- Cestovní ruch •
- Město •
- Zprávy
Šestimístný motocykl na LPG a rolba. „Veteránům“ z Prahy pomohly severočeské STK
Některá vozítka byla rovnou odtažena. Pramen: Praha.eu
Turistická doprava v samém centru Prahy představuje bizarní směs, která má ve většině případů jedno společné: porušování pravidel, vyhlášek a
Nežerte tolik ty média závistivci..:) můžu vás uklidnit, že auta, která vyrábim já jsou ty tři co prošla a v centru zůstanou…máte radost? 🙂 to bude peněz až ty polský nesmysly zmizí.. https://prazsky.denik.cz/podnikani/vypada-jako-mercedes-utroby-ma-ale-z-lady-nivy-zkoumali-jsme-vuz-pro-turisty-20190115.html
Šestimístný motocykl? Měli všichni přilbu? A přepravované osoby se nohama dotýkali stupaček? Stačí použít zákony co už máme…
Netrpělivě budu čekat na informaci, jak budou podvodné STK potrestány a které to jsou. Bez nich by celý řetězec této trestné činnosti nebyl možný.
Jasně, taky jsem zvědavý. Na STK se přeci instalovaly kamerové systémy, které tomuto měly zabránit. Důkazy by tedy už měli mít k dispozici. Záznam měl být přenášen online jinam, aby s ním nešlo manipulovat.
Orwell jak vyšitý. Přitom prakořenem těch podvodů je doba která lidi k podvádění mnohdy nutila přílišným sešněrováním společnosti. To je jenom snaha léčit zlomeninu náplastí. je třeba se zamyslet co k tomu podvádění dneska vede a zkusit odstranit prvotní příčinu. Pak by měl počet podvodů klesnout na minimum (například někdo kdo si nemůže dovolit nové auto a potřebuje jej k životu si asi raději někoho koho lze uplatit najde) a nebude třeba všechny šmírovat.
Orwell? A co bezpečnost provozu? To navrhujete mít tak bezbřehá pravidla, aby nebyla potřeba STK? Tohle nejsou žádní chudáci, ale obyčejní vychcánci, co kašlou na bezpečnost převážených osob, ekologii a jde jim jen o maximalizaci zisku. STKáčkům, které se na to podílely, pak vzít licenci. Jinak než tvrdým postihem se tady bobohužel noc nevyřeší.
Tvl četls ho? kde vidíš paralely? K podobnému jednání vede nenažranost různých týpků a liknavost úřadů. Měli to zaříznout už u první „rolby“ jenež na to kašlali. no a začli to řešit, až je tímhle svinstvem zamořeno… Buďme rádi, že se to sanží sanovat. Na silnici nemají podobný bastly, které často nepslňují ani základní hlediska bezpečnosti, co pohledávat.
https://www.auto.cz/nove-veterany-na-ceskem-trhu-kdo-tohle-schvalil-129124
konecne nekdo ma koule a kona. jednoznace souhlasim. takovych kontrol vice a vyresi se mnohe problemy. Praha vypada casto jako lunapark
Čím méně těchto vraků v ulicích, tím lépe. Praha už tak vypadá jako jeden velkej cirkus.
Nechapu tu potrebu uradu likvidovat turisticky atrakce. Jsem Prazak a nikdy mi nevadil Segway, Pivoslap ani pseudoveteran. Pritom pokud nekdo skutecne ohrozuje prazske chodce, jsou to v prvni rade cyklisti, ktere magistrat naopak podporuje vsemi moznymi zpusoby.
Jsem pražák a mám názor zcela opačný než vy. To jen, abyste si uvědomil, že vnímání ostatních může být jiné.
Tak asi kazdy vychazi z osobnich zkusenosti.A me zadny z uvedenych stroju nikdy neohrozil, na rozdil od cyklistu na chodniku nebo v protismeru.
Bacha na ten protisměr. V řadě jednosměrek je cyklistům povolena jízda v protisměru značkou!
