Šéf Deutsche Bahn předčasně skončí, firma čelí kritice za ztráty i zpoždění
Šéf DB Richard Lutz představuje nový design ICE, 1. třída. Pramen: Deutsche Bahn

Lutz zůstane v čele firmy do nalezení nástupce.
Lutz zůstane v čele firmy do nalezení nástupce.
DB už opravdu nejsou etalonem dochvilnosti. Ale je potřeba se podívat, na hlavní příčiny. Poptávka hlavně v osobní dopravě roste. Ještě před 15 lety byl standardem v dálkové dopravě hodinový takt IC. Dnes je převážně půlhodinový ICE, k tomu ta IC stále jezdí. Navíc přibyli konkurenční dopravci, takový Flixtrain má dnes síť komerčních vlaků na hlavních trasách.
Druhá věc jsou investice do sítě. Tady Němci v minulosti poněkud zapsali, teď to dohánějí a to znamená výluky.
Investice nemají prioritu, může být Deutscheland tickets.
Nicméně plánovaná výluka nemusí být důvod zpoždění – co prostě namalovat grafikon, posunout časy vlaku za výlukou
Mohl by inspirovat Bc. Jiřího MBA z „Dobré správy“.
tam to bude těžší
Chtěl jsem napsat něco podobného, že se bakalář drží jak ho*no košile ale byl jste rychlejší
Doufám, že tam už dlouho strašit nebude.
Konečně…
Myslíš, že jeho nástupce cokoliv zmůže? Podle mě s tím nezmůže nic nikdo, protože to s čím musí pracovat moc šancí na zlepšení nedovoluje.
Když to jde dlouhodobě do kytek, tak musí nést nějakou zodpovědnost. Času měl až až…
To jsou ovšem ti pitomí Němci, kteří se bez tabulek a předpisů ani nevy… – to u nás, v zasmrádlé kotlince přeplněné zlatými českými ručičkami a hlavičkami se za ztráty ani za zpoždění nemusí žádný manažer ničeho obávat.
Shrnuto to jedné věty: bla bla bla….
To je hluboké! To sám, nebo Vam pomáhal někdo z rodiny?
Děkuji za autorizaci 🙂
Vy máte strašně rád generalizace, že?
Porovnejte výsledky DB a jejich vývoj za působení Lutze a výsledky a vývoj hospodaření u ČD za Krapince.
O tom, že je v ČR přesnost vlaků proti Německu nepoměrně vyšší netřeba debatovat. To si srovnejte sám například na bahn.experte.
Němci a Rakušané nám naši schopnost improvizovat a na místě vymyslet plán strašně závidí 😉
Asi tak, neschopnost odborářů je někdy na škodu.
Řešení přeplněného vlaku voláním policie a vyhozením všech (včetně lidí s místenkou) a následná jízda Sv. To sice modrogumy občas zkouší, ale takový pokus se medializuje.
Řešení zpožděného vlaku odreknutím místo přeložení křižování. Řešení poruchy vagonu prohlášením celé soupravy za neschopnou(když se dá vůz zamknout, ale to by musel odborář otočit klíčem)
To co píšete sedí na Německo, ne však na Rakousko.
Rakousko mám vlakem projeté jako druhou nejprojetější zemi v pořadí, Německo v rámci možností taky. Ty dvě země se železničně v mnohém od sebe liší.
Máš trefné jméno.
Když už píšete o vyměšování, tak z mnou projetých zemí jsem snad neviděl tak vysoké % vlaků s nefunkčním (obvykle jediným přítomným v dané jednotce) WC jako v Německu.
A většinou bez ohledu na konkrétního dopravce.
Klišé. Němci improvizovat umí a improvizují. Zlaté české ručičky neexistují, jen líné lemry, za které makají Ukrajinci.