Tak pokud vím, tak dálnice z Jičína do Turnova se odpískala a bude tam jen nějaká nová silnice, co by se měla vyhnout obcím a někde budou úseky s 2 pruhy, aby se dalo lépe předjíždět.
Já bych jásal, až DESU úspěšně vydá nějaké větší spolecné povolení, zatím se to povedlo jen u Litomyšle, kde se podařilo dosáhnout stažení odvolání, pak něco málo na železnici, jsou to vesměs u větších staveb „jen“ klasická stavební povolení, podložená pravomocnými UR… Ale i tak, klobouk dolů jak to Martin Kozák a lidé pod ním zvládli rozjet…
Michal M
4 hodin
Docela by mě zajímal názor někoho z oboru jestli DESÚ a s ním zavedené procesy situaci tak výrazně zjednodušily.
Věčná škoda, že středočeská D3 se pytlíkuje někde po krajích a není taky tam.
Aha – žiju v dojmu, že územko a stavební povolení se dá i nějak i sloučit a tento proces by DESÚ umět mohl.
Ale chápu, že D3 je historická a velká věc a asi je vhodné, aby doběhla tak, jak se rozběhla…
Ano, ano, přesně tak. Sloučené mají na starost taky, ale spousta starších staveb právě už má rozpracované to územní řízení, takže se nevyplatí to předělávat a začít znova.
za mě to kidně může postavit třeba jezevec, liška a ježek, ale vadou na kráse PPP vidím to, že se to ještě neumí zadávat stejně rychle jako „bežná konfekce“. ale to je jenom vývoj…
Proč to zase sakra nepředěleaji aby mohli stavět hned vždyť je to priorita
Už aby ta D35 byla postavená
Opravdu poslední úsek? Pokud vím, tak D35 měla původně vést až do Liberce. Nebo se snad definitivně počítá s jejím koncem před Jičínem?
Dál na Liberec povede luxusní jednička, částečně v nové stopě. JC mine.
Tak pokud vím, tak dálnice z Jičína do Turnova se odpískala a bude tam jen nějaká nová silnice, co by se měla vyhnout obcím a někde budou úseky s 2 pruhy, aby se dalo lépe předjíždět.
Úlibice – Rovensko střídavý 3 pruh, Rovensko-Ohrazenice 4 pruh, ale nebude ani jedno v kategorii dálnice.
D35 ukončena v Úlibicích, dále střídavý 3pruh na 110, od Rovenska na Turnov 4 pruh..no je to kravina, ale co se dá dělat
…a to nejhorší na konec, Turnov – Jičín
to nebude, D35 je Úlibice-Mohlnice, na Turnov je zrušena
Současné s tím by měli stavět i úsek na Zábřeh okolo obce Libiva
Tak už chybí jen Litomyšl -sever a můžu jezdit.
Brm, brm, brrrm… A to teď po stávajících silnicích nemůžete? 😮 Že by tolik popíraná indukce…
Může, ale musí projet zkrz Litomyšl kolem kostela. Být sjezd Litomyšl sever, tak do města nejede vůbec a doprava kolem kostela poklesne.
další povolení DESU, které bylo za pár měsíců místo za rok? doufám, že budou takhle rychlí i u železnice
Když jim sami zaměstnanci SŽ nebudou rozeštvávat místní obyvatele proti stavbě…
Železnice se nechce. Prioritu mají auta.
Bohužel subjektivně to tak přes všechna líbivá slova vnímám. A nový podchod v Kolíně nebo nějaké opravené okresní nádraží to nevyžehlí.
A co se mustí stát? IZS povinně kolejový?
Ať se děje cokoliv, šotouškům to bude pořád málo.
To se nám to nějak v poslední době rozjelo…👍
Já bych jásal, až DESU úspěšně vydá nějaké větší spolecné povolení, zatím se to povedlo jen u Litomyšle, kde se podařilo dosáhnout stažení odvolání, pak něco málo na železnici, jsou to vesměs u větších staveb „jen“ klasická stavební povolení, podložená pravomocnými UR… Ale i tak, klobouk dolů jak to Martin Kozák a lidé pod ním zvládli rozjet…
Docela by mě zajímal názor někoho z oboru jestli DESÚ a s ním zavedené procesy situaci tak výrazně zjednodušily.
Věčná škoda, že středočeská D3 se pytlíkuje někde po krajích a není taky tam.
Aneb méně vlaků z Prahy do Budějic, když už jsme tam zbastlili „koridor“? 🙂
DESÚ je stavební úřad, který vydává stavební povolení.
D3 v této fázi ještě není, tam se řeší umístění stavby (územní řízení).
Aha – žiju v dojmu, že územko a stavební povolení se dá i nějak i sloučit a tento proces by DESÚ umět mohl.
Ale chápu, že D3 je historická a velká věc a asi je vhodné, aby doběhla tak, jak se rozběhla…
Ano, ano, přesně tak. Sloučené mají na starost taky, ale spousta starších staveb právě už má rozpracované to územní řízení, takže se nevyplatí to předělávat a začít znova.
Dík za vysvětlení!
jako to PPP je trochu vada na kráse, ale 2029 se snad dožiju. i tak ta zpráva způsobila podobně příjemný pocit, jako když zákazník zaplatí fakturu 😀
Takže jste sám soukromník, ale stavba dálnice jinými soukromníky Vám vadí? 🙂
Nemyslím, že by mu vadil soukromník jak to, že se to kvůli PPP o rok zpozdí.
V těch desítkách let se to už ztratí…
To mi nevadí, já se i za rok budu cítit stále na devatenáct 🙂
Tak to si aspoň ten čerstvej řidičák trochu dostaneš do krve, ne? 🙂
za mě to kidně může postavit třeba jezevec, liška a ježek, ale vadou na kráse PPP vidím to, že se to ještě neumí zadávat stejně rychle jako „bežná konfekce“. ale to je jenom vývoj…
Chápu…takže vlastně proti PPP nic nemáte.
dobře, pro pomalejší, je mi fuk financování, se*e mě, že vyřízení „hypotéky“ trvá rok.
Ona je to nejméně potřebná část dálnice, tak to snad nebude tak vadit.