Viz Hybernská nebo Na Příkopě.😁
Což třeba já osobně považuji za zvěrstvo. Jízdní kolo je vozidlo jako každé jiné a platí pro něj úplně stejná pravidla jako pro auta.
liberal shark: Coz samozrejme neni pravda, protoze jizdni kolo ma spoustu vlastnich pravidel a vyjimek, stejne tak cyklista. Napr. cyklista jako jediny ma primo v zakone uvedene, ze ma za povinnost vyuzivat jen urcity druh komunikaci, coz je samo o sobe tak moc postavene na hlavu, ze to ani neni mozne.
No pochopitelně, přece když se za desítky milionů vybuduje cyklostezka, tak přece je nejlepší, když ji nikdo nepoužívá a pumpičkáři dál brzdí provoz na silnici a ohrožují sebe i ostatní.
Pokud vede jiným směrem nebo je jen vyznačena na chodníku, patří kolo logicky na silnici, ovšem se všemi povinnostmi. Cyklista jedoucí podle pravidel ohrožuje leda tak bezohledné automobilisty. Ovšem, ani já nehájím zvěrstva páchaná některými, ať už v autech, na kolech či koloběžkách. Některá hovada zůstanou hovady, a ta je třeba za prohřešky důsledně trestat.
Jasně, oni vám „jen“ vyznačili stezku na chodníku, takže „logicky“ šup na silnici. Dvouproudovou cyklodálnici byste nechtěli?
Těmi pravidly myslíte značky?
Protoze jsi nikdy nevystrcil nos ze Zadni Kopaniny, ty „Prazaku“ 😀
Já jsem také z Prahy, a vadí mi to. Segwaye ani tolik ne, ale tyhle auta a pod. co akorát dehonosují úroveň města na úroveň cirkusu.
VAM vadí cyklisti a nevadí vám segway? Mne vadí segway i ty pseudokolobezky. Cyklisti taky. Pokud to bude jen o balastu, tedy že si radní myslím že jsou arbitri elegance pak budu jejich postup kritizovat taky, ale pokud to nesplňuje technické normy a hazarduje to s bezpecnosti, tak v tom případě souhlasím s postupem úředníků.
Segway ma omezovac na 12 km/h, na rozdil od kola. Nikdy jsem necetl o vaznem urazu spojenem s jizdou na Segwayi, zatimco cyklisti kazdorocne jen v Praze zrani desitky lidi, mnohe z nich tezce.
Z čeho usuzujete, že cyklisté zraní v Praze desítky lidí ročně? Prosím statistiku vedenou (teď nevím přesně zda PČR, CDV nebo ministerstvem dopravy).
Tak že cyklisti jezdí jako hovada, je běžná věc, stačí se chvíli (nejen) v centru pohybovat. Těch zranění je spousta, ale kdo to nahlásí, když to vysloveně nebyla zlomenina apod.? To budou stovky lidí spíš než desítky.
https://prahounakole.cz/2019/02/nehody-s-ucasti-cyklistu-v-roce-2018/
Až na úmrtí vynálezce a pár dalších se skoro nikdo nezranil https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/vyrobce-vozitek-segway-se-na-jednom-z-nich-zabil/r~i:article:678524/
Odkaz na zdroj ohledně těch desítek (nejsou to spíš tisíce?) zraněných chodců od cyklistů by nebyl?
Tak to já jsem četl, že majitel firmy vyrábějicí Segwaye se na něm zabil.
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/majitel-firmy-segway-se-v-britanii-zabil-na-segwayi.A100929_104203_zahranicni_btw
Fajn, to je jeden. A navíc to nebylo v ČR.
Zabil se tak, ze spadl se Segway z vysokeho previsu. Nehoda nemela nic primo do cineni s technologii Segway. Zabil by se stejne kdyby z toho utesu spadl pri chuzi nebo jizde na kole. Nemel tam byt, at uz na Segwayi nebo jinak.
