Silničáři na tři sezony omezí provoz na vytíženém tahu I/19 u Plzně
Oprava silnice, ilustrační foto. Pramen: ŘSD
Celková délka opravovaného úseku bude téměř 1 200 metrů, provoz bude řízen kyvadlově.
Celková délka opravovaného úseku bude téměř 1 200 metrů, provoz bude řízen kyvadlově.
Na téhle silnici bych rekonstruoval trochu dráž. Vynechat kruháče a alespoň udělat křižovatky s odbočováky a částečně podjezdy či nadjezdy. Od křižovatky Šťáhlavy, Nezvěstice bych to trasoval jako 1/19 rovně a minul bych Nezvěstice, Spálené Poříčí, Hořehledy. Napojovat by se to mohlo někde u Míšova nebo Borovna.
není to nějak dlouho na tři roky oprava, takový kousek
Dělá se po polovinách, tj. všechno krát dva.
jo ještě budou dělat osvětlení a kanalizaci , tak to chápu
Hlavně, aby při provozu za tři roky nepřišli na to, že kapacita kruhové křižovatky je nedostatečná a tvoří se tam kolony, podobně jako u Benešova na I/3 či v Českém Krumlově.
Železniční přejezd tam není, při elektrizaci tratě v 60. letech byl nahrazen celkem stísněným podjezdem. Na leteckých mapách je vidět kde byl podle vyšlapané zkratky přes koleje.
říkám, tam nejspíš proběhne přestavba toho podjezdu v rámci dvojkolejky do Nepomuku?
Ano, podjezd při zdvoukolejnění zůstane v původním místě a bude rozšířen a prohlouben. Současný podjezd je ještě starší než jsem psal, je na něm letopočet 1930, vedlejší pěší podchod byl doplněn 1999.