi dálnicí a železnicí. Autor Zdopravy.cz/Jan ŠindelářZeď mezi dálnicí a železnicí. Autor Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Řidiči i cestující ve vlacích se jižně od Veselí nad Lužnicí mohou v posledních dnech obdivovat stavbě monumentální protihlukové stěny.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
a8n

„Zajímavá je přitom zejména skutečnost, že zeď vzniká uprostřed dopravního tahu (silnice, železnice) a neřeší oba druhy dopravy společně.“

Co je na tom zajímavého? PHS musí být co nejblíže zdroji hluku, jinak její účinnost výrazně klesá. Spíš bych se zajímal o to, jestli je oboustranně pohltivá, jinak sice lépe utlumí hluk z dálnice, ale bude naopak fungovat jako reflektor hluku ze železnice.

Martin

Malá domů je holt malá domů…

Oskar Štejfa

Nechtějí aby se vidělo, že vlak je rychlejší. xD

Er

To je ještě dobrý. Čekal bych, že postaví každý svojí protihlukovou stěnu těsně vedle sebe.

Martin

No, ani bych se nedivil :-))

Zdeněk

A právě, že v části kolem zastávky Horusice jsou ty zdi opravdu z obou stran. Abych to upřesnil, tak je jedna vedle kolejí směrem ke vsi a druhá je z opačné strany mezi tratí a dálnicí. Jako by se nemohli domluvit a postavit jednu společnou…