Růst cen ojetin opět aktivoval „stáčeče“. Každé třetí auto je omlazené průměrně o 110 000 km
Tachometr společně s odometrem v osobním voze. Foto: Pixabaycom/eak_kkk
Vyšší zisky na ojetinách vedly k tomu, že vzrostla aktivita organizovaných skupin.
Na pretaceni tachometru nevidim nic spatneho. Supermarkety si taky muzou snizit cenu na zaklade zmenseni objemu zbozi.
Ono to bude ve finále jedno, díky green dealu tu bude nakonec vozový park jak na Kubě a jestli to má o 100 víc nebo míň bude každému jedno.
J
Já nevím, kterej blbec vymyslel jiný než pěticiferný tachometry. Po ujetí 99.999 km bylo auto jako nový, zcela legalně a bez stáčení 🙂
Co se od covidu děje s cenami aut, to je neuvěřitelné. Když jsem kupoval před rokem, tak ojetá byla tak nesmyslně drahá, že jsem prostě koupil nové, skladové. A když se kouknu na totožné skladové auto s identickou výbavou teď, tak je minimálně o 20 % dražší. Léta ověřené poučky, že auto ztratí 20 % hodnoty, jen co vyjede z autosalonu, jsou naruby.
to jste předpokládám kupoval spalovací motor. Těm zvoní umíráček a půjdou do ceny. Lid je chce, ale ouřadové jsou proti.
Já jsem za covidu kupoval lehce ojeté a kdybych ho chtěl třeba za půl roku max. rok prodat, tak získalo na hodnotě. Nechápu do dneška, auto jako investice 😀
760000km, to tam něco zbylo na tachometru ?
předváděcí vůz, nájezd 3000km
To ho měli na autosalonu 20 let? 😀
Především by se výrobci aut měli snažit, aby neuatorizovaný přepis dat nebyl možný. Platí i pro různé úpravy softwaru – pokud taková úprava není podepsaná výrobcem, řídící jednotka by ji neměla vůbec přijmout.
Při každé mojí náštěvě STK technik zapisuje do protokolu i stav tachometru. Tak jak je dnes možné, když všechny vozy registrované v Česku musí projít STK, neodhalit při prodeji/koupi ojetého vozu stočený tachometr? Když existuje databáze „kradeených vozů“, proč nezpřístupnit i databázi protokolů z STK? Stačil by vždy ten posledni… Já vím, první STK je až po 4 letech, takže je tam „díra“.
Takova vec existuje: https://www.kontrolatachometru.cz/
https://www.kontrolatachometru.cz/
Díra je tam i potom. Zřejmě není problém auto stočit mezi STK, dokonce opakovaně.
U dovezených aut je první kontrola v ČR až těsně před koupí.