Nutno říci, že problém cyklistiky je zejména to, že když už existují „ehmmm“ cyklostezky, tedy vyhrazený pruh ve vozovce, tak slouží:
1. jako parkoviště
2. jako podjížděcí pruh, zejména pro motorky
3. jako něco co lze náhle ukončit, když je potřeba více místa
Tady na Vinohradech nejsou průjzedné ani stovky metrů aby v cyklopruhu něco nestálo. Osobně si myslím, že to je o život se je snažit použít. Takže by to chtělo začít systematicky trvdě vytlačovat auta z cyklopruhů a následně vytlačovat cyklisty z chodníků. Na kole po Praze nejezdím, raději pěšky, ale ani chodci to nemají snadné.
Tak jistě, na kole se dá jezdit po tomhle http://hansonthebike.com/2011-06-seg-bike-lanes-01/ a ne po té parodii co je npaříklad v Brně mezi pivovarem a výstavištěm
Tak pokud vyrobíte cyklopruh tak, že seberete prakticky všechna legální parkovací místa a vlastně existencí takového pruhu naprosto znemožníte třeba zásobování nebo rozvoz zásilek, tak se nedivte, že pak lidi zastaví v něm. Cyklopruh má být tam, kde je na něj místo a ne jako v Praze či Brně, že se (v lepším případě) zúží pruh na minimum, v horším se ze dvou udělá jeden pro pár pumpiček denně na úkor tisíců aut a hlavně místních lidí, kteří taky potřebují někde zastavit či zaparkovat.
Opravdu ? Tak se zajeďte kouknou třeba do Č. Těšína. Tam je cyklopruh i parkoviště.
Možná proto, že tisíce aut škodí městu více než cyklisté, tak je preferuje. Zásobování často stojí přes celý chodník a nutí chodce lézt do frekventované vozovky, i když má pár desítek metrů za rohem dost místa po straně vozovky. Pro zásilky bylo dobrým zvykem chodit na poštu po pracovní době, ale když holt má někdo potřebu i pro malou věc do své ulice honit dodávku, byť třeba ani není doma…
Po pracovní době… no to by ta pošta taky musela zavírat v tolik aby se tam člověk, který nedělá 6–14 dostal. No a o vražení papírku „adresát nezastižen“ div ne do ruky se ani nebudu vyjadřovat.
Proč prostě nenapíšete,že vám vadí všechno a všichni?
Mně vadí, když segway nebo cyklista motá na chodníku mezi chodci, a naopak jako chodci či řidiči mi nevadí segway v pruhu pro cyklisty (nevím ale, co na ně cyklisté). Nevhodně či nebezpečně jedoucí cyklisté jsou jevem relativně běžným, zatímco segwayisté byli přímo masovým.
Turistické atrakce ano, ale uměřeně. Z Prahy ani z ostatních měst nemusí být hnedle lunapark. A pokud jsou cestovky, které sem vozí cizince čistě za účelem levného ožralství, tak ať jim někde na venkově adaptují útulný kravín, kde můžou zapařit a přesto nebudou nikoho rušit. Řvát a blít nemusí zrovna v památkové rezervaci.
Holt asi časem dojde k razantnímu zdražení chlastu i hotelů.
pokud ta atrakce bude v poradku, pak dobra. pokud to bude sestimistna rolba pak zrusit, majitele sankcionovat tucnou pokutou a zakazem cinnosti a STK kterym to za patricne baksisne proslo zavrit a jeho majitele taktez tvrde postihnout.
https://prazsky.denik.cz/podnikani/vypada-jako-mercedes-utroby-ma-ale-z-lady-nivy-zkoumali-jsme-vuz-pro-turisty-20190115.html
Já vyrobil ty tři co prošly..;) zbytek je polský svinstvo
Možná tyto kroky vnímáte jako boj proti turistickým atrakcím. Jde i o to, že váš vůz musí splňovat když s ním jezdíte po městě mnoho technických požadavků a tyto repliky historických vozidel je nesplňují. Není to nespravedlivé? A pro ostatní vozidla v provozu nebezopečné?
