Šest českých L-39NG už je ve Vietnamu, úspěšně prošly finálním převzetím
L-39NG pro Vietnam při testech v Česku. Zdroj: Aero Vodochody
Aeru Vodochody zbývá dodat do Vietnamu dalších šest strojů.
Aeru Vodochody zbývá dodat do Vietnamu dalších šest strojů.
Skvělý úspěch. Gratulace.
„Firma Aero Vodochody nově patří společnosti HSC Aerojet, v níž má většinu maďarský finančník Szalay-Bobrovniczky. Menší podíl vlastní česká skupina Omnipol.“ Chápu, že to na český trh komunikuje Omnipol, ale jsou jen minoritář.
A zároveň společnost řídí, Maďaři do toho nezasahují.
Dodavame vojenska letadla zemi, kterou nedavno oficialne navstivil valecny zlocinec, na ktereho je ve velkych castech sveta platny mezinarodni zatykac.
Byl tam 20. 6. 2024 a kontrakt na letadla bude mnohem staršího data.
Jsou dvě možnosti:
a) Kontrakt nesplnit, což Aero odskáče
b) Křišťálová koule a stroj času
Pane Koucourek ze ta zeme je komunisticka vime od roku 1976 i bez vasi kristalove koule.
Jdete se tam podívat a pak pište. Pokud jste agent konkurenčních výrobců, tak Váš příspěvek je OK. Pokud o letadlech nic nevíte tak buďte raději zticha a neprokazujte svoji omezenost. Já Vodochodům a českému leteckému průmyslu fandím.
Se spíš divím tomu, že místní antirudá úderka ještě nebrečí nad tím, že dodáváme komunistické zemi.
Alespoň vidíte ,že místní ,jak vy říkáte antirudá úderka má to ,co vaší rudé úderce evidentně schází,totiž rozum.
Jistě, který neustále dává na odiv. Stačí jedna rudá hvězda na lokomotivě a už to jede. Tam ten rozum stále schází.
Jojo, škatulkování a odsuzování na základě jediné vlastnosti nebo události, to by vám rudochům šlo. Ještě vám tam chybí nějaký hejt na Fialu nebo Rakušana.
Vzhledem k tomu, že válečný zločinec je velkým kamarádem s Čínou, která má nejen s Vietnamem územní spory (a nebýt reakce západu na invazi na Ukrajinu, tak by je řešila silou), tak se vřelých uvítání nejspíš nedočkal.
Bez ironie, jsem rád, že se věnujete i tomuto segmentu letectví.