Síla v jednoduchosti: Z Vectronu vznikl Smartron, je určen pro nákladní železnici
Lokomotiva Smartron. Autor: Siemens
Jedna verze, jedna smlouva, jedna cena, jednoduchý a rychlý nákup. Pod těmito hesly představil Siemens začátkem března svou novou lokomotivu
Výborně Siemens. O něco se pokoušela i Škoda s loko 381, ale bohužel po té tradičně neštěkl ani pes, což se dá pochopit, kdo by riskoval problémy s nedodělkem.
Nemohli alespoň ten transformátor přivinout i na 25kV? Takto je z toho lokomotiva pro německé země a možná Skandinávii.
Čím miň, tím líp, protože tohle opravdu je lokomotiva jen pro německé země, má taky jen německý zabezpečovač pokud jsem dobře četl. Hlavní kriterium cena, cena a zase jen cena. Jak to Siemens začne ještě vyrábět na sklad, tak se s tím roztrhne pytel a ze Smartrona bude v Německu hotový obchodní šlágr.
Tak potřebovali něco jednoduchého, co by šlo rychle k prodeji. Další verze budou určitě brzy pokračovat.
Materiály ližin, hodnoty přítlaku a šířka sběrače se u OeBB/SBB/DB neliší?