Rychlejší a bezpečnější spojení do Semil. ŘSD ukázalo trasu nového přivaděče od budoucí silnice I/35
Krajina kolem Tatobit, Žlábku a křižovatky Zelený háj (foceno ze Zlaté stezky Českým rájem, konkrétně zde trasa nepovede). Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Stavba je navázaná na projekt nového spojení Turnov – Jičín.
Doufam, ze tamejsi tripruhova silnice bude behem projednavani nahrazena ctyrpruhovou. Tripruhove silnice povazuji obecne za utapeni nadbytecnych nakladu.
Investice do silnic pokračují válka neválka. Putin si může mnout ruce.
Příčinná souvislost ?
Do silnic se investovalo i v době „války na Balkáně“, operaci „Pouštní bouře“, během občanské války v Lybii …
Vy nevíte, odkud kupujeme většinu ropy?
Jestli to má být argument pro Russko, tak tam nakupujeme asi 25% ropy.
Už to vidím: těch syslů, křečků, Draků se kterými se rve nějaký Turnovský spolek, do toho Voda nebo ztracené Děti. Brrr.
Přál bych si legislativu, která nesmyslné požadavky dokáže smést ze stolu v prvním kole. A řešit se budou jen věci smysluplné.
Například efektivní železniční spojení i pro delší trasy namísto dalších a dalších silnic a hromad aut.
Škoda mluvit, toho se valná část současných řidičů nedožije…
Aniž bych chtěl komukoli kazit radost, řekl bych, že další autodráhy – zvláště v kombinaci se zanedbáváním parametrů železnic – již nepřinesou efektivnější dopravu, a nevidím smysl v jejich stavění pro pouhou potěchu řidičů či jejich spolujezdců.
Tady ty články o něčem, co má být za 30 let, ach jo. To nemá vůbec smysl.
já jen doufám že za těch pár let až bude dálnice D35 hotová z Hradce po Hořice i od Hradce na Olomouc ve velké části, zjistí že plánovat třípruh z úlibic před Turnov kde se bude svádět doprava z liberce a z D10 je pí….ina .!!!! to by za pár let bylo jako s Rybí – Rychaltice nebo momentálně Bělotín – Rybí. nebo ať teda zajistí územní rezervu aby pak potřeba plnohodnotného směrově odděleného 4pruhu kategorie D nebyl zdlouhavý proces. D35 by měla být projektována až do hrádku n. Nisou.
To jsou termíny, 10-20 let na to, co mělo být hotové už dávno. Stejně tak souběžná trať 041 bez nějakého výhledového zlepšení.
D35, resp. I/35, je sice velká ostuda ŘSD, ale zrovna tuhle část bych jim za vinu úplně nedával. Tohle je jeden z nejvíc NIMBY regionů v ČR (a asi oprávněně, Český ráj je vzácná oblast). Tady to bude těžké i za těch 10-20 let…
Místní si jistě vzpomenou na legendární Superseverní variantu D35 prosazovanou turnovskou klikou na Bursíkově MŽP. Variantu, která by sice „zabila“ Malou Skálu svými mosty nad skalami. A cenou 3x vyšší než by stále cesta pod Troskami. Ale hlavně, že se to vyhýbalo turnovskému sídlišti, kde ti dobráci bydleli. Nešlo o to, že by to asi stejně nikdo nepostavil, ale že to jako Zelení vůbec navrhli. Bohužel podobný MIMBIsmus odsunul D35 mezi Turnovem a Jičínem o pěkných pár let.
Já bych tam žádnou dálnici nestavěl, jen vylepšil a zkapacitnil železnici. Jenže to jaksi není v kurzu, nebo jedině až po uspokojení touhy po autodrahách.
A na co budete řešit nějakou železnici, když předtím vytvoříte luxusní předpoklad k přechodu dopravy v tom směru na silnice? Pokud se mají vyplnit vlhké sny autíčkářů, nedávají momentálně zanedbané koleje bohužel už ani valný smysl.