Servisní centrum pro lodě v Týně má sloužit i jako překladiště velkých celků pro Temelín
Vizualizace servisního střediska pro lodě v Týně nad Vltavou. Pramen: ŘVC/dokumentace EIA
Přehrady by nadrozměrný náklad překonal po silnici a na horní vodě by byl znovu přeložen na loď.
A jak provezou ten nadměrný náklad pod mostem u Remagenu v Davli? A jestli jsem si dobře prohlédl vizualizaci toho naprosto zbytečného megalomanského přelivu pro 100 000letou vodu na Orlíku tak tam s přístupem na horní rejdu taky není počítáno!
Větší blbost sem snad neslyšel.
Pro mínusáky: koukněte se jak vypadají přehrady, jak vypadají přístupové cesty pod hráze, absence přístavních stěn, absence jeřábů, lodí, pokaždé prijede kamion a popoveze to 1 km (to to na něm může být celou dobu), atd.. To se kvůli pár kusům bude vytvářet infrastruktura. Na severu infastruktura je jezdí tam nula nula nic. Tak to ještě protáhneme.. Jinak sem velkým fandou lodní dopravy ale tohle je prostě tak mimo mísu, že je to až podezřelé ..
Trochu moc překládek, to je fakt ekonomičtější to na Orlíku na posledních 60 km překládat zpátky na vodu?
A pak zase na silnici. Leda by úpravy té silnice až k Temelínu vyšly dráž než překládka a tu můžou zajistit SPMT vezoucí se spolu s nákladem, což nevyžaduje další drahé a složité zařízení.
450 tun težký náklad, vyšlo to s odřenýma ušima
https://www.youtube.com/watch?v=PWbIYPpMa5c&t=350s
Zase jsem se něco naučil, SPMT…
Pardon, předpokládal jsem, že tuto zkratku znáte. Moje chyba.
Dalo by se to přeložit jako samohybný modulární podvalník. Umí to jet všemi směry, otočit se na místě, vyrovnávat výšku i náklon. Na Youtube jsou k vidění předváděčky.
Strýček google ví skoro všechno, jen jsem si potvrdil odhad z videa, hezká hračka pro dospělé…
Tak zrovna na Orlík vedou silnice nevalné kvality, plno zatáček, stoupání, těžko říct jestli to by bylo zrovna ideální místo odkud vozit obří náklady po silnici do Temelína.
taky bych spíš čekal použít přístav Radotín a hodit to na asfalt a dopravit to na místo..
Průjezd okolo Prahy?
– Pokud se to vejde ve Štěchovicích mezi domy, tak přeložit tam, II/102 vede lesem.
– Z pod Orlické přehrady vede krásná široká cesta lesem nahoru k horní vodě.
Nemusí se ta vodní cesta použít, může se to překládat i v tom Radotíně, ale důležité je nezabít si takovouto možnost nějakým neuváženým pitomě postaveným… transformátorem například.
To je pravda a proto stát s nějakou koncepcí počítá. Překvapivě se tato informace dostala až na správu silnic v Příbrami a vyplynuly z toho nějaké dílčí úpravy silnice u Solenic na přetah přes hráz. Nic extra stavebně náročného, ale ví se o tom.
a kam to pak povezete po té II/102? já to myslel, vyložit to z vody a dotáhnout to po I/4 (D4), I/20 na místo určení. Přijde mi dost šaškárna to u každé hráze přetahovat