Konec čekání na motoru. ŘVC zbuduje stání pro lodě u nejhlubší plavební komory

Plavební komora Štěchovice a vizualizace dolního čekacího stání. Pramen: ŘVC/SwecoPlavební komora Štěchovice a vizualizace dolního čekacího stání. Pramen: ŘVC/Sweco

Dnes u komory žádné bezpečné stání není, plavidla musejí na proplavení čekat na motorech v řece.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ladislav Kuruc

A co pro velké lodě,na to RVC nemyslí 🤮

Martin

Velké lodě plují v úplně jiném režimu – mají komoru vždy dopředu nachystanou, podle jízdního řádu a domluvy. Zespodu to dělám s malou lodí taky tak – zavolám si hodně dopředu a přizpůsobím rychlost tak, abych vjel na zelenou, nebo počkám ve Štěchovicích. Shora se dá zastavit před komorou u kolmé zdi s kruhem, ale vejde se tam jenom jedna.

Michal

Chvályhodný počin. To horní plovoucí stání vypadá rozumne. Ale proč to spodní (ne plovoucí) nemá těch 30-50 m příjezdové komunikace? Proč nejsou v té zdi vsazeny pacholata pro plavidla s nízkými borty? Chtěli by to kromě teoretickych znalosti i něco z praxe.P.S. nevsiml jsem si, zdali tam jsou lampy

Martin

A nejsou to náhodou průběžné trubky kvůli kolísání hladiny? tak jako nahoře pod hrází a nad hrází Slapů? Právě z praxe….

Michal

A jak tam hodím oko které mám na konci lana? Jelikož obtačeni kolem trubky a vrácením na loď, není ideální. Zejména když nemáte bugstrahl…