obrazok-zdopravy

Silničáři chystají obchvat Chodové Plané na spojnici dálnic D5 a D6

Přeložka I/21 Trstěnice - Drmoul se otevřela v červnu 2020. Pramen: ŘSDPřeložka I/21 Trstěnice - Drmoul se otevřela v červnu 2020. Pramen: ŘSD

Obchvat Chodové Plané bude posledním vylepšením silnice I/21 v Plzeňském kraji.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Franta

Zajímalo by mě, proč se ten obchvat takhle kouskuje a napojuje na průtah Planou. To je jak obchvat průtahu Pelhřimovem.

Jestli by tohle nebylo elegantnější a efektivnější: https://mapy.cz/s/norevododo

Petr

Kouskování je v módě. Např. Příbram, dobře jedna část okolo staré Příbrami a jedna okolo nové Příbrami, ale sakra co ta třetí část obsahující jen kruháč s napojením na výpadovku na Prahu. 😀

Luboš

Bydlím v Chodové plané a provoz je katastrofa. Tři přechody a nikdo nezastaví jen nikdy kamion kdo tu ne bydlí tak neví. Tisíce aut a kamiónů přes jednu vesnici. A to když se stane nějaký tukanec tak to stoji až za Planou směr Nova Hospoda a obráceně směr Trstenice. Držím pěsti ať obchvat je co nejdřív

Igelkott

Docela by mě zajimalo, jestli to pak bude od D5 do Mariánek rychlejší přes Chodovou Planou nebo po obchvatu.

old

A v současnosti vám to vychází jak?

Steve

Zatim je to rychlejsi kolem Regenta ale o fous. Ted jak jezdi CD bus tu vyluku tak je to stejny. Po tomhle obchvatu to bude rychlejsi a hlavne bezpecnejsi. U Regenta se vzdy modlim aby me nekdo nesestrelil.

Igelkott

Přes Skláře

libor

Chebsko se stalo šíleným logistickým centrem a ten nárůst dopravy i od D5 je fakt silný, už aby to bylo… Toto a Stará Voda a bude hotovo 😉

Radek Liška

V té Staré Vodě to opravdu vymysleli, když už chtěli zpomalit dopravu, mělo se postavit úsekové měření, které by bylo určitě levnější, místo toho se postavily nebezpečné ostrůvky, u kterých se pořád něco opravuje. Až se jednou někdo nechtěně odrazí od ostrůvku na zastávku, pak bude tragédie….

libor

taky nejsem příznivce ostrůvků. myslím, že „tvrdé“ úsekové měření (hned za značkou a za peníze) jsou lepší než ostrůvek..

Pavel S.

Ostrůvky mají proti měření tu výhodu, že výrazně usnadňují přecházení chodců. Z pohledu řidiče je to jasné, ale v těch obcích žijí taky lidé. Mimochodem k úsekovému měření, co mám informace z první ruky z jedné obce taky na průtahu, tak z pokut sotva uživí jeho provoz a kdyby to investičně nezaplatilo ŘSD, tak si ho vůbec nemůžou dovolit. Také se mi rozplynula moje představa o „zlatém dole“ 🙂

Karel Mio

Samozrejme zalezi na umisteni a tim padem na smysleni umistujiciho subjektu. Kdyz je radar neoznaceny nekde na okraji obce, tak to zlaty dul byt dost dobre muze, naopak kdyz je umisten do neprehlednych mist, kde se jezdi pomalu, oznacen, tedy pusobi veskrze preventivne za ucelem bezpecnosti, tak si dovedu predstavit, ze se nezaplati, takze musi byt vniman jako investice do bezpecnosti.