Ruské dráhy prodaly Gefco, nezvládají splácet dluhopisy

Zhruba polovina vozů z Kolína odjíždí vlakem. Znamená to jízdu po horním patře autovozů, často až 350 metrů. Při příjezdu vozů do Kolína se musí vycouvat. Foto: GefcoZhruba polovina vozů z Kolína odjíždí vlakem. Znamená to jízdu po horním patře autovozů, často až 350 metrů. Při příjezdu vozů do Kolína se musí vycouvat. Foto: Gefco

Ruské dráhy se díky sankcím dostávají do platební neschopnosti.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miroslav Zikmund

V dnešním tisku je věc popisována tak, že oprávněným nepřišly peníze na účet …

Jiří Kocurek

Francózi jedou, gratualce pro CMA-CGM k nákupu a vytažení firmy z Ruska.

Jirik

Dovolila evropska komise? Co ta s tim ma co delat? Jde snad o soukrome firmy.

Kubrt

Antimonopolní legislativa se uplatňuje i v liberálních ekonomikách.
Samozřejmě RŽD nejsou soukromá firma, ale to je v tomto kontextu jedno.

SaulGoodman

EK funguje, zjednodušeně řečeno, u fúzí významných pro celounijní trh podobně jako antimonopolní úřad.

Osky

RŽD fakt nejsou soukromá firma 🙂
Každoádně EK v tom má roli antimonopolního úřadu.