Ruslan pro zdravotnický materiál letí do Číny, letouny ČSA a Smartwings čekají v Novosibirsku na povolení
Antonov An-124 Ruslan v Praze. Foto: Rosťa Kopecký / Flyrosta.com
V jedenáct hodin odstartovalo z Kyjeva letadlo Antonov An-124 Ruslan, které leté do Číny pro celkem 106 tun zdravotnického materiálu.
chci se zeptat kde se teď nachází Antonov
V Karáčí
Už popojizdi, Shenzen – Pardubice, ADB5363.
…uz letí, změnili na ADB5362 a už není vidět destinace
Antonov cca v 10:15 překročil hranice Číny u AlmaAty …
tak Čína už nejspíš letí!
https://www.flightradar24.com/CES785/243b789d
Dolet s nákladem 110 tun je cca. 3.000 km, tak si to spočítejte., tzn. cca. 2 mezipristani.
Taky mohla vláda zaplatit větší An 225 Mrija, ale ta je jen jedna a zpoždění Ruslana o cca. 8 – 12 hodin asi teď nehraje moc roli 🙂
Mrija už momentálně není ani jedna.
Jako že není Mrija ani jedna? Dvojku kompletuji s pomocí Boeingu, ale moc nevěřím, že v dohledné době bude. Ale že by jednička neletala?
Čt 20:00
Ta česká letadla jsou v Novosibirsku stále na zemi (14 a 11 hodin). Můžou za ruské, české nebo čínské úřady?
Odpovím si sám: Asi čínské, Ruslan sedí už 5 hodin v Baku.
Hamacek řekl, že v tom Baku čeká podle plánu.
Čínské.
Ď.
Jen se zeptám jelikož jsem informaci nikde neviděl. Máme nákladní letadla vlastní (casy)? Nebo se pletu? Proč neleti ony do Číny? Určitě to ho musí vzít víc než a330 a nebo 737? Není to tak. Děkuji za info.
připojuji se k otázce.
https://cs.wikipedia.org/wiki/CASA_C-295
podívejte se na dolet 4300 km a to je maximálka (s max nákladem 1300), to není na takovou přepravu nic moc, s plným nákladem by to znamenalo minimálně 6 mezipřistání, únosnost zase nic moc, rychlost malá, prostě to není letadlo na takové dálkové lety s velkou přepravou nákladu
Děkuji 🙂 to mi nedošlo.
také děkuji 🙂
Ať jde vláda do háje.
Jj lepší je aby nebyly testy a doktorům chyběly respirátory…
Kelnerova PPF je součástí vlády? nemělo by se zapomínat na to, že to zajistil on. Zatímco si jistý Bureš honil triko v médiích.
link://www.seznamzpravy.cz/clanek/ceska-letadla-vysachovana-ze-zachranne-operace-s-dovozem-cinskych-rousek-94280?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null
díky za odkaz, ale tam bohužel není nic nového. stále platí, že letadla jsou na zemi a čekají na povolení.
Nejsem nějaký příznivce vlády, Číny, Kellnera apod., ale jsem rád, že to takto (snad) dopadne. Taková katastrofa tu od 2. světové války nebyla a Česká republika se s tím pere zatím statečně. Na rozdíl od našich západních vzorů.
1968 byl asi o dost horší…
Babiš má jediné štěstí, že náměstka ministra zdravotnictví dělá vojenský epidemiolog Roman Prymula. Babiš z firemní sféry ví, že je dobré naslouchat odborníkům. Babiš má ještě výhodu, že neposlouchá na slovo EU, takový Fiala, Sobotka nebo Bartoš by o uzavření hranic žádali EU a ta by jim uzavření nepovolila. Proti zavírání hranic Babišem EU protestovala.
Fascinující mě lidé, kteří přesně vědí co by dělal někdo jiný než jejich vůdce. Víte, že nebýt dotací z EU, tak by Bureš už Agrofert, který ostatně ukradl dávno neměl? A za druhé, víte, že dle unijního práva je řešení zdravotních problémů plně v gesci národních vlád a EU do toho nemá co mluvit? Asi ne, ale to Vám nebrání plavat nesmysly, že? A víte, že např. ODS ústy místopředsedy zdravotního výboru PS PČR B. Svobody interpelovala ministra zdravotnictví už v lednu ohledně přípravy na Covid 19 a že místo přehledu chystaných opatření se jim dostalo osočení z dělání paniky… Číst vice »
Které nestatečné západní vzory máte, prosím, na mysli?
