ServiceJet. ÖBB mají první hybridní nehodový vlak, na míru ho vyrobil Stadler Rail
Nehodový vlak ServiceJet. Foto: Stadler Rail
Jednotky budou vybaveny i pro běžnou údržbu tratí.
Jednotky budou vybaveny i pro běžnou údržbu tratí.
Dobrý den,
německy neumím, ale pro anglický termín by mohlo být českou obdobou slovní spojení „vyprošťovací vlak“. I když anglické „rescue“ znamená ne jen vyproštění, ale v některých významech i záchranu. Takže „záchranný vlak“, jak bylo, myslím, již navrženo, nezní úplně špatně, byť opět nepokrývá všechny významy.
Přeji hezký den.
Nevíte někdo náhodou na co jsou ty „roury“ nad stanovištěm?
Ventilátory pro větrání tunelů.
Takové zbytečné poangličťování, přitom to mohl být třeba Dr. Gelbich. 😆
To by si měla koupit SŽ pro tunel do Berouna.
Pro věc, co se nikdy nepostaví, není potřeba nic kupovat.
Ale jinak jako jo, přesně by to zapadalo do způsobů SŽ.
Záchranný vlak. 😉
Přesně tak. A mohl by mít i nějaká lůžka první pomoci. A nebo Nehodový vlak, třeba pro variantu bez evakuačního vozu.
Nosítka, zraněného naložit na ně, i s nosítky naložit do vlaku. Vyvézt k sanitkce, přenést do sanitky, tradá do nemocnice. Samotného zraněného překládat co nejméně, oho ho to bolí.
Brouk pytlík opět promluvil
A jak byste to dělal vy, donesl ho do evakuačního vlaku a vyklopil na postel?
Nehodový vlak má obvykle především zařízení pro odstraňování nehod (ale taky jak kdy).
Potkal jsem to v Sankt Pöltenu, kosmická loď na kolejích 🙂
Nepochopil jsem dvě věci:
1. V jakém smyslu tento vlak evakuuje až 300 lidí – odtaržením té kmenové soupravy?
2. Jaké bude využití pro běžnou údržbu? Postřik koleje herbicidem? Nebo?
Děkuji.
1) Interiér vozidla je uzpůsoben pro přepravu těch 300 lidí
V těch dvou vagónech které nevezou cisternu se vměstnají hasiči, zaměstnanci OBB ostatní vybavení and ještě 300 lidí?
Pro nouzový přesun do nejbližší stanice potřebujete kupé po 6 nebo vám stačí nouzové sezení a místa ke stání? 🙂
Je to krasavec! 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=l4Uh5p1OP7I
Nepotřebuji kupů pro 6, ale video v článku neobsahovalo žádnou fotku interiéru. Díky za video. Prostřední cistrenový díl není rozdělujícím článkem, ale lze projít. Pak už to samozřejmě smysl dává. 😉
Béčko, ulička dvěma řadama, těch 150 lidí se vešlo a to byl běžný spoj.
Rekord krátkého autobusu je 237 lidí. 🙂
Mají v Kosovu železnici?
https://letmegooglethat.com/?q=kosovo+%C5%BEeleznice+