Šance pro lokomotivy ze Škody? Poláci vypsali soutěž až na 30 strojů

Lokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhyLokomotiva 380, D1 Express, Praha hl.n., foto: České dráhy

Zatímco Bombardier a Siemens prodávají své vícesystémové lokomotivy už po stovkách, lokomotiva 109E z produkce Škody Transportation je zatím obchodně

2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Roman

Tak úspěch by to byl kdyby se podařilo Škodovce uspět v Polsku.Ale je tam velká konkurece v podobě firem Pesa a Newag kterým se podařilo v nedávné době vyrobit velice zajímavé a vysoce moderní lokomotivy.

K.S.

Doufejme že to vyjde, Z pohledu Polska by byla nejspíš zajímavá pro spoje do Vídně či Bratislavy/Budapešti, samozřejmě na jízdy do Prahy či jako vnitrostátní. Pokud by je nasazovali na tratě do Vídně, pak by se mohlo několik našich lokomotiv uvolnit, jedna by pak mohla v Břeclavi tvořit zálohu místo 363 což by mělo pozitivní dopad na případná zpoždění vlaků EC a Railjet. pokud přijedou s neschopnou lokomotivou či lokomotivou která dál za BV nesmí. Je velká škoda že se Škoda se Siemensem nezvládla domluvit na tom aby 109E byly schopné komunikovat s railjety. Možná teď když není v ohrožení… Číst vice »