Stačí si představit jak se do nich naveze blbej osobák, co tomu behiklu nedá přednost. opěradla sedaček končí v půlce zad, pásy nevibno, lehká konstrukce bez výztuh a deformačních zón. Pokud to toho fláíkne obyčejnej osobák, budou tam mrtví.
Tak asi jako podobně když flákne do koňskýho kočáru. Nebo rikši. Tam bych na pásy a deformační zóny taky moc nesázel.
Nebo do jizdniho kola.
i ty polský auta maj (i když podomácku) žebřinový rám..když nabouraj do dnešní plechovky, projedou jí až do pulky..
turisticka atrakce? tohle?
no, mistni s tim zjevne nejezdi
Pokud byste bydlel na Starém Městě, měl byste patrně diametrálně odlišný názor. Centrum města je především obytný prostor, nikoliv lunapark. Pokud někdo touží po lunaparku, doporučuji mu návštěvu PKOJF (v současné době pod názvem Výstaviště Holešovice). 😀
Upřímně lituji těch pár posledních Mohykánů, kteří tam ještě přežívají. Já bydlet na Starém Městě, tak postavím na ulici barikády a na půdě kulometné hnízdo :-(.
vozovou hradbu!
Skvělej nápad, přemejšlím o nejlepším umístění. Melantrichova? Nebo ústí Dlouhý na Staromák? Kulometný hnízda je lepší mít hned dvě, aby prostor křížem vykrejvaly. Jedno na věži bejvalý radnice a druhý na věži Tejnskýho chrámu (z tama se ostatně už jednou střílelo, 9.5.45. Ale jen do tej doby než střelce, i s věžičkou, vod Městský knihovny sundali rudoarmějci protiletadlovym kanónem). 😃😃😃
STK? Zvlněné brzdové kotouče (auto z AZNP má 4 bubny). Koroze nosných částí karoserie. Karoserie není nosná, vozidlo má rám. Odborník nebyl schopen najít VIN kód karoserie. Jeho kolegové po celých 55 let před tím ano.
Nějaké závady se zapsat musí, protože je shora dána tabulka určující závadovost vozidel dle stáří. Takže tak.
Já měl ještě před pár lety v protokolu z STK u osobáku napsáno zkorodovaná budka řidiče
no ja byl an stk dnes a taku mam v zavadach nebranicich provozu zkorodo vanou budku ridice!!
Před 55 lety neexistovalo ani to čínský město, ve kterým stojí ta fabrika, ze který si sem různý veksláci tyhle sračky tahaj snad přes Aliexpress.
A mě by zajímal názor všech těch odborníků, zda by poznali skutečného veterána. Jestli to je sračka z Číny nebo něco z garáže od Billyho Gibbonse.
Případně český Kaipan, který, ač má motor z Favoria a je české výroby, vzbuzuje v levicovějších jedincích nezřízený vztek.
Kaipan má z Favorita / Fabie i rám a další podstatné věci, které dělají auto autem. Normálně prochází STK-čkem.
Favorit / Fabie měly nějakej rám? A kde prosím? Tedy Favorit z roku 1936 rám měl, ale o tom asi řeč není, že.
ty o kterých se píše jsou fakt sračky z 30 let starejch vraků z polska..já vyrábim nový v Praze co maj EURO 6b..a s tim STK problém nemá..:) https://prazsky.denik.cz/podnikani/vypada-jako-mercedes-utroby-ma-ale-z-lady-nivy-zkoumali-jsme-vuz-pro-turisty-20190115.html
vystydni..:) já vyrábim auta v Praze a to jsou ty co prošly..;) to bude peněz až zmizí ty polský zmetky..uuu..:) https://prazsky.denik.cz/podnikani/vypada-jako-mercedes-utroby-ma-ale-z-lady-nivy-zkoumali-jsme-vuz-pro-turisty-20190115.html
Konečně si nekdo posvitil na tyhle vraky, známý jezdi s podobným kramem taky a co vydělá za den dva běžný člověk ma na výplatě za měsíc… Má tam motor z felicie a účtuje si v řádu tisíců za vyjížďku přes město..
