Miluju Ryanair. Letěl jsem s ním několik desítek krát, bez jediného většího problému a i v případě problémů okamžitě vyřešeno, kompenzace na účtě do několika dnů. Prostě proč zbytečně připlácet za nějakou naleštěnou bídu když člověk dostane úplně to samé a takhle výrazně ušetří.
V pondělí 7:50 jsem žádal o vrácení peněz za let, u kterého změnili čas odletu/příletu asi o 1,5h. Dneska, tj. ve středu ve 14:00 mi cinknul email, že žádost byla zpracována a peníze mám na účtu. Podruhé co mi vraceli peníze a podruhé rychlé a bez problémové vrácení. Na to kolik mám s nima nalítáno, tak velmi dobré skóre. To se bohužel nedá říct o té růžové maďarské ostudě. Z nich peníze za posunutý let z ledna 24 páčím do teďka. A o ty dvoje odškodnění na které jsem měl samozřejmě nárok, jsem se sám ani nepokoušel. Rovnou jsem to… Číst vice »
lvy
3 měsíců
Z toho čísla je vidět jak je lidem naprosto jedno jak cestují, jde jim jen o to se nějak dostat z jednoho místa na druhé. Docela by mě zajímalo proč cestují, jestli je to forma dovolené či něco dalšího. Je otázka jak dlouho bude lidi bavit tohle skákání po Evropě za pár korun.
Částečně je odpověď už několik desetiletí k vidění v USA, ale řekl bych, že hodně lidí v EU to začíná brát jako “ právo „. My co pamatujeme “ běžné služby “ z 90tek, Kdy cesta s celou rodinou do Paříže byla záležitost dvou až tří průměrných platů můžeme klidně kroutit hlavou, ale chápeme pric to lidi za tyto ceny baví…
Jakoby moc nevidím v Evropě rozdíl mezi „normální“ aerolinkou a nebo nízkonákladovkou. I u normálních aerolinek se připlácí na odbavené zavazadlo (asi bude pár výjimek) a jídlo je také výjimkou. Takže jestli mám hodinu sedět v nějakém letadle a nebo v tom samém letadle za poloviční cenu, ale nedostanu džus, tak si myslím, že pro většinou lidí je to jasná volba.
Většině lidí bude jedno jestli letí s lowcostem nebo ne, hlavní je jak jim vyhovuje to spojení. Asi málokdo upřednostní levnější spojení s lowcostem s přestupem, nebo v nevhodný den, oproti dražší přímé lince nelowcostu. A pak tu je (spíš u lowcostů) čistě vygenerovaná poptávka, tj. vybereme si destinaci kam se dobře letí.
Já mám s Ryanairem většinou dobré zkušenosti. Problém tady je často mindset, že letání má být zážitek a že se všichni povinně musíme rozplývat nad záběry z 60. a 70. let, kdy se podávalo jídlo na stříbře. Když letím na pár dní do Londýna, opravdu nemám potřebu letadlo brát jako něco víc než autobus.
Michal Staša
3 měsíců
Ačkoliv mohu, s Ryanairem nelétám a pravidelně volím jakoukoliv jinou konkurenci. Protože jejich zakladatel je zlej člověk.
Hlavne ryanair na zpatecni letenky nehraje ani pri prodeji letenek, proste vam vystavi dve nezavisle letenky tam a zpet za cenu dvou jednosmernych (coz pak znamena mimo jine to, ze pokud z nejakyho duvodu neodletite „tam“, neznamena to, ze vase letenka „zpet“ bude automaticky zrusena, jak to byva zvykem u jinych aerolinii“
Jo tenhle podvod klasických ajrolinek je to co pomáhá ryanu a dalším. Lidi už prostě nebavilo, že platili nesmyslné tarify lufthanse a dalším šmejdům, že by se ani pokoutní prodavači hrnců a ovčích roun s léčivými účinky styděli.
Miroslav
3 měsíců
Samozřejmě, že 8
Jan AZNOH
3 měsíců
Ja bych to bral jako 8 segmentu, takze statisticky 8 cestujicich. Ponevadz kdo rika, ze musi letet zpet stejnou aerolinkou, a jak se pak pocita cestujici, one way? Ale popravde je to jen moje vydedukovana domenka. 🙂
Jeden palubní lístek = jeden cestující
Miluju Ryanair. Letěl jsem s ním několik desítek krát, bez jediného většího problému a i v případě problémů okamžitě vyřešeno, kompenzace na účtě do několika dnů. Prostě proč zbytečně připlácet za nějakou naleštěnou bídu když člověk dostane úplně to samé a takhle výrazně ušetří.
Tak to ja osobne s nemi kompenzaci resil a VELMI spatna komunikace i zkusenost s Ryanair. A to mam nalitovano fakt dost s vice aerolinkama.
