ŘVC připravuje překladiště Kamýk a Týn. Výbava pro Temelín pojede z Hamburku po vodě
Vltava (vzdutí Orlíku) pod vodním dílem Kořensko. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Nadrozměrný náklad se v dolní vodě přeloží na nákladní vůz a převeze nad hráz, odkud bude pokračovat dále po vodě.
Čím to může být, že se RVC daří prosazovat projekty, které vypadají jako aprilovy žert. A na dráze a v mikromobilite jsme sto let za opicemi.
To je jednoduché, tam nevyházeli lidi co mají vodní dopravu v krvi a nejsou jen karieristi.
Škoda, že se v Kamýku neupraví ta komora, dnes má 34 x 6,5 metrů.
Není uvedeno, jak se dostanou přes hráz přehrady Orlík?
Je tam výtah, tak asi je počítáno s ním
Ne velký výtah nebyl nikdy dodělán. Je tam funkční jen mrňous. Vše okolo po silnici ze Solenic na hráz.
Na dolní vodě naložit na kamion a na horní zpět na vodu.
Už je na to předělaná silnice od Solenic na křižovatku k hrázi. Hledejte „Příprava opatření na DI pro přepravu NTK pro NJZ ETE – Rekonstrukce silnic u hráze VD Orlík“ https://www.obecsolenice.cz/pro-obcany/aktuality/rekonstrukce-silnice-iii-11822-usek-solenice-dolni-lisnice-223cs.html