Rychlejší a bezpečnější spojení do Semil. ŘSD ukázalo trasu nového přivaděče od budoucí silnice I/35

Krajina kolem Tatobit, Žlábku a křižovatky Zelený háj (foceno ze Zlaté stezky Českým rájem, konkrétně zde trasa nepovede). Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czKrajina kolem Tatobit, Žlábku a křižovatky Zelený háj (foceno ze Zlaté stezky Českým rájem, konkrétně zde trasa nepovede). Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Stavba je navázaná na projekt nového spojení Turnov – Jičín.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
LKB

Doufam, ze tamejsi tripruhova silnice bude behem projednavani nahrazena ctyrpruhovou. Tripruhove silnice povazuji obecne za utapeni nadbytecnych nakladu.

Zbyněk

Investice do silnic pokračují válka neválka. Putin si může mnout ruce.

Miroslav Zikmund

Příčinná souvislost ?
Do silnic se investovalo i v době „války na Balkáně“, operaci „Pouštní bouře“, během občanské války v Lybii …

Zbyněk

Vy nevíte, odkud kupujeme většinu ropy?

Daniel Mach

Jestli to má být argument pro Russko, tak tam nakupujeme asi 25% ropy.

Jindra

Už to vidím: těch syslů, křečků, Draků se kterými se rve nějaký Turnovský spolek, do toho Voda nebo ztracené Děti. Brrr.
Přál bych si legislativu, která nesmyslné požadavky dokáže smést ze stolu v prvním kole. A řešit se budou jen věci smysluplné.

Frantisek

Například efektivní železniční spojení i pro delší trasy namísto dalších a dalších silnic a hromad aut.

Marek Kubík

Škoda mluvit, toho se valná část současných řidičů nedožije…

Frantisek

Aniž bych chtěl komukoli kazit radost, řekl bych, že další autodráhy – zvláště v kombinaci se zanedbáváním parametrů železnic – již nepřinesou efektivnější dopravu, a nevidím smysl v jejich stavění pro pouhou potěchu řidičů či jejich spolujezdců.

Koro

Tady ty články o něčem, co má být za 30 let, ach jo. To nemá vůbec smysl.

standa

já jen doufám že za těch pár let až bude dálnice D35 hotová z Hradce po Hořice i od Hradce na Olomouc ve velké části, zjistí že plánovat třípruh z úlibic před Turnov kde se bude svádět doprava z liberce a z D10 je pí….ina .!!!! to by za pár let bylo jako s Rybí – Rychaltice nebo momentálně Bělotín – Rybí. nebo ať teda zajistí územní rezervu aby pak potřeba plnohodnotného směrově odděleného 4pruhu kategorie D nebyl zdlouhavý proces. D35 by měla být projektována až do hrádku n. Nisou.

D.S.

To jsou termíny, 10-20 let na to, co mělo být hotové už dávno. Stejně tak souběžná trať 041 bez nějakého výhledového zlepšení.

Sova

D35, resp. I/35, je sice velká ostuda ŘSD, ale zrovna tuhle část bych jim za vinu úplně nedával. Tohle je jeden z nejvíc NIMBY regionů v ČR (a asi oprávněně, Český ráj je vzácná oblast). Tady to bude těžké i za těch 10-20 let…

Jindra

Místní si jistě vzpomenou na legendární Superseverní variantu D35 prosazovanou turnovskou klikou na Bursíkově MŽP. Variantu, která by sice „zabila“ Malou Skálu svými mosty nad skalami. A cenou 3x vyšší než by stále cesta pod Troskami. Ale hlavně, že se to vyhýbalo turnovskému sídlišti, kde ti dobráci bydleli. Nešlo o to, že by to asi stejně nikdo nepostavil, ale že to jako Zelení vůbec navrhli. Bohužel podobný MIMBIsmus odsunul D35 mezi Turnovem a Jičínem o pěkných pár let.

Frantisek

Já bych tam žádnou dálnici nestavěl, jen vylepšil a zkapacitnil železnici. Jenže to jaksi není v kurzu, nebo jedině až po uspokojení touhy po autodrahách.

Frantisek

A na co budete řešit nějakou železnici, když předtím vytvoříte luxusní předpoklad k přechodu dopravy v tom směru na silnice? Pokud se mají vyplnit vlhké sny autíčkářů, nedávají momentálně zanedbané koleje bohužel už ani valný smysl.