Sezemice doplácejí na nový úsek D35, na obchvat čekají 20 let

Otevření úseku D35 z Opatovic do Časů. Foto: ZEK PrahaOtevření úseku D35 z Opatovic do Časů. Foto: ZEK Praha

Ředitelství silnic a dálnic chce o stavební povolení pro obchvat Sezemic požádat příští rok v únoru.

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
SYN

No, popravdě, nepříjde mi až tak divné že se přivaděč k D35 nestavěl/nestaví ještě před tím než sama D35… k čemu by asi tak přiváděl?
Osobně bych to viděl na začátek stavby hned po dokončení obou navazujících úseků, no možná když bych chtěl být pilný tak po dokončení jednoho a alespoň začátku druhého… tak to je asi tak teď že?
Ale ono je tu mnoho dalších úseků které jsou velmi důležité a ještě se ani nezačaly stavět, takže nic ojedinělého…

Hytlák

Zajímavé,kde autor čerpal tyto informace ,že Sezemice doplácejí…Včera na ČT si starosta Sezemic na nic takového nestěžoval.Naopak říkal,že doprava je po zavedení semaforu klidná.

Jarda 2

Značení v Sezemicích je velmi matoucí – a místná část Počapelské Chalupy je značená uplně stejně jako vedlejší místní část – tedy Počaply = je to velmi matoucí (vracel jsem se kvůli tomu zpátky do Sezemic abych tam od místních zjistil, že jsem jel vlastně správně..), navíc kruhový objezd přímo v Sezemicích a jeho výjezdy jsou značeny přímo tragicky – nikde neni cedule Pardubice ačkolilv je to asi ?3? kilometry…

Šejdr

Tahle cedule před vjezdem na kruhák nestačí? https://mapy.cz/s/momamagutu
Na příjezdu od Kunětic jsou pro změnu směrové značky: https://mapy.cz/s/besejuzuka
Co se týká značení Počapel, to je zcela správně. Vjíždíte do obce Počaply, proto je na vjezdu napsáno Počaply.

Jarda 2

Jel jsem z nového konce dálnice D35 , v místě jsem byl poprvé, velkou ceduli si nevybavuju – ale podstatné je, že na výjezdech z kruháče tam cedule „Pardubice“ NENÍ a to je to podstatné!
Na staré fotky z map nemá cenu se odkazovat…
(Ta nová dálnice D35 mě nijak nenadchla – a to jsem jel 150 km abych se na to podíval.. Naproti tomu ta prodloužená D11 je velmi povedená dálnice)

ABCD

Myslím, že I/36 Časy – Pardubice by měly být střídavý třípruh. Sice podle kapacity z roku 2016 je tam kapacita okolo 10000 tis/den.
Ale postupně se to změní po dostavbě D35/D43 (na Brno spíš tudy než na Ždár). A taky si myslím, že by měl být cíl tuto méně konfliktní trasu udělat atraktivnější než I/322 přes Slovany, kde to fakt na to není na větší dopravu do centra Pardubic vhodné ( ulice Dašická a Staročernská).

JiraH

Ale z Černé za Bory nepojedou auta přes Sezemice ale rovnou na Dašice kde se obchvat už pripravuje

ABCD

To vím. Pokud pojedou po mostě na druhou stranu trati. Tzn. do Černé za Bory, do průmyslové zóny do Pardubiček, do nemocnice a pokud bude časem směrem k Dražkovicím a I38 letišti atd obchvat. tam problém nevidím.
Problém vidím u aut, která pojedou směrem do centra Pardubic. Tam to není vhodné, je to stísněná ulice okolo obytných domů a podle mého názoru by bylo vhodné je „odlákat“ nabídkou rychlejší trasy od MúK Časy. Záleží)kam přesně jedou, zda do severní časti města atd. Tam se pak projevují rozdíly v navigaci.

Honza D.

Divím se, že to nebylo v požadavcích EIA. Patriku, kde jsi byl, když se o tom rozhodovalo???

Vojta

Já teda nevím, kde tam vidí zvýšenou dopravu. Když pojedu do Pardubic od západu nebo od severu, přijedu po Hradubický. Možná tak na sídliště Dubina by mohlo mít smysl to objet a projet Sezemicema. A když pojedu od východu nebo jihu, tak tam zas nově postavený úsek D35 nemá žádný vliv. A naopak, část dopravy, co se z D11 potřebovala dostat na Holice a I/35 (nebo opačně), přes Sezemice jezdila (občas to bylo rychlejší přes P-ce nebo starý most v Kuněticích než přes HK).

Slothmaster

V článku to je napsaný: „Očekává se zejména narůst provozu nákladních automobilů, které zásobují sklady v Černé za Bory.“

Dušan Janovský

To ale obchvat nakreslený na mapce v článku nevyřeší, protože soudím, že takové nákladní automobily sjíždějí z D35 už na MÚK Rokytno.

PetrN

otázka v jakém stavu je příprava východního obchvatu Sezemic na II/298, kde je investorem kraj…

JiP

Paradoxne nejvetsim nepritelem D35 je sam Pardubicky kraj, protoze ten zastu neschopu, ktery se tam v teto zalezitosti vystridal je neuveritelny.

Honza

Naštěstí teď už tam sedí expert na dopravu Kolovratník. 😀