Schvalování kus po kusu. Americký úřad si nechá větší kontrolu nad výrobou dreamlinerů
Výroba Boeingu 787 v North Charlestonu. Foto: Boeing
Dodávky dreamlinerů jsou zastaveny druhým rokem, úřad chce opatřením získat větší kontrolu nad kvalitou výroby.
Je to škoda, Boeing před 10 lety byla úplně jiná firma, která dbala na bezpečnost a měla renomé. Teď se jenom propadá stále hlouběji. Mají štěstí, že u vetších letadel kromě Airbusu neexistuje konkurence.
Smíš bych řekl, že před deseti lety bylo zaděláno na dnešní problémy. MCAS se nepokazil letos. Ten byl špatně od návrhu už když se rozhodlo, že to udělá externí firma levněji. Teď opravují to, co pokazilo vedení v minulosti.
oprava: „Spíš…“ namísto „Smíš…“
No to nevím, tohle rozhodně není problém posledních let, to jen MCAS na Maxech vyrazil dveře ze skříně, ze které se vysypali kostlivci.
Už jsem to tady psal v jiné diskusi…. Na problémy Boeingu bylo zaděláno v roce 1997, když došlo ke spojení, resp. převzetí McDonnell Douglas. Tehdy se do vedení Boeingu dostal management MDD, který měl úplně jinou filozofii podnikání, zaměřenou na zvyšování akciové hodnoty firmy. Do té doby bylo základní filozofií Boeingu zaměření na technický rozvoj a kvalitu produkce, po sloučení byla převzata filozofie úspor, zlevnění produkce, omezení kontrolních nástrojů… S cílem navyšování profitu. Než se odklon od původního fungování projevil trvalo nějaký rok, ale nyní se projevuje čím dál tím více a stejně tak i zaostávání proti Airbusu.
Renomovaný dodavatel Boeing, musejí mu kontrolovat každý ero.
Raději přejít k Airbusu jako Qantas, KLM, Transavia a další… Nedivím se.
Nekdo prechazi tam, nekdo zase jinam a za deset let to bude zase jinak.
ale tak hlavne, ze se nedivis 🙂
Suja