SAS po zapojení do SkyTeamu expandují, z Kodaně spustí 15 nových linek

A320neo v barvách SAS. Foto: SASA320neo v barvách SAS. Foto: SAS

Na seznamu novinek jsou například linky do Seattlu, Budapešti nebo Krakova.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lvy

Skoro denně vidím nějaké zajímavé letenky od SAS, bohužel nikdy to není z Prahy či blízkého okolí, takže smolík.

Samo

Mohli by obnoviť VIE. Doteraz bol argument že tú vedia feedovať aj skrz OS, ale po zmene aliancie je to so Škandináviou odtiaľto dosť ťažké.

Avoda

Vím, že to takto oznamuje samotný SAS, ale „nový“ by mělo znamenat skutečně „nový“, nikoliv „staronový“. SAS byl vůbec první společností, která nabízela přímé lety mezi Seattlem a Evropou. Dávno před BA nebo LH. Stejně tak už v minulosti létal z CPH do BLL, BUD, KRK, KRS, LYS, MAD, LIN (tragický let SAS686) i TKU. Vše potvrzuje letový řád SAS MAR26 – JULY05, 2000, který mám v ruce. Před Covidem létal i OTP (let SK1781) Takže těch skutečně nových je značná menšina a to mám ještě pochybnosti ohledně BOO. A taky si říkám, kam zmizel ten jejich „flygskam“, když takto… Číst vice »

Jan

GOT bych ještě pochopil, je to ostrov. Je to sice krátká vzdálenost, ale díky trajektu to trvá dlouho. Malmö ale úplně nechápu. Kdo chce do Stockholmu, tak má dobré spojení vlakem. A kdo chce dál do světa, tak má z Kodaně spoustu možností. Z centra Malmö je to na CPH rychlejší než na MMX. Ale když myslí, že se to náplní…

Davo

Bude letat Greta tam a zpet … porad.

Jan

Tady nejde o Gretu. Pro většinu lidí z Malmö je CPH prostě rychlejší. Nejen že si člověk ušetří přestup v ARN ale i pro přímé cestující do Stockholmu není MMX žádná výhra. Pro většinu obyvatel Malmö má CPH prostě lepší a rychlejší napojení.