Sarajevo objednalo další tramvaje od Stadleru, jejich vývoj probíhal v Praze
První nová tramvaj Stadler Tango NF3 pro Sarajevo. Foto: Vláda Kantonu Sarajevo
Tramvaje od Stadleru nahradí v Sarajevu české tramvaje.
Tramvaje od Stadleru nahradí v Sarajevu české tramvaje.
Krasna tramvaj, zavidime Sarajevu.
Celkem Škoda no.
A co takhle, aby je objednala i Praha misto tech otresnych 50 let starych kovosrotu bez klimy a kam naopak v zime tahne ze vsech moznych děr kolem oken atd? Ostuda…
A nejsou nejake i formace, jak vypada ostravske vyberko?
Dockame se podobnych vozu i tam?
V jakém stavu jsou aktuálně ty jejich tratě? Jezdí se tam teď nějak?
Myslím, že všechny úseky kromě jednokolejné smyčky přes centrum prošly právě dokončenou kompletní rekonstrukcí. Nebo případně je její dokončení na spadnutí. A smyčka není v nijak vyloženě špatném stavu (u ní jsou spíš provozní problémy, protože není oddělena nijak od aut). Dokonce se rychlodrážní úsek rozšiřuje až dál za Ilidžu!
Loni na jaře byly snesené koleje u hlavního nádraží, ale stavební aktivitou to zrovna nehýřilo. Směrem do centra tou dobou bez zásadní akce.
Jezdí se po celé síti – hlavní trať od Marijina Dvora na Ilidžu je po rekonstrukci, centrum se dělalo před pár lety. A začala stavba prodloužení Ilidža – Hrasnica.