Rychleji do Jičína. ŘSD řeší pětimiliardové úpravy silnice I/16 od Mladé Boleslavi

Silnice I/16 u Sobotky. Foto: ŘSDSilnice I/16 u Sobotky. Foto: ŘSD

Ekonomika úprav silnice zatím nevyšla, hledá se nové řešení.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr H

Když porovnám náklady na nové vedení I/35, tak nějak nechápu, jak nemohlo vyjít rozšíření I/16. Intenzita dopravy na I/16 je totiž vyšší. Chápu, že nová I/35 je spojením dvou hotových (či stavěných) úseků D35, ale i když pominu problém vedení skrz Český ráj, tak prostě ty náklady jsou mazec. Dle mě jde rozšířením I/16 vyřešit dva problémy a významně ušetřit.

Kuzma

I/16 by zrovna v tomhle úseku a mezi Mělníkem a Slaným zasloužila 4 pruh.

MartinD

Asi do ekonomiky nezařadili vyšší počty mrtvých na křižovatkách Staňkova Lhota a Samšina. 🙁

Dominic

Tady nevím co nemůže ekonomicky vycházet, je to dost vytížená propojka dálnice D10 a budoucí D35. Minimálně 2+1 s MÚK je potřeba jako sůl, ale tady by přišla vhod i 2+2.

David

Taky bych radši stavěl jen jednou, než za 10-15 let rozšiřoval.

Mech

Ne ne, budeme opět šetřit abychom to mohli za dalších 20 let zase přestavovat. V mezi čase si „užijeme“ nějaké ty nehody. Hlavně je super, že se to řeší komplexně a ne po jednotlivých úsecích. Jsem rád, že máme tak kompetentní ministerstvo dopravy…

ABCD

Podle studie dálnic 2050 to vychází jako budoucí dálnice. Takže by to vycházet mělo. https://mapy.com/cs/zakladni?moje-mapy&cat=mista-trasy&mid=67fea7133f13e7fed314ac59&x=15.1527945&y=50.4510918&z=13

Vllk

To je koncepce rychlých spojení do roku 2050 není řečeno že všechny ty komunikace by měli být dálničního typu.

Frantisek X

Ani, že „vycházejí“. I když, při držení se současného trendu v dopravní politice (vše do aut a všeho co nejvíce) se to stát může. Pro krajinu a život v ní spíše bohužel.