Sankční modul v provozu. Jablonec začal pokutovat za překročení rychlosti u přehrady
Radar v ulici U Přehrady v Jablonci nad Nisou. Foto: Google Street View![Radar v ulici U Přehrady v Jablonci nad Nisou. Foto: Google Street View](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/12/uprehrady.jpg)
![Radar v ulici U Přehrady v Jablonci nad Nisou. Foto: Google Street View](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/12/uprehrady.jpg)
Město vysvětluje instalaci snahou o větší bezpečnost.
Město vysvětluje instalaci snahou o větší bezpečnost.
kamera bez displeje je až u sportovní haly, tam má větší smysl, než tato na fotografii, kde je kopec a chodci se tu, až na úplné výjimky ( tlačí kolo), nevyskytují..
Fotka je zavádějící. Tahle infocedule nic nedělá, kasíruje až nová kamera o 200 m dál, vedle sportovní haly. Na silnici si hlídejte kalibrační čáry (spíš čárky), to je kritické místo.
https://ibb.co/twkg2JLg
díky za upřesnění, zrovna jsem si říkl, že měření v ďolíku, kde nic není, je k ničemu a všichni přechází nahoře
Za milion? To se jim do měsíce vrátí. Řidiči jsou totiž nepoučitelní a dobře jim tak. 🙂 Musí se jim prostě sáhnout na peníze, aby si uvědomili, že se zákony mají dodržovat, když důvěra selhává.
Duvera selhava oboustranne, protoze existuji nejake principy primerenosti prava, materialni znaky prestupku atd., a kdyz vidim, kam jsou ve vetsine pripadu osazovana usekova mereni (bez navaznych opatreni), tak ja uz duveru, ze jde o bezpecnost provozu, ztratil davno.
Měl jsem na mysli spíš důvěru v řidiče, kteří nebudou porušovat předpisy. Ale protože to po dobrém nejde, tak to půjde po zlém.
Zrovna tady je to dobře.
V pohode, nehodnotim konkretni misto, jen reaguji na predrecnika.
Jj, vždycky je potřeba najít výmluvu. Chodec se může vyskytnout všude, kde nemá zákaz.
zase další skryté mýtné … a pak, že máme silnice zadarmo.
Nikoliv, pouze dodatečné zdanění hlouposti.
Dodržujte limity dle zákona a místní úpravy a jste od „skrytého mýta“ osvobozen… V čem je problém?
POZOR! i elektromobil zde platí mýtné … 🙂
Jediný modul který řidiče opravdu zajímá…
Ať si to pojmenovávají vzletně či odborně, jak chtějí, pro řidiče je podstatné, že jde o město, tudíž padesátka. Ti chytřejší si dovodí, že kolem přehrady nejspíše bude větší pohyb lidí, včetně rozjívenějších kategorií, zejména v létě, takže oči na stopkách. A události s tragickými či vážnými následky zrovna tady byly a šlo o přechody.
Nedodržovali nejvyšší povolenou rychlost? A co nehody, ty byly? Protože jestliže nedojde k významnému snížení počtu zejména vážných nehod, tak jsou to jen peníze vyhozené na buzeraci.
https://nehody.policie.gov.cz/
Není třeba klást zbytečné otázky k informacím, které si můžete sám najít. Zjistíte, že na těch pár stovek metrů je za posledních 13 let například jeden mrtvý a dva těžce zranění. Všechny tři případy na přechodu. X lehkých zranění. Vymáhání dodržování pravidel je pro vás buzerace, že? Tak nejezděte jako prase a nenechte se buzerovat.
No ono je to pořád stejný, teď psali o mamelukovi v Brně, který jel ve městě rychlostí124 km/hod na 50ce a pak policistům plakal na rameni, že “ bude mít existeční potíže, když mu seberou papíry“ . Večer pak v hospodě určitě mluvil o buzeraci a o tom “ že ostatní auta předjížděl bezpečně a měl to pod kontrolou“…
Jen ať se měří a pokutuje. Má se tam jezdit od 0 do 50 km/h. To je dost velký interval. Ale ať jdou všechny peníze za pokuty do státního rozpočtu. Aby bylo vidět, komu jde o bezpečnost a luxusní jen o prachy.
Přesně naopak. Ať jde příjem z pokut té obci, kde se to skutečně děje. Žádné vedlejší větší obci, žádnému státu. Ta obec (a její občané) mají s překračováním rychlosti problém, tak ať si zaplatí radar a získají i výtěžek, pokud je.
Já si poslouchám 2, 3, smyk, hvizd pneumatik, první serpentina, druhá serpentýna, 2, 3, 4, 5, 6… A to vše je v oblasti 50 km/h…
… no to je internval na zabití. když jede auto 15 km/h 🙁
Pokud někde máte nějaký problém s nejvyšší dovolenou rychlostí, podejte si laskavě žádost o úpravu dopravního značení, tedy vydání OOP, řádně to odůvodněte, specifikujte jak má ta nová úprava vypadat, podejte to DI PČR a s jejich vyjádřením to laskavě podejte věcně a místně příslušnému orgánu státní správy. Nic vám nebrání dosáhnout i vyšší povolené rychlosti. A propos zákon o provozu na pozemních komunikacích neuvádí nic o nejvyšší dovolené rychlosti a jejích limitech v závislosti na nehodovosti. Pochopil?
To je ale váš problém, že se necháváte buzerovat. 😀 Stačí dodržovat předepsanou rychlost. Je to tak těžké?
Nejde jen o nehody. Jde i o to, aby rychle jedoucí řidiči aut „nebuzerovali“ okolí a ostatní účastníky provozu.
Ano, chodec před nebezpečně jedoucím autem v zájmu vlastního života uskočí, takže nehoda nakonec nevznikne. Ale je to stres a obtěžování. Když vám bude třeba v tramvaji někdo 5 cm od obličeje šermovat nožem, taky budete úplně v pohodě, a když vás nakonec nezraní, není podle vás důvod takové jednání jakkoliv postihovat?
Tak aby z toho nebylo mrzení jako D4, že budou lidi jezdit pomalu. S těma penězma se určitě někde a někdo počítá
nikdy mě neomrzí slyšet kolik lidí si vlastně myslí, že nedodržováním rychlosti se něco dotuje . Mimochodem podle veřejných prohlášen e ví, že ač na D4 je osm měřených úseků, tak v provozu bude vždy jen jeden z nich a bude se měnit 🙂 Slovy “ ?dotačních radaristů : “ zadavatel se vzdává práva výnosů na 7/8 z měřených úseků a přijde o pěňouze „
I kdyby merily vsechny 4, tak to nejde hodnotit jako 4 prestupky, to je ukazkovy pripad trvajiciho chovani.
Pardon, ale tenhle vyplod je uplne chory…
Kdyz mi rupne v bedne, zacnu si hrat ve meste na GTA a budu prejizdet chodce – meli by mi to pak u soudu naparit s mnozstevni slevou, pac by to byl ukazkovy priklad trvajicho chovani?
Věřte, nebo ne, ale když vás někdo udeří 5x za sebou do nosu, bude se to posuzovat a případně soudit jako jeden čin.
ta sedla 🙂