Šéf popradského letiště nečekaně zůstává ve své funkci, letišti hrozí kolaps
Airbus A320 společnosti Wizz Air odlétá z letiště Poprad - Tatry. Foto: Letisko Poprad - Tatry
Proti odvolání Petra Dujavy z funkce se postavil zástupce Vysokých Tater jakožto minoritní akcionář, zaměstnancům letiště přitom plynou do konce září výpovědní lhůty.
Čtu kolaps a představuju si těch min 100 rotací denně!
Zkolabovat může i malý provoz. Cestující a aerolinky to jistě ocení.
Jmenoval se Charles Boycott, ten správce. Choval se tak špatně lidem, až u něj zůstali jen ti největší zoufalci a i ti nakonec našli práci jinde.
Tak si asi město Vysoké Tatry přeje letiste mimo provoz…myslim, ze by dle tohoto mělo být naloženo pro změnu s tím, co chtějí po státu. Určitě se něco najde.
Zdravím, prosím o opravu v příjmení, kole mě to jako slovenštiny znalého, do očí 🙂
Všechny k tomu vedla jedna věc – nespokojenost s ředitelem letiště Petrem Dujavem (opravit na Dujavou) a jeho nestandardními praktikami na pracovišti.
Díky!
Tak ono keď už to chceme mať úplne správne, tak je to s Petrom Dujavom. Ale ja som to pochopil aj tak, ako je to v článku napísané. 🙂
Pokud by byl článek psaný v slovenštině tak určitě, bylo by správně “s Dujavom”. Pokud je v češtině, tak nikoliv – píšu česky a česky i skloňuji, takže správně je “s Dujavou”.
Pochopil jsem to samozřejmě i já, jen se na to špatně koukalo 🙃
Takze to ale by muselo byť pîsané slovensky . A to nie je. Takze Dujavou.
V Slovenčine Dujavom.
Když zvládá 3 funkce naráz, tak zvládne od října i těch zbývajících 50. Akorát si o něco zvedne odměnu.
Tipuju, že zástupce Vysokých Tater bude první, kdo po září navrhne řediteli dvojnásobné odměny, aby vyřešil tak zapeklitou situaci. Z čehož půjde část do jeho kapes.
To nemusí, ruka ruku myje…
Souběh předsedy představenstva a výkonného ředitele není tak neobvyklý, ten je třeba i v Blavě, to bych úplně jako separátní funkce nepovažoval a ve své podstatě toto nastavení dává smysl. Jak ale stíhá ještě funkci finančního ředitele, to už by mělo vyvolávat otázky akcionářů… Zjevně ale není moc zájem, aby do účetnictví viděl někdo nepovolaný. Zajímavé totiž je, že letiště bylo profitabilní za covidu, kdy všechna jiná letiště prodělávala. Zázrak? Jistě ne, ten profit totiž byl jen díky dotacím v souvislosti s pandemií, což se ale moc nezdůrazňovalo… Ale možná by bylo zajímavé vědět, zda ty dotace dorazily tam, kam… Číst vice »
Kontrolní a výkonná funkce v jednom… To není dobře.
no nevim, skoly nemam … ale od kdy je predstavenstvo “kontrolni” otgan? uz dlouho ziju v tom, ze predstvenstvo je prave ridici organ.
kontrolnim organem je pak dozorci rada, ne?