Silničáři budou opravovat Radotínskou estakádu na Pražském okruhu
Radotínský most na D0. Pramen: Ceskedalnice.cz

Oprava dilatace není jedinou položkou na seznamu chystaných zásahů na Radotínské estakádě. ŘSD chystá také opravu vozovky.
Už zase?! Souhlas s tím, že je to celé zfušované. Poprvé se opravoval Lochkovský tunel už v roce 2017 tuším…
Kvalita (nejen) silničních staveb v Čechách je tristní. V Německu či Rakousku (například dálniční estakady skrz alpy) většinou takové věci takto brzy řešit nemusí. Provoz je tam taky nemalý a vlivy počasí mnohem extremnejsi. Tam to totiž „nešulí“ na jakosti a množství materiálů. Čistě můj názor – žiji tam přes 15 let.
Nebojte jmenovče, už je obohacujeme o naše „umění“. Za posledních třicet let se naučili mnohé. A problém s dilatací u betonových vozovek v létě hýbal celým Bavorskem.
A přitom většina těch kamionů by přes Prahu nemusela. Bohužel to už předpokládal Baťa.
Kecy, prdy a beďary. Vždy se staví (nebo by se mělo stavět) nejdříve to, co je naprosto nezbytné a pak se řeší až to ostatní. Ač Baťa byl a dodnes je nedoceněný vizionář, tak se přesto sem tam pěkně seknul a to je případ jeho dálnice. A to jak jejím vedením hodně na jih od Prahy (zhruba ve stopě dnešní silnice č. 18 z Votic do Příbrami), tak vedením přes Chřiby.
A víte kdy se přišlo s návrhem okruhu Prahy a dálnic od něj. V okamžiku kdy jsme přišli o Sudety. Předtím to bylo vše mimo Prahu. Viz strana 6 https://www.digitalniknihovna.cz/cdk/uuid/uuid:ca356c5f-7af7-49de-9f46-ac9254ecc7fe
Přes Prahu je to postavené, tak ať to jezdí tam.
Nemáte rád Pražany? A postavené to ani po devadesáti letech není.
Co to má společného s Pražany? Ti ať si spokojeně žijí svůj život a klidně přijedou na víkend k nám nadechnout se čistýho vzduchu a rozhlídnout se do kraje. Postaveno je toho plno, tak ať se to využívá taky na plno.
Jen ať hezky dál jezdí přes Prahu. Od toho přes ní vedou dálnice.
Ikdyby vedla Baťova tranzitní dálnice na jih od Prahy tak stejně bude potřeba všech stávajících dálnic kolem Prahy a obzvlášť v budoucnosti kdy se předpokládá významný nárůst počtu obyvatel v pražské aglomeraci.. Tranzitu je sice hodně, na D1 mezi Prahou-Brnem tvoří tranzitní mezinárodní doprava ze všech projíždějících kamionů cca 40%, ale co se týče osobních automobilů tak na dálnicích kolem Prahy má drtivá většina zdroj/cíl cesty právě v Praze a nejbližším okolí. Praha vždy byla a bude jednoznačně největším cílem cest v ČR
Nevěřte tomu, vždyť není způsob, jak se dostat z jihu na sever a z východu na západ i osobním automobilem natož nákladním, jinak než přes Prahu, nebo po „kozích stezkách“.
Na tom není nic v nepořádku.
Tam je to mimo civilizaci, tak snad práce pojedou 24 hod. denně, aby se čas uzávěrek co nejvíce zkrátil
Tuším, že je to v provozu asi 20 let. To už má na nějaké opravy nárok.
Tušíte? No a článek jste četl? Je to tam uvedeno (2010).
Aha. Sorry. To jsem přehlédl.
Jo, tak asi pořád lepší než to nechat spadnout. Snad to bude rychle a nějakou dobu to vydrží.