ŘSD zprovoznilo první část obchvatu Frýdku-Místku s napojením dálnice D56
Nový obchvat Frýdku-Místku. Pramen: ŘSD
Dálnice D56 se stala šestou kompletní českou dálnicí (společně s D2, D5, D8, D10 a D46).
Dálnice D56 se stala šestou kompletní českou dálnicí (společně s D2, D5, D8, D10 a D46).
Bohužel se podle mě projeví, že ne zadarmo. Ale za něco.
A tou jednou cenou je, konec klidu části Olešné, super cyklostezky: Klidu bez smradu, pm2,5 a podobně.
Ano, kdybychom moc chtěli tak to šlo častečně narvat třeba místy do povrchového tunelu, jako v Rakousku.
Muselo by se ale chtít.
To už je ale pasé.
Pokud tvrdí, že je D56 kompletní, tak mi asi něco uniká. Proč začíná v Ostravě exitem 39? Kde je těch prvních 40 kilometrů? To jako fakt pokračují ve staničení I/56 z Opavy? A za F-M zase vesele navážou směrem na Ostravici? Celkem zajímavý paskvil při našem standardním značení dálnic od 0 km do XY km.
jak tohle vůbec můžou tvrdit, vždyť chybí už několik let dodělat ten špunt v ostravě u tatranu, pak bude možná d56 kompletní
Naprosto jednoduše, žádný jiný úsek se neplánoval, neplánuje a ani plánovat nebude. Dálnice končí na hranici města dál už bude jen městská komunikace a tedy záležitost města.
Není pravda.
Doporučuji si projet směr od KO Frýdlantská na směr D56 či teď i konečně na směr Příbor.
Kvalita CB je bohužel značně tragická. Pár obrusů asi lecos spravilo, ale bohužel je to ve výsledku docela tragické… Tohle se asi jen tak nevyreklamuje.
na co místní řsd sáhne, to je věky prokleté – je záhada, proč u hrabové pořád jsou u dálnice billboardy, i přes několik let platný zákaz – je záhada, proč za posledních 10 let už potřetí opravujou mostní uzávěry u makra – je záhada, proč rekonstrukce tahu na frýdlant vůbec nevyřešila bezpečnost (lanka mezi směry – prý je to nebezpečné, proto se předělává d48, ale tady to evidentně je přesně naopak, pak přidání odbočovacího pruhu namísto průběžného levého u bašky, pak tady máme připojováky, ve kterých se i nadále musí zastavit, aby se řidič mohl připojit…) – no a pak… Číst vice »
Je nějak plánováno v budoucnosti vyřešit napojení D56 a D48 ve směru z Ostravy na Příbor? Verze se sjezdem do města a kruhovým objezdem mi přijde taková polovičatá.
Pokud vím, tak není… a je to škoda…
Řešení je to polovičaté, MÚK dvou dálnic mají být všesměrové.
Navíc tady je to podtrženo postupnou degradací I/58 (obchvat Mošnova s 3 OK, další OK bude ve Staré Vsi), která měla danou relaci řešit.
Holt se zase jednou ušetřilo…
No, proboha, kdo by jel z Ostravy na Příbor přes Frýdek-Místek? Oklika jak hrom. Spojení Ostrava-Mošnov-Příbor je po nedávném obchvatu Sedlnice docela vyhovující.
Nemusí jet nutně až z Ostravy. Stačí ty stovky kamionů co jezdí na pilu do Paskova a zpět ve směru na Nový jičín.
Vítkovice- Příbor? To by jel přes Mošnov jenom šílenec. Kolony,semafory,přechody,rondl,tramvaje,obce s 50 km/h ,dlouhá úzká nebezpečná rovinka kolem Petřvaldu lákající závodníky. A navíc větší spotřeba a delší doba jízdy. Je vidět, že tama nejezdíte .
Ve špičce jsou kolony všude. A pokud je na 58 hodně aut, svědčí to tom, že tam jezdí většina
Z vítkovic sna pojedete na I/58 po Rudné. Co byste dělal na rondlu? Jezdit přes FM je fakt nesmysl (dlouhodoba zkusenost)
Bydlím pár let ve FM a tak mám představu, kolik vozidel sjíždí z kruháče u Tesca na Příborskou. Řekl bych, že v kombinaci s problémy s pozemky v kdysi uvažované severní variantě hrály roli jako vždy peníze. A ŘSD si určitě dělalo průzkum, kolik aut by touto neexistující větví jezdilo. Asi by to bylo neekonomické, těch aut tam zase tolik na Příbor/Olomouc nejezdí.
Protože je to víceméně zbytečné. Kdo z Ostravy jede dál za Hranice, použije D1.
Kdo jede přes Příbor, jede přes Mošnov
Pokud chce někdo jet z Ostravy do Příbora tak předpokládám že jede přímo po silnici i.tridy a zbytečně nezajíždí do Frýdku.
Souhlas, přesně tak
Proč vlastně D56 patří mezi dálnice a I/35, |/11 (v Moravskoslezském kraji) a I/63 ne? To jsou ty parametry opravdu tak odlišné? Zvlášť, když je u Ostravy na D56 exit prakticky na každém kilometru.
I/35 nelze rychlost 130 v celém úseku, I/63 svodidla, šířka pruhů
a I/11 svodidla, šířka pruhů, nevhodné MÚK, město
Plus v případě D11 nějakého blba napadlo použít toto označení i u HK na sever do polska, přečstože I/11 pokračuje jinam. D11 by se tam musela přeznačit na D33.
A ti, co se to už naučili za těch snad 20? roků, ti se to budou učit znova.
No, například D46 má stotřicítku asi tak 20 % celé své délky a je to dálnice
Ano, je to nelogické. A bohužel i u novostaveb, D11 do Polska (v diskusi zde celkem vtipně překřtěná na D33) v kategorii D21,5/100, tam nebude ani pořádný odstavný pruh… A samozřejmě dlouhé mosty + tunely, takže to ani výhledově nepůjde jednoduše rozšířit…
V předposledním řádku předposledního odstavce vám zřejmě chybí slovo.