Severní Moravě „hoří“ pět autobusových oblastí, kraj potřebuje dopravce na půl roku

Autobusy SOR BNG 12 ČSAD Frýdek-Místek. Autor: ČSAD Frýdek-MístekAutobusy SOR BNG 12 ČSAD Frýdek-Místek. Autor: ČSAD Frýdek-Místek

Vedení Moravskoslezského kraje musí řešit vážný problém v autobusové dopravě. V pěti oblastech se totiž nestihly podepsat smlouvy s vítězi

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Klasika, DPO+město ostrava+kraj si to dělají, tak aby to vyhovovalo jim a ne lidem. Dotační politika, napojené firmy, jen ať to co nejvíce sype. Ale už se blíží okamžik, kdy to přestane fungovat, protože ani nejhloupejší parazit si nezabije svého hostitele, jako si veřejná doprava na ostravsku odpuzuje své cestující do automobilů. Škoda, že si neuvědomují, že bez cestujících jim tyhle čachry už nepůjdou. Cpou tady lidem co lidi nechcou (zdržující terminály, nové tratě kde to jezdí v úterý a v dubnu) a nedávají co lidi chcou (kvalitní spojení). Taky ultimativní egoistické jednání typu „my chcem tohle a ty podepiš“… Číst vice »

Honza

To jako finišují s tendry půl roku dopředu? :O

Pibik

To jsou babráci ten kraj, ani elementární věci nejsou schopni zajistit a to mají baráky plné ouřadů nadprůměrně placené, u většiny se marně zjišťuje k čemu tam jsou…

Jiří

To jako firma kde dělám a která se zabývá kovo výrobou se přihlásí do tendru na dostavbu Temelína a vyhraje to a najednou před podpisem smlouvy by se začala divit co to vlastně po ní někdo chce, vždyť mi na to nemáme kapacity a know how. Jsou ti politici padlí na hlavu?

UBolt958

Nechápu, jak se někdo může přihlásit do výběrového řízení, vyhrát ho a pak říct, že nemají kapacity na to, aby to byli schopni vyjezdit. Unucka je pohroma pro dopravu v celém MS kraji. Tak neschopného a nekompetentního člověka by na takovém postu člověk jen těžko hledal a to nemyslím, jen kvůli tomuhle fiasku, ale celkově. (vlaky na vodík je taky docela dobrý úlet)

Petr.R

vy neznáte ZEMKA? Dluží státu přes 300melounů, dva ZEMKOVÉ jsou odsouzeni za čachrování s elektrárnama. V plzenském kraji musí vrátit zpronevěřených taky přes 300 melounů. Každý jeho autobus vozí vytisknutý, že jsou všichni nevinní a ta jeho bionafta zastavovala autobus za autobusem. Ve zlínském kraji má být výběrko v září a taky se nestíhalo dříve. Bude ještě sranda, ale ve zlínským kraji, když autobus pojede do místa s vlakem, tak dotace dostane jenom vlak a tomu fandím.

MSK

V článku je několik nepřesností:
– Hlučínsko bylo jen na 2 kola a vyhrál ČSAD Havířov
– Frýdeck-Místecko zase vyhrál ČSAD Frýdek-Místek
– Bílovecko vyhrála Arriva-Morava, ale nepřistoupila na podpis smlouvy, tkaže byla vyloučena
– s obcemi musely být dohody uzavřeny před vyhlášením VŘ, takže důvod protahování soutěží z tohoto důvodu je lichý

Petr

Další nepřesnost je už v názvu: Drtivá většina těch provozních souborů vůbec neobsluhuje severní Moravu.

VS

Dobrý den,

máte pravdu. Ten kraj nebyl nazván moravskoslezským pro nic za nic.

Hezký den.