Jen aby do toho nevstoupil osobní zájem některých jedinců a letadla SW skutečně naložila a nemusela to přepravit činská carga z před veřejnosti utajených důvodů.
tu nekonkrétní pasáž, mohu-li, prosím rozvést, ti „někteří jedinci“ mně nejsou jasní. je jich u nás totiž tolik, že nevím, na koho cílit. Díky :-)!
Tak si tam dosaďte třeba Luftjardu, pro něho nebude problém udělení povolení uměle prodlužovat.
Ruslan přistál v Baku.
V 16:00 stojí OK-REQ v Novosibirsku už 10 hodin, OK-TSI 7 hod. https://www.flightradar24.com/data/airports/ovb/ground a Ruslan UR-82008 v Baku 1,5 hodiny. Tak uvidíme, který z nich se nakonec pohne jako první.
Ruslan
Jo, měl jste dobrý odhad. Ruslan už se blíží k ústí Perlové řeky a OK-* stále sedí v Novosibirsku.
Jaký to má dolet? Když GYD-SZX je 6300 km.
4500 při plném zatížení, cca 15000 prázdný
Ruslan s označením UR82008 za chvilku přistane v Baku. Snad brzo i odletí z Baku.
Ahoj – víte proč letadla už několik hodin stojí v Rusku v Novosibirsku? Dík!
Na FB dají fotku lítáku společnosti Volga Dněpr, ale k nám přiletí Antonov Airlines s žluto- modrou proužkou…
… hlavního konkurenta Antonov Airlines 🙂
Je to moc dobře, k nám začnou konečně proudit ochranné pomůcky. Je sice moc hezké, že lidé si šitím roušek všemožně pomáhají, ale jejich roušky nejsou tak účinné jak ty které se k nám brzy dostanou. Každopádně velké poděkování a respekt pro každého, kdo nezištně pomáhá ostatním lidem.
A co teprve až k nám začne proudit favipiravir.
viz: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/na-koronavirus-zabral-lek-kterym-v-japonsku-leci-chripku-94143
tedy jestli nás covid-19 díky eurobykracií dřív nezahubí.
Nepotřebujeme eurobyrokracii, vystačíme si s vlastní
otazka zni kdy… jdou zvesti, ze na epidemii predevsim poradne vydelavaji vyvoleni, protoze vlada nijak nereaguje na nabidky vcetne favipiraviru, pokud nejsou od tech spravnych kruhu/osob/firem
Proudit, no nevím. Není to ověřený a schválený lék (ani v Japonsku). Pozitivní klinické testy jsou slibné, ale je to malý vzorek a neznamená to, že s tím nemůže jít v ruku v ruce parádní průšvih. Ani Japonci to zatím nepoužívají, alespoň co jsem sledoval a drží to jako záchrannou brzdu na nejhorší v relativně malém množství.
Těm 4, co jsou v kritickém stavu je úplně jedno jestli je schválený nebo ne, pro ně je to stéblo,kterého se chytají. Pro ujasnění: favipiravir je v Japonsku schválený pro léčbu chřipky již 6 let, pro covid-19 zatím není, ale v PCR je už schválený i pro covid-19. Hlavním nepřítelem je však papírování a byrokracie, Česká nebo Evropská , to je v podstatě jedno.
To není tak docela pravda. Když umřete na nemoc, tak je to smrt na nemoc, když na nesprávnou medikaci, tak je to zabití. Zrovna ve farmacii je klinické testování a důsledné schvalování klíčový základ, jak nás poučila dost ošklivá historie některých léčiv. Apparently, physicians in Japan have embraced the drug for coronavirus studies in that country. The emphasis there is on patients with mild to moderate symptoms. However, reports picked up by The Guardian report that the drug is not as effective in patients with severe symptoms. A source noted “We’ve given Avigan to 70 – 80 people, but it… Číst vice »
Už se v těch ministrech dopravy začínám ztrácet…
Co je na tom nejasného? Pondělí + středa + pátek Havlíček, úterý + čtvrtek Metnar.
jedou krátkej – dlouhej?
Red and blue tym jako u nas. Jen se misto po tydnech střídají po dnech