Sankční modul v provozu. Jablonec začal pokutovat za překročení rychlosti u přehrady

Radar v ulici U Přehrady v Jablonci nad Nisou. Foto: Google Street ViewRadar v ulici U Přehrady v Jablonci nad Nisou. Foto: Google Street View

Město vysvětluje instalaci snahou o větší bezpečnost.

Odebírat
Upozornit na
guest
30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Nick

kamera bez displeje je až u sportovní haly, tam má větší smysl, než tato na fotografii, kde je kopec a chodci se tu, až na úplné výjimky ( tlačí kolo), nevyskytují..

lokomotiva

Fotka je zavádějící. Tahle infocedule nic nedělá, kasíruje až nová kamera o 200 m dál, vedle sportovní haly. Na silnici si hlídejte kalibrační čáry (spíš čárky), to je kritické místo.
https://ibb.co/twkg2JLg

johniee

díky za upřesnění, zrovna jsem si říkl, že měření v ďolíku, kde nic není, je k ničemu a všichni přechází nahoře

Michal Bartoníček

Za milion? To se jim do měsíce vrátí. Řidiči jsou totiž nepoučitelní a dobře jim tak. 🙂 Musí se jim prostě sáhnout na peníze, aby si uvědomili, že se zákony mají dodržovat, když důvěra selhává.

Karel Mio

Duvera selhava oboustranne, protoze existuji nejake principy primerenosti prava, materialni znaky prestupku atd., a kdyz vidim, kam jsou ve vetsine pripadu osazovana usekova mereni (bez navaznych opatreni), tak ja uz duveru, ze jde o bezpecnost provozu, ztratil davno.

Michal Bartoníček

Měl jsem na mysli spíš důvěru v řidiče, kteří nebudou porušovat předpisy. Ale protože to po dobrém nejde, tak to půjde po zlém.

Démon

Zrovna tady je to dobře.

Karel Mio

V pohode, nehodnotim konkretni misto, jen reaguji na predrecnika.

Jaaa

Jj, vždycky je potřeba najít výmluvu. Chodec se může vyskytnout všude, kde nemá zákaz.

Karel 4. H

zase další skryté mýtné … a pak, že máme silnice zadarmo.

Motýl Emanuel

Dodržujte limity dle zákona a místní úpravy a jste od „skrytého mýta“ osvobozen… V čem je problém?

Démon

POZOR! i elektromobil zde platí mýtné … 🙂

Jan

Jediný modul který řidiče opravdu zajímá…

Dachs

Ať si to pojmenovávají vzletně či odborně, jak chtějí, pro řidiče je podstatné, že jde o město, tudíž padesátka. Ti chytřejší si dovodí, že kolem přehrady nejspíše bude větší pohyb lidí, včetně rozjívenějších kategorií, zejména v létě, takže oči na stopkách. A události s tragickými či vážnými následky zrovna tady byly a šlo o přechody.

Viktor Š

Nedodržovali nejvyšší povolenou rychlost? A co nehody, ty byly? Protože jestliže nedojde k významnému snížení počtu zejména vážných nehod, tak jsou to jen peníze vyhozené na buzeraci.

frank

No ono je to pořád stejný, teď psali o mamelukovi v Brně, který jel ve městě rychlostí124 km/hod na 50ce a pak policistům plakal na rameni, že “ bude mít existeční potíže, když mu seberou papíry“ . Večer pak v hospodě určitě mluvil o buzeraci a o tom “ že ostatní auta předjížděl bezpečně a měl to pod kontrolou“…

Michal J

Jen ať se měří a pokutuje. Má se tam jezdit od 0 do 50 km/h. To je dost velký interval. Ale ať jdou všechny peníze za pokuty do státního rozpočtu. Aby bylo vidět, komu jde o bezpečnost a luxusní jen o prachy.

Petr Šimral

Přesně naopak. Ať jde příjem z pokut té obci, kde se to skutečně děje. Žádné vedlejší větší obci, žádnému státu. Ta obec (a její občané) mají s překračováním rychlosti problém, tak ať si zaplatí radar a získají i výtěžek, pokud je.
Já si poslouchám 2, 3, smyk, hvizd pneumatik, první serpentina, druhá serpentýna, 2, 3, 4, 5, 6… A to vše je v oblasti 50 km/h…

Démon

… no to je internval na zabití. když jede auto 15 km/h 🙁

Motýl Emanuel

Pokud někde máte nějaký problém s nejvyšší dovolenou rychlostí, podejte si laskavě žádost o úpravu dopravního značení, tedy vydání OOP, řádně to odůvodněte, specifikujte jak má ta nová úprava vypadat, podejte to DI PČR a s jejich vyjádřením to laskavě podejte věcně a místně příslušnému orgánu státní správy. Nic vám nebrání dosáhnout i vyšší povolené rychlosti. A propos zákon o provozu na pozemních komunikacích neuvádí nic o nejvyšší dovolené rychlosti a jejích limitech v závislosti na nehodovosti. Pochopil?

Michal Bartoníček

To je ale váš problém, že se necháváte buzerovat. 😀 Stačí dodržovat předepsanou rychlost. Je to tak těžké?

náhodný kolemčtenář

Nejde jen o nehody. Jde i o to, aby rychle jedoucí řidiči aut „nebuzerovali“ okolí a ostatní účastníky provozu.
Ano, chodec před nebezpečně jedoucím autem v zájmu vlastního života uskočí, takže nehoda nakonec nevznikne. Ale je to stres a obtěžování. Když vám bude třeba v tramvaji někdo 5 cm od obličeje šermovat nožem, taky budete úplně v pohodě, a když vás nakonec nezraní, není podle vás důvod takové jednání jakkoliv postihovat?

Bukanýr silniční

Tak aby z toho nebylo mrzení jako D4, že budou lidi jezdit pomalu. S těma penězma se určitě někde a někdo počítá

frank

nikdy mě neomrzí slyšet kolik lidí si vlastně myslí, že nedodržováním rychlosti se něco dotuje . Mimochodem podle veřejných prohlášen e ví, že ač na D4 je osm měřených úseků, tak v provozu bude vždy jen jeden z nich a bude se měnit 🙂 Slovy “ ?dotačních radaristů : “ zadavatel se vzdává práva výnosů na 7/8 z měřených úseků a přijde o pěňouze „

Karel Mio

I kdyby merily vsechny 4, tak to nejde hodnotit jako 4 prestupky, to je ukazkovy pripad trvajiciho chovani.

Vita

Pardon, ale tenhle vyplod je uplne chory…
Kdyz mi rupne v bedne, zacnu si hrat ve meste na GTA a budu prejizdet chodce – meli by mi to pak u soudu naparit s mnozstevni slevou, pac by to byl ukazkovy priklad trvajicho chovani?

hroch.obojzivelny

Věřte, nebo ne, ale když vás někdo udeří 5x za sebou do nosu, bude se to posuzovat a případně soudit jako jeden čin.

rodilyslavkovak

ta sedla 🙂