Sedm důvodů, proč z Prahy ustupuje Wizz Air, když ostatní rostou. Malý trh i špatné trasy
Palubní personál Wizz Air. Foto: Wizz Air
Je to na první pohled paradox: letecká doprava po celé Evropě silně roste, v Praze loni přibylo přes patnáct procent
Růst hospodářství za poslední rok +5pct, nárůst pasažérů na letišti +15pct, zpevnění koruny vůči EUR (=nárůst kupní síly českých zákazníků) +8pct , pokles nezaměstnanosti v ČR o jedno procento – jestli takto vypadá neperspektivní trh tak Země je placka a táhnou ji sloni… Poplatky, úplatky samospráv – to je jen oč Wizzairu běží…
Stále doufám, že bod číslo 6 jednou vyřeší ty Vodochody. Teď se to zase trochu hnulo, brzdí je vůbec ještě něco?
Vodochody vyresi leccos… nicmene zrovna co se bodu (6) tyka, tak tam nemaji co resit.
ruzyne nepatri mezi nejak draha letiste. To jen ryanair a wizz pindaj , protoze jsou z tehch svych obvyklych zapadakovych letist v polich zvykli, ze letiste pred nimi padaji na kolena.
Praha to nepotrebuje, takze jim nabizela jen incentivy za nove trasy – tak jak jsou čv ceniku.
Přesně tak.