Siemens dokončil velkou zakázku na dodávku jednotek Mireo pro agilis v Bavorsku
Jednotka Siemens Mireo pro agilis. Foto: agilis

Dopravce si provoz nových jednotek pochvaluje.
Dopravce si provoz nových jednotek pochvaluje.
Drobný překlep: mají depo v Regensburgu, které „opravce“…
správně asi „dopravce“
Agilis je jedním z nejlepších dopravců v Bavorsku. V žebříčku kvality BEG se opakovaně právem umísťuje na nejvyšších pozicích.
Mirea jsou dalším kvalitativním skokem, zejména co se prostoru pro nohy týče.
Radost tím jezdit!
O něčem takovém si můžeme s našimi super regiopantery nechat jen zdát. Snad aspoň vzduchotechnika Mirea taky nesnesitelně hučí ve stanicích
Panter je aspoň prostorný a „schované“ plošiny mu nezabírají třetinu dveřního prostoru.
Neví někdo, jak dopadly ty skodovacke push-pully? Zdá už nejezdí od nového JŘ?
Nejezdi, momentalne jezdi vozy IC1 a od roku 2028 by meli zacit jezdit nove jednotky pod novou smlouvou.
DE Wiki
„V budoucí přepravní smlouvě pro síť Isar-Noris-Altmühl z roku 2028, která zahrnuje i linku RE na vysokorychlostní trati Norimberk–Ingolstadt, jsou povolena pouze ojetá vozidla vyrobená po roce 2020 a nová vozidla.[11] Lokomotivy řady 102 a vlakové soupravy Škoda push-pull byly vyrobeny v roce 2019, a proto tyto požadavky nesplňují“
Nedá se říct, že by to dobylo německý trh.
Nakonec bych se nedivil, kdyby se po pár letech tyhle jednotky vrátily do Česka. Možná se ČD můžou zkusit zeptat.
Mají dveře v blbé výšce peronu
Nebyly by první ojetina z Německa s blbou výškou podlahy.
Tak pořád mají lepší výšku podlahy než Bdt, které na frýdlantské trati často zaskakují, a lepší řešení aktuálně není moc na obzoru. Spíš by s tím byly spojené jiné technické a organizační potíže.
Je nějak rozumně řešitelné elektrické napájení té soupravy při jízdě pod tuzemskými trakčními systémy?