S kufry na Ruzyni by mohli opět pomáhat zaměstnanci z kanceláří. „V případě nutnosti,“ říká letiště

Nové odbavovací přepážky na Terminálu 2 Letiště Václava Havla. Foto: Letiště PrahaNové odbavovací přepážky na Terminálu 2 Letiště Václava Havla. Foto: Letiště Praha

Podle společnosti Czech Airlines Handling jde o doplněk personálních opatření.

Odebírat
Upozornit na
guest
31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frantisek

Jeste to muze cely zachranit treba Ceska s balikem sluzeb doruceni kufru v cilove destinaci!

Milivoj Niklíček

Protože dobrých zpráv je čím dál míň, musíme těm horším zprávám dávat úsměvná hesla!

MajsterN

Tohle se musí privatizovat, zase další státní řízení jako česká pošta. Rovnou se můžou spojit a doručit ty kufry na pobočku za týden.
V zahraničí jsou funkční státní podniky, ale tenhle to nebude.. i ten kritizovaný šílený Menzies má ve výsledku menší problémy.

Jarda79

Já bych si nevšiml, že by třeba privatizace O2 pomohla zákazníkům k lepším službám a rozhodně cenám.
letiště Praha je v zisku, tak proč to privatizovat?
Chcete další „kvalitní“ a drahé služby? Nepoučili jsme se jako stát s privatizací některých služeb již dost?

Jarda79

Pro rýpaly jsem měl napsat ne o2, ale telekomunikací.

hroch.obojzivelny

Tak to jste buď hodně nevšímavý, nebo paměť už zastřel čas. SPT Telecom byl snad ještě větší neštěstí, než je dnešní Česká pošta. Demonstraci, při které Olšanskou zaplnil dav, si pamatuji velmi dobře. Na rozdíl do pošty to však mělo dobrý konec.

Jarda79

A vy si myslíte že by to takto fungovalo i dnes? On ten pokrok v telekomunikacích šel sakra dopředu.
Ale já tedy ze služeb mobilních operátorů zrovna nadšen nejsem.

hroch.obojzivelny

Tím jsem si poměrně jistý. Fungovalo by to stále v předrevolučním modelu, pouze s adaptací pár kosmetických vylepšení odkoukaných v komerční sféře, ale špatně implementovaných. Podívejte se na Českou poštu, ta dopadla přesně tak. Není žádný důvod myslet si, že by SPT Telecom dopadl jinak.

Blažková

Média by se měla ptát spíš pana Jarkovského který byl do firmy v loňském roce dosazen (údajně) jako krizový manager. Loňskou krizi (údajně) bravurně zvládl vyřešit aniž by zaměstnancům přidal korunu. Kolik 13h šichet házením kufrů na ploše asi odpracuje letos on ?

Renata

Nejss6 si jistá, jestli zaměstnanec z kanclu má v popisu práce nakládání kufrů.. Co tak raději přijmout dostatek lidí na tuto práci a adekvátně jim zaplatit? Zvláštní, že jinde to jde, ale tady ne..

Menzies

Místo “zlepšení pracovního zázemí” by spíš měli zlepšit mzdu. Za aktuálně nabízených 190 Kč/h se jim na Travely s 200+ kufry každý vykašle.

Viki

Já bych za 190kč (hrubého předpokládám) ani nešla na pohovor. Směny, víkendy, zima, vítr, parkování asi zadamo také není No brrr ☹️

Rampelnik.1

Samozřejmě, že hrubého. 🙂 Ale jelikož se jedná o 12h směny, tak z pohledu např.mladých kluků ke škole jako přivýdělek ty peníze celkem rychle skáčou a třeba po 10 směnách v měsíci si brigoš prostě dvacítku-dvaadvacítku čistého odnese. Když by dělal v noci, nebo jen víkendy, případně i některý ze svátků, tak i o dost více.

Jasně, není to ideální, ale dá se říct, že finančně to je jakoby někdo chodil na 8h denně do kteréhokoliv kanclu za nějakých 250-260 na hodinu, což už nezní tak strašně.

David

za 12h rozvozu pro Bolt/Wolt se da udelat i 4-5k. Jo jste venku, doprava, nutnost mit nejaky dopravni prostredek (na kole je to min).

Navic na tom letisti je spoustu dalsich pozadavku, on-boarding, … proste to neni konkurenceschopne.

Rampelnik.1

To nepopírám. Ale jak říkáte, každé má to svoje:)

Na letišti nikdy nebudou podmínky takové, aby dosáhli toho, co šikovní rozvozci. Aby mohl pracovník nákladu mít 4-5k za den, to by tu muselo být úplně jiné prostředí a třeba také nebrat handligové služby s velkým přihlédnutím k nižší ceně.

Jarda79

Aby tohle šetření na nesprávném místě (myslím tím handlingové zaměstnance) panu Posovi letos nezlomilo vaz. Budou volby, takže se s ním v rámci preferencí nikdo mazat nebude, až se to opět celé zhroutí.
No je třeba si rychle rozdělit prachy. než bude pozdě a budou potřeba pro chudý dělnický lid.

David

Škoda, že místo toho aby to bylo normálně obchodovatelné na burze je z toho skanzen ve vlastnictví ministerstva vnitra

Pacicka

Aneb už vás připravujeme na to, že to zase zkolabuje, než bychom ty lidi normálně zaplatili…

hroch.obojzivelny

Handlingová společnost se rozhodla na trhu práce vstoupit do segmentu tzv. McJob. Jeden den smažíte hranolky a druhý den čistíte záchody, podle toho, co je zrovna potřeba. O takové práci sní prostě každý, před branou bude nával…

Nemel

Takže jeden den nosíte kufry a druhý den kabelky? To zní strašně!

hroch.obojzivelny

Poposedněte si…

Jeden den děláte práci v kanceláři a druhý vás pošlou k pásu. Záchody třeba přijdou až potom.

David

Jako ti letistni hasici ve dnech odpocinku?

Jan

Odbory vám to neschválí…

Pavel Keilberg

„…firma je v kontaktu s managementem Spolany Neratovice…“

Vzhledem k stále ještě chybějícímu severnímu obchvatu Prahy, než pracovník dojede na směnu z Neratovic na letiště, bude už po letní sezóně 🙂

Pavel S.

Vlakem Neratovice – Kralupy – Středokluky 🙂 Pro někoho z Neratovic to s ohledem na výši mzdy nebude lukrativní. Pro někoho, kdo už teď dojížděl třeba z Kralup možná. A nebo je to míněno pro agenturní zaměstnance a podobné.

Lkprak

Pár lidí z Neratovic, co na Letišti pracují, osobně znám.

v

No jo no. Byl jsem tam na brigádě před 3lety a měl špičkové směny za 311 za hodinu. Loni byly za 17x. No tak na to jim kašlu

jakub

Kecy, kecy, kecy. Jasně řekněte kolik je nástupní mzda na jednotlivé pozice a hned to bude úplně jiná diskuze.

v

Kufry jsou kolem 17x. Měli i špičkové dělené šichty, speč na Egypt v noci tam a ráno zpět, no byla to dvanáctka za 311 za hodinu, to bylo fajn.plis nějaké ty drobnosti okolo tu a a tam stravenka a tak

Nemel

Teď ještě vypočítat hodnotu toho x…

hroch.obojzivelny

To náhodou není špatný model. Mzda činí 17x, přičemž x může nabývat hodnot od nuly do nekonečna, v závislosti na hospodářském výsledku společnosti. 🙂