Ryanair končí s lety do Tater. Popradu zůstane jen Wizz Air
Ryanair na letišti Poprad-Tatry. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Popradským letištěm otřásají kauzy nelegálního prodeje alkoholu a opravy dráhy bez povolení.
Treba prijde Ficko s nejakou lakavou pobidkou, napr pro Orbana, jsou si blizci a Wizzair by to tam mohl rozsirit.
Tomu se asi nedá moc divit, všechny podivné změny za poslední dva roky, kdy ministerstvo nejprve vyhlásilo vítězem výběrového řízení na ředitele/předsedu představenstva osobu bez ohledu na to, že nesplňovala podmínky tohoto výběrového řízení, tato pak byla nahrazena jiným „odborníkem“ už jen na základě politické příslušnosti, dále změny v představenstvu a dozorčí radě. Ono je letiště dlouhodobě zmítáno problémy ve vedení a rovněž rozpory mezi akcionáři (minoritními akcionáři jsou i město Poprad a město Vysoké). Problém s dráhou v TAT je dlouhodobý a značný, vyžaduje komplexní rekonstrukci, ale nechápu, jak mohli začít opravu bez souhlasu úřadu, protože ten je příslušným… Číst vice »
Už by to někdo mohl v záchvatu upřímnosti přejmenovat na Naprd – Tatári. 😆
No zase další drban z hnízda primitivů SNS. Toho ještě vyplave…
Ale zajímalo by mě, na co byl ten trik s chlastem – vykážou to v nižší sazbě DPH (19 % místo 23 %)? To je těch pár procent při convenience marži 200 % nějak vytrhne?
Je to mezinárodní letiště, takže to spíše budou čachry se spotřební daní na alkohol, kdy to možná deklarují jako naleženo do letadla, kde daň neplatí, ale reálně to prodají na zemi. Škoda, že tady o tom není něco víc.
K tomu potřebujete spolupracující aerolinku – objednávku, dodák, fakturu. Wizz ani Ryan tohle hrát nebude, jestli jsou tam nějaký Kozomrd Airlines chartery, tak tam možná ano…
Ale pivo v nebo rumkoly v plechovce jsou nic, to by museli točit palety tvrdýho měsíčně, aby to mělo nějaký smysl.
To nepotřebujete, aerolince dodáte přesně to, co chce, ale pak sám u sebe změníte doklad tak, abyste tam expedoval převážně alkoholické nápoje a tím pádem vám zůstanou jako nealko.
Odkazovaný článek za paywallem… Kauza to asi je, ale podstata mi uniká, děkuji tedy alespoň za osvětlení možných důvodů zde v diskusi.
Jedna možnosť je umožniť cestujúcim dať si preplatiť alkohol (na ktorom môže byť vyššia marža, alebo len väčšia chuť piť) pri meškaní. Časť aeroliniek totiž v rámci duty of care prepláca len nealko.
No vzhledem k tomu, že udělali opravdu dráhy bez povolení, tak by mě zajímalo, jak probíhal výběr zhotovitele. U SNS by mě transparentní postup velmi překvapil.