Ryanair investuje v Polsku další stovky milionů, ve Varšavě otevře speciální krizové centrum
Letadla společnosti Ryanair, Letiště Vratislav (Wroclaw) ilustrační foto. Pramen: Ryanair

Dopravce slibuje vytvoření dvou stovek nových míst.
Po 10 letech denní spolupráce s Poláky mě tato zpráva lehce děsí.
Díky inovacím teď bude Ryanair schopen zamítat třikrát více stížností a ve třiceti jazycích!
Divil byste se, ale Ryanair je jedna z mála evropských aerolinek, která vyplácí kompenzace za zpožděný a nebo zrušeny let prakticky do týdne a bez výmluv, samozřejmě pokud je nárok oprávněný.
Ano, ovsem o tom, jestli je narok opravneny rozhoduji oni a prekvapive vzdycky rozhodnou, ze opravneny neni…
Proč komentujete něco s čímž nemáte žádné zkušenosti? Dělám lidem kompenzace a u Ryanair jsem nemusel nikdy nic řešit přes žádný úřad civilního letectví, to třeba Wizz a Smartwings, tam se to zase bez úřadu neobejde nikdy.
Lidi mají v hlavě historicky špatnou pověst Ryanairu, protože jejich proklientský přístup byl léta tristní, to se ale po covidu hodně změnilo a teď je komunikace s nimi jedna z nejlepších, ne-li vůbec nejlepší v Evropě. Jo a mimochodem i Wizz už zjistil, že to bez kvalitního proklientského přístupu moc nefunguje a snaží se od letoška o nějaké změny, tak uvidíme.
U mě zrušení letu, náhradní letenky (resp. rozdíl ceny původní a nové letenky), 2 ubytování (zpožděný i druhý let), jízdenky na MHD, vlak, jídlo, vše proplaceno do 1 měsíce na účtě.
Zrovna IROPs sú jedna oblasť kde Ryanair masívne exceluje v tom ako sa o klientov postará. Nie som fanúšikom tej aerolinky, v zásade sa jej vyhýbam, ale zákonné nároky v 90 percentách prípadov uznávajú bez problémov, čo sa nedá povedať o inštitúciách ako je Lufthansa Group a podobný odpad.
No, nelze než závidět. My máme QS…
Zlatý Travel, tam se domluvíte s člověkem a česky. U Ryanairu probojovat se k živý ženský trošku bojovka, spojení mizerný a český nemluví, i když je předvolba česká.
Myslim, ze maji online chat, coz je docela dobra vec
Akorát když mají vyplatit kompenzaci tak se cukají, musí to zajít až tak daleko, že člověk podá žalobu. Ksindlove. S touto společností jsem letěl naposledy Split Praha v 2017 a od tě doby radši volím jine dopravce
No vidíte a mne ČSA (súčasť slávneho Smartwings holdingu) dodnes dlžia peniaze ešte z 2020 🙂
No nelze Polsku nic víc, než jen pogratulovat a závidět. A u nás máme od RYR jen 3 bázované stroje 😪.
4x větší rostoucí trh je určitě zajímavý. A stejně zajímavé budou incentivy polských letišť vůči Ryanu… 🙂