Šéf airBaltic Gauss skončil, aerolinku provedl úspěšnou proměnou

Nové airbusy A220-300 v barvách airBaltic. Foto: airBalticNové airbusy A220-300 v barvách airBaltic. Foto: airBaltic

Gauss nastoupil do airBaltic v době, kdy byl dopravce ve ztrátě a ve velkém rušil lety a propouštěl zaměstnance.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
michal

Promena byla natolik uspesna, ze auditor varoval pred moznym krachem spolecnosti. Pokud je spolecnost dlouhodobe ztratova tak je nesmysl mluvit o uspechu. Nakoupit hromadu A220 neni dukazem uspechu.

Vladimír

A kolikrát byla v zisku?

IDENT

No zapátrejte..

odik

Lietat len s Airbus A220 sa Airbaltic z dlhodobeho hladiska moze byt velmi rizikove. Ryanair si preto ponechal Airbusi pre svoju aerolinku Lauda (Laudamotion). Poucili sa z pruseru B737 Max.

Redaktor

A220 je snad jedno z nejlepších letadel za poslední minimálně dvě dekády, v čem může být rizikové? Z průseru boeingu I’m not goingu se nepoučil snad nikdo, určitě ne Ryan, který tento šrot provozuje dlouhodobě.

Air Traveller

je to vyborne letadlo, ale problemy s motory jsou u nej dost zname.

Jano

A prevohovoril odborník. Mal by ste osobne napisat O’Learymu ,že to robí zle.Boze to je hrozne ked osobne sebavedomie vysoko predčí znalosti v danej oblasti.

Air Traveller

To, že Lauda má stále Airbusy, nemá nic společného s tím, že by tím Ryanair snižoval nějaké riziko.

MajsterN

Většina aerolinek co má v provozu dva typy, to má kvůli tlaku na výrobce (líp se vyjednává, když můžeš okamžitě přejít jinam).

Zdeněk

Neměl by letět do Kaula Kumpur?

adam

Gauss nastoupil i odešel z AirBaltic v době, kdy ve velkém rušil lety.

Kamil Novotný

Smutné, když se začne tahat politika do jedné z mála úspěšných firem. Ale za nás doporučujeme Járu Luftjardu, můžou si zase zkusit jaké to bude z druhé strany

Otik

Problém je ze pan Gauss sa až príliš zameral na acmi biznis pre Lufthansa Group, namiesto rozvoja airbaltic. Problému s motormi pre a220 bolo mimo jeho moci co i len ovplyvniť. Poslednou kvapkou trpezlivosti bol vstup Lufthansy do airbaltic.

Air Traveller

moc nechapu, jak ty veci davate do souvislosti.

jak mohlo byt posledni kapkou pro odvolani gausse vstup lufthansy? bez souhlasu statu (cili toho, kdo gause odvolal) by lufthansa nikam nevstoupila.

Otik

Lufthansa group začína mať defacto monopol na európskom leteckom trhu. Predsa len hlavný akcionár airnaltic je Lotyšsko. Za ťažké peniaze ho ozdravili a postavili na nohy. Pre nich je priorita rozvíjať spojenie so svetom a leteckú spoločnosť. Nie suplovat rolu air dolomity.

Air Traveller

tak jeste jednou – proc to tedy lotyssko te lufthanse prodavalo, kdyz nechce byt druhym air dolomiti?

nejak se v tom zamotavate.

IDENT

ACMI vydelava airBaltic velke penize, bez tech penez by jen tezko prezila v baltic regionu.