Se změnou jízdního řádu se otevřou nové zastávky i zprovozní nový most přes Labe
Nový most v Čelákovicích. Pramen: Správa železnic
Vlaky přestanou definitivně zastavovat na zastávce Bezpráví, která leží na rekonstruovaném úseku prvního koridoru.
To nezastavování v Bezpráví je pěkný nesmysl. Jak pro cyklisty, turisty i místní a chataře a chalupáře. zase cílený odliv lidí z veřejné dopravy a železnice a jejich cpaní do aut.
Budou provizorní most přes Labe využívat i osobáky v elektrické trakci do HK nebo tam bude výluka až do samého konce stavby?
Elektricky pouze do Rosic, R z LB a Sp ze Svobody ráno v kladiva + páteční a nedělní odpoledne přes most.
Nicméně tohle oficiálně nikdo nikam nenapíše…
Ok, tak web ČD říká, že výluka pro elektrickou trakci do 24.3.2022. Zatím…
Protože od 24.3. bude všechno busem HK – PU, bude se dělat 2.kolej Rosice – Stéblová.
Webu ČD sice píše, že se bude jezdit podle vjř, ale odkaz není…
Jaké osobáky v elektronické trakci do HK myslíte?
Provizorní most bude snesen.
Snesen bude tak za 2 roky, po dokončení stavby. Do té doby se tedy bude v Rosicích u Os přesedat do autobusů
Když se stejně ruší zast. Bezpráví, tak proč tam v rámci probíhající rekonstrukce neudělali tunel, který by trať o víc než 1 km zkrátil a umožnil zvýšení traťové rychlosti?
Protože nové UCho není připravené.
Protože vybudovat tunel nelze jen na základě rozhodnutí „Tak někde tady to provrtáme, podejte mi krumpáč“.
Ale na přípravu bylo času habaděj. To nové Ucho mi přijde trochu jako mrhání prostředky, pokud se vůbec bude stavět. Myslím, že když už nová trať v nové stopě, tak by vyšlo levněji tunel z údolí Třebůvky do údolí Loučné a trať údolím Loučné k Zámrsku, Ústí i Chocni se tak vyhnout (trať pro expresy a dálkovou nákladku).
O naproste nekoncepcnosti probihajici stavby se tu vedlo mnoho plamennych diskuzi pod nekolika predchzimi clanky…..
Co takhle geologický průzkum a hlavně FINANCE … To není o pohádce, jak Zababa zamumlá, zamává hůlkou a ve skalách se objeví „díra“ s kolejemi …
On by byl potřeba i na současné trati. Zamlumlan by několik zaklínadel a koleje by držely a držely a držely. Jen by o půlnoci světélkovaly a čas od času by v této noční hodině bezhlasně projel parní vlak. V Brandýse by se občas postavila přivolávačka sama od sebe. Ale koleje by držely, jen by nikdo nevěděl, kdy to kouzlo skončí a co se stane potom z kumulovaným časem. A co to je kunktátor.
https://zdopravy.cz/budouci-nejdelsi-tunel-v-cr-detailne-ucho-zkrati-cesty-z-cech-na-moravu-o-5-minut-23099/
Tak dlouho se uvažuje o tunelu aniž by se rozhodlo až se trať mezitím dostala do stavu, kdy prostě potřebovala rekonstrukci.
Penize. A Česko.
Musim se priznat, ze jsem jednou v zivote v Bezpravi taky vystoupil, kdyz jsme sjizdeli Orlici. Krajina je tam krasna, ale kolik lidi tam vystupuje? Asi to bude mizive cislo.
Mně bude docela chybět, v lockdownu ideální výlet do Clocku a už předtím třeba na Andrlák. A to nemluvím o té romantice z vlaku, která bez funkční zastávky vezme částečně zasvé.
Nejhezci cast na trati, hlavne na podzim. Uz 2x jsem si to tam projel na kole v lete o dovolene.
Jen ten nazev je takovy smutny.