Severočeské lokálky přilákaly tisíce lidí, nejvíce jednotlivých jízdenek prodal Zubrnický motorák

Hurvínek. Autor: Zubrnická museální dráhaHurvínek. Autor: Zubrnická museální dráha

Severočeské turistické lokálky mají za sebou první sezonu pod takzvanou velkou smlouvou, kterou s dopravci uzavřel Ústecký kraj na pět

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ALBATROS498022

Jen tak dál a víc!

železničář v důchodu

„Zubrnický motoráček“ má několik výhod, které mu logicky slušné využití přinášejí: lidnaté „zázemí“ (samotné Ústí nad Labem + další velká města v blízkosti), smysluplný cíl cesty i pro jinou klientelu, než pro pouhé železniční „šotouše“ (skanzen v Zubrnicích), a poměrně krátkou trasu, kterou vlak projede za nedlouhou dobu, kdy cesta ještě baví i děti, takže „nelezou po stropě“ (cca půlhodina je jimi ještě přijatelná) – jen je škoda těch zbytečných nepřípojů od Děčína ve Velkém Březně …

Kroupa Vladimír

„Nepřípoje“ v železniční stanici Velké Březno, bylo diskutováno několikrát, ale bohužel technologie železniční stanice a předpisy SŽDC jsou neslučitelné s přípojem – co pro některé vypadá jako posun v rámci stanice, je ve skutečnosti přejezd z jedné infrastruktury na druhou, této jízdě se říká „přestavná“ a bohužel je brána jako posun – a posun rušící (v tomto případě) musí být ukončen 5minut před případnou další jízdou vlaku, tím by se zkrátil už tak dost krátký pobyt v Zubrnicích. Další nevýhodou je, že stanice má jen dvě dopravní koleje s úrovňovými přechody ke kolejím … Většinou se jako vlakový personál snažíme… Číst vice »

železničář v důchodu

No, já se to sice pochopit snažím, ale jde to dost „ztuha“, protože je to klasický příklad platnosti pravidla „když se nechce, je to horší, než když to (opravdu) nejde“ – a všechno přitom záleží na zúčastněných lidech … Nejde přitom ani tolik o přípoj od Zubrnic do Děčína, teoreticky realizovatelný třeba i možným pěším přesunem v Malém Březně, který ZMŽ proponuje (což je ovšem stejně také pouhá „z nouze ctnost“), ale především o směr opačný, tedy od Děčína do Zubrnic, který považuji za mnohem důležitější: jeho neexistence by měla vadit i ZMŽ, protože (podle mě) by ZMŽ mělo jít… Číst vice »