Na druhou stranu je fakt, ze to byl jen 1 let a mozna 20 dalsich bez problemu…
V pondělí 7:50 jsem žádal o vrácení peněz za let, u kterého změnili čas odletu/příletu asi o 1,5h. Dneska, tj. ve středu ve 14:00 mi cinknul email, že žádost byla zpracována a peníze mám na účtu. Podruhé co mi vraceli peníze a podruhé rychlé a bez problémové vrácení. Na to kolik mám s nima nalítáno, tak velmi dobré skóre. To se bohužel nedá říct o té růžové maďarské ostudě. Z nich peníze za posunutý let z ledna 24 páčím do teďka. A o ty dvoje odškodnění na které jsem měl samozřejmě nárok, jsem se sám ani nepokoušel. Rovnou jsem to… Číst vice »
Z toho čísla je vidět jak je lidem naprosto jedno jak cestují, jde jim jen o to se nějak dostat z jednoho místa na druhé. Docela by mě zajímalo proč cestují, jestli je to forma dovolené či něco dalšího. Je otázka jak dlouho bude lidi bavit tohle skákání po Evropě za pár korun.
Tak hlavně jde k nabídku destinací a cenu. A cestují všichni. Co jsem poznal na letišti v Brně tak to byl jak obchod tak dovolená i návštěva rodiny.
Částečně je odpověď už několik desetiletí k vidění v USA, ale řekl bych, že hodně lidí v EU to začíná brát jako “ právo „. My co pamatujeme “ běžné služby “ z 90tek, Kdy cesta s celou rodinou do Paříže byla záležitost dvou až tří průměrných platů můžeme klidně kroutit hlavou, ale chápeme pric to lidi za tyto ceny baví…
Jakoby moc nevidím v Evropě rozdíl mezi „normální“ aerolinkou a nebo nízkonákladovkou. I u normálních aerolinek se připlácí na odbavené zavazadlo (asi bude pár výjimek) a jídlo je také výjimkou. Takže jestli mám hodinu sedět v nějakém letadle a nebo v tom samém letadle za poloviční cenu, ale nedostanu džus, tak si myslím, že pro většinou lidí je to jasná volba.
Většině lidí bude jedno jestli letí s lowcostem nebo ne, hlavní je jak jim vyhovuje to spojení. Asi málokdo upřednostní levnější spojení s lowcostem s přestupem, nebo v nevhodný den, oproti dražší přímé lince nelowcostu. A pak tu je (spíš u lowcostů) čistě vygenerovaná poptávka, tj. vybereme si destinaci kam se dobře letí.
Na těch pár hodin po Evropě je mi v podstatě jedno, v čem sedím. Je to obdoba vlaku či autobusu, oproti busu je to pro mě daleko lepší dokonce.
a jak cestuji? krom toho, ze nedostanes “bagl v cene” se to od “jakoze lepsich aerolinek” nijak nelisi. takze proc by jim to nemelo byt jedno?
dve hodiny v ryanairu neni nic, co by bylo nejak nepohodlne.
lidi to bude bavit keste hodne dlouho. velmi dlouho.
Já mám s Ryanairem většinou dobré zkušenosti. Problém tady je často mindset, že letání má být zážitek a že se všichni povinně musíme rozplývat nad záběry z 60. a 70. let, kdy se podávalo jídlo na stříbře. Když letím na pár dní do Londýna, opravdu nemám potřebu letadlo brát jako něco víc než autobus.
Ačkoliv mohu, s Ryanairem nelétám a pravidelně volím jakoukoliv jinou konkurenci. Protože jejich zakladatel je zlej člověk.
Co Vám Tony Ryan provedl tak hrozného?
Tedy krom toho, že už téměř dvacet let nežije?
děkuji, myslel jsem jejich CEO
Já létám s RegioJetem.
RegioJet nakoupil letadla? 😳
8 🙂 každý proletěný segment se počítá jako jeden cestující, na zpáteční letenky se nehraje 🙂
Hlavne ryanair na zpatecni letenky nehraje ani pri prodeji letenek, proste vam vystavi dve nezavisle letenky tam a zpet za cenu dvou jednosmernych (coz pak znamena mimo jine to, ze pokud z nejakyho duvodu neodletite „tam“, neznamena to, ze vase letenka „zpet“ bude automaticky zrusena, jak to byva zvykem u jinych aerolinii“
Jo tenhle podvod klasických ajrolinek je to co pomáhá ryanu a dalším. Lidi už prostě nebavilo, že platili nesmyslné tarify lufthanse a dalším šmejdům, že by se ani pokoutní prodavači hrnců a ovčích roun s léčivými účinky styděli.
Samozřejmě, že 8
Ja bych to bral jako 8 segmentu, takze statisticky 8 cestujicich. Ponevadz kdo rika, ze musi letet zpet stejnou aerolinkou, a jak se pak pocita cestujici, one way? Ale popravde je to jen moje vydedukovana domenka. 🙂