„Salámovou“ metodou proti sporům archeologů. ŘSD vypsalo nové soutěže pro D35

Zahájení zemních prácí pro záchranný archeologický výzkum na Pražském okruhu. Foto: Zdopravy.cz / Jan NevyhoštěnýZahájení zemních prácí pro záchranný archeologický výzkum na Pražském okruhu. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

ŘSD věří, že rozdělení zakázky na tři části odblokuje velké spory.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš Flaška

Ja když dám svému zákazníkovi nabídku a ten se rozhodne pro konkurenci, tak nemám šanci jakkoliv protestovat, nebo to zpochybňovat.
Není tu něco špatně?

Koudelka

Asi byste si měl dostudovat rozdíl mezi nabídkou a výběrkem.

Nemel

Protestovat i zpochybňovat to samozřejmě můžete…ale jak by to působilo…💁‍♂️

Kanil83

a nešlo by to urychlit tak, že oblasti mostních objektů půjdou prioritně a hned jak to tam ta parta opustí by začala výstavba mostů – ta je přeci jen časově náročnější než výstavba samotného tělesa vozovky? tedy jen neměl by být archeologický průzkum součástí stavby? jde i o to, jak nakládat s hlínou co se přesouvá tam a zpět a pak při stavbě zas někam jinam ?¨

V. F.

Neboj se, je to koordinované v rámci možností.

Tom

A chápu to tedy správně, že stejný problém na D11 si nakonec vyřeší Eurovia, která je jak vítěz stavby, tak stěžovatel na archeologický průzkum? Stačí, aby ta firma dala univerzitě dostatečné držhubné a je po problému.

Willie

aby se archeologove nazrali, ale stavba zustala cela 😁

Leon

Přesně tak.
Aby se mohli domluvit, jak si stavby rozdělí a nelezli si do zelí. Přece si nebudou vzájemně podsekávat cenu a soutěžit mezi sebou..

N.N.

Když na tom bude pracovat více firem a lidí, tak to bude hotové dřív.