ŘSD znovu rozkopalo hotový dálniční nadjezd u Budějovic. Je to jiná stavba, zdůvodňuje
Stavba kruhového objezdu nad dálnicí D3 u Č. Budějovic. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Podobnou logiku předvádí ŘSD i ve středočeském Miličíně na silnici I/3.
Rudolfovská v centru města patří městu a část ulice od křižovatky s okružní ulicí patří kraji proto je to rozdělené
Tady se jedná o vztah kraje a ŘSD, město s tím nemá nic společného.
Zase někdo hledá senzaci někde kde není
Už od začátku se říkalo že se to provizorně napojí a letos se vybuduje kruháč
Já bych taky chtěl vidět, jak někdo Martinu Kubovi před krajskými volbami vysvětluje, že přece provizorní napojení pro uštření pár týdnů uzavírky za ty politické body nestojí.
A nikdo za nic nezodpovídá, vždyť je to tu normální= Kocourkov.
a co by mel za co “zodpovidat”?
to ma byt podle vas trestne kopnout v deseti letwch po dokonceni?
ŘSD se zjevně učilo u TSK Praha, třeba Sterboholskou radiálu omezovali několik let po sobě a vždy opravili jen 400m, místo aby celé 3km udělali na jednou. U Brna na D1 se etapizace taky daří a omezení bude delší, protože se staví po krátkých usecich.
U té Štěrboholské je to ještě totálně sfušovaný a člověk tam snad hopsá víc než před rekonstrukcí
Tak opravdovou logiku by měl hlavně začít používat autor článku a teprv potom něco psát. Vím, naloví si svoje nadávače a má vyděláno.
Tam měl hlavně být nájezd na dálnici! Jeden zbytečnej máme třeba na Bukovci (nebo v Třeboníně, to podle gusta každého soudruha), druhej úplně zbytečnej je třeba ve Veselí nad Lužnicí, ale tady se ušetřilo a nájezd není…
Kterej ve Veselí je zbytečnej?
Nájezd 104. https://mapy.com/s/monogalapa
Tak ten je ještě z původní I/3…
Nejdřív původní stav rozkopat a opravovat, ideálně salámově na víckrát, pod zaklínadlem přípravy na stavbu alternativy.
Pak stavbu alternativy dostatečně dlouho odkládat, aby se mohla/musela původní stavba, znovu salámově, opravit.
A když už dojde na stavbu alternativy, tak proč všechny související projekty dělat najednou, že?
Příkladů z praxe je spousta.
Tak nějak se tomu už ani nedivím. Ani u ŘSD, ani u SŽ.
Jsme přeci v ČR, ne? Všichni si chtějí vydělat a ze státního krev neteče. Nebo?
Ono to vypadá jako jednoduché a od stolu je. Nicméně pokud jsou dva a více správců té komunikace jako je tomu zde, tak to rozdělení – kdo co a hlavně za co postaví je obtížné. A tady ten senzacechtivý nadpis úplně zcela neodpovídá. Nadjezd nikdo nerozkopal, dělá se jiné křížení silnic. Ono je to totiž taky tak, