Zdravím. Dal jsem Vám sice palec nahoru, ale to je směnovní vlak. A Msk s nimi počítá i nadále jak se píše v plánu kraje na roky 2022-2026. Dokonce S4 bude prodloužena do Štramberku. Řešení letiště bude sice i nadále vlakem ale to zejména u tzv koupáků. Tedy nočních odletů. Řešení pro Varšavy a případné Prahy či Londýny bude uskutečněno v bus lince 333. Ta má také základ na směny a ze směn. Doplňovat se bude dle potřeby jak ve dne tak v okrajových časech. Děje se tak v posledních letech pravidelně… Za mě dobré řešení pokud se opravdu bude… Číst vice »
Lepší něco než nic, ale pro cestování s kufry nejsou příměstské ani městské autobusy ideální. Linka 333 navíc nejede ani přes svinovské, ani přes hlavní nádraží, takže pro cestující z Karviné, Havířova, Frýdku, Opavy, Třince, Těšína, Bohumína, … celkem na nic.
No to sice máte pravdu, ale ty vlaky tam budou jezdit v téměř hodinovém intervalu od 5:30 do 21:30. Zpět od 6:25 do 22:25 něco i v noci ke koupákům. Zbytek v atypických zbylých časech bude opravdu v lince 333. No nikde není řečeno že pokud by se ustálil a stabilizoval letový řád že by se nevyplatilo ještě jeden pár navíc s příjezdem 4:30 a odjezdem 23:25. To se uvidí ještěrka to bude…. Avizuje se projíždění dosud neprojížděné části trianglu a hodinový interval na Štramberk tak je to dobrý počin/základ pro oblast Mošnovského letiště i tamní průmyslové zóny po všech… Číst vice »
Zdravím.
Dal jsem Vám také palec nahoru.
Co se týká nakládky je to na víc než dobré cestě.
Co se týká osobky jak výše avizuji dobrý záměr kraje tady je, ale záleží i na tom jak rychle se ty záměry v plánu kraje podaří naplňovat…
Možnosti obsluhy jak letiště tak zóny se dají naplňovat jak vlakem S4 tak busem 333. Snad se to podaří…
Ostrava nemá šanci na rozvoj nedaleko Katowice
Pokračování do Prahy je již trvale zrušeno? Nebo se s tím počítá v budoucnu?
tak lot do prahy lita primo. neka duvod tam mit jeste linku pres ostravu
spojeni praha-ostrava-warsawa bylo jen provizorni reseni v dobe covidu.
Aha, díky.
Předpokládám, že na přílet B-52 navazuje linka 666 😉
Ještě tak revidovat jízdní řády S4. Zejména první ranní vlak přijíždějící do Mošnova v 5.30, tedy 10 minut po odletu pondělního spoje do Varšavy.
Zdravím. Dal jsem Vám sice palec nahoru, ale to je směnovní vlak. A Msk s nimi počítá i nadále jak se píše v plánu kraje na roky 2022-2026. Dokonce S4 bude prodloužena do Štramberku. Řešení letiště bude sice i nadále vlakem ale to zejména u tzv koupáků. Tedy nočních odletů. Řešení pro Varšavy a případné Prahy či Londýny bude uskutečněno v bus lince 333. Ta má také základ na směny a ze směn. Doplňovat se bude dle potřeby jak ve dne tak v okrajových časech. Děje se tak v posledních letech pravidelně… Za mě dobré řešení pokud se opravdu bude… Číst vice »
Lepší něco než nic, ale pro cestování s kufry nejsou příměstské ani městské autobusy ideální. Linka 333 navíc nejede ani přes svinovské, ani přes hlavní nádraží, takže pro cestující z Karviné, Havířova, Frýdku, Opavy, Třince, Těšína, Bohumína, … celkem na nic.
No to sice máte pravdu, ale ty vlaky tam budou jezdit v téměř hodinovém intervalu od 5:30 do 21:30. Zpět od 6:25 do 22:25 něco i v noci ke koupákům. Zbytek v atypických zbylých časech bude opravdu v lince 333. No nikde není řečeno že pokud by se ustálil a stabilizoval letový řád že by se nevyplatilo ještě jeden pár navíc s příjezdem 4:30 a odjezdem 23:25. To se uvidí ještěrka to bude…. Avizuje se projíždění dosud neprojížděné části trianglu a hodinový interval na Štramberk tak je to dobrý počin/základ pro oblast Mošnovského letiště i tamní průmyslové zóny po všech… Číst vice »
Tak se to snad obrací k dobrému.
K tomu se dokončuje kontejnerový terminál.
https://www.msstavby.cz/zeleznicni-cargo-mosnov-9-24-03-2022/
Zdravím.
Dal jsem Vám také palec nahoru.
Co se týká nakládky je to na víc než dobré cestě.
Co se týká osobky jak výše avizuji dobrý záměr kraje tady je, ale záleží i na tom jak rychle se ty záměry v plánu kraje podaří naplňovat…
Možnosti obsluhy jak letiště tak zóny se dají naplňovat jak vlakem S4 tak busem 333. Snad se to podaří…