Aha jo, takže vadí to, že si někdo vydělá. Hmm, asi by měl pracovat za úřadem určenou mzdu.
Ale bezpečnost a emise by to plnit mohlo.
To samozřejmě, ale to je úplně jiný problém, než byl na počátku tohoto vlákna nastolen.
Posouzení bezpečnosti je docela problematické u kusové výroby. Vyrobíte 5 vozidel, z toho 4 pro crash testy?
A emise podle motoru, v příapdě motoru z Feldy to je Euro III. Mimochodem, cinknutý Euro V diesel na tom s emisema bude možná i hůř než bezproblémový motor z Feldy.
I kusová výroba musí projít schválením u autorit. Pak ale vyjde draho a nevyplatí se. jestli měli vše schváleno, stát se musí omluvit a nahradit škodu. Vypadají ale ve skutečnosti jako když si Rus svaří doma na podvozku staré Lady karoserii připomínající Lamborghini.
To ano, ale je−li jednou schválená, tak ne že někdo přijde s dodatečnými požadavky nad rámec schválení. Jakože by někdo musel sundat chromované nárazníky z Felicie Kabrio, protože by se o ně mohl někdo zervnitř pořezat, jsou tam ostrá hrany. A taky požadovat, aby se cestující připoutali. A na kole taky.
Felicie měla Euro 2 …. ale v Německu bude mít zelenou plaketu
mam necinknuty euro II a mam klid.
V tom případě ovšem měl předřečník vynechat „… a co vydělá za den dva…“
Mě je třeba nevadí, že si někdo vydělá, ale to, že je to naprosto nevkusné.
Když jsou mu ochotní tolik platit… problém v tom nevidím.
Závist je hrozná vlastnost.
Tak spíše je v problém v jakém technickém stavu podobný krám asi bude …
Mě je jedno kolik si vydělají (když při tom neokrádají turisty), ale dost mi vadí, že to je značné zvyšování dopravy v mísech, která by měla být klidová. Pěší zóna na hradě, tam jezdí kolony desítek těchto kraksen za sebou (povolení mají nebo zónu ignorují?), rámus a smrad, atmosféra města v háji i po ránu. U Lenona to je jak někde na autobusovým nádraží, je to dysneilandový byznys bez vkusu, ohledu k městu a rezidentům. Bohužel. Dost by mě potěšilo, kdyby pouťový průmysl dostal přes prsty, jinak to centrum Prahy úplně zničí a nebude tam k vidění vůbec nic autentického.
tvl a když tam projíždíš ty ve svojí voktávce třeba, tak je to vkusný a veselý? bože muj….btw..moje auta v Praze zůstanou…jsou to ty tři co prošly.. https://prazsky.denik.cz/podnikani/vypada-jako-mercedes-utroby-ma-ale-z-lady-nivy-zkoumali-jsme-vuz-pro-turisty-20190115.html
tvl..takhle veřejně závidět? ..chudáku….a hele..já vyrábim auta v Praze a procházej DEKROU bez problému..:) to bude vejvar až zmizí ty polský sračky..zustaneme tam jen my..:) tak hezkej den u pásu přeji..;) https://prazsky.denik.cz/podnikani/vypada-jako-mercedes-utroby-ma-ale-z-lady-nivy-zkoumali-jsme-vuz-pro-turisty-20190115.html
počti si závistivče..:) já dělám auta EURO 6b, který nedosahuje 99% z vašich octávek a podobnej humusů..:) tyhle auta v Praze zůstanou..:) to bude peněěěěěz..:) https://prazsky.denik.cz/podnikani/vypada-jako-mercedes-utroby-ma-ale-z-lady-nivy-zkoumali-jsme-vuz-pro-turisty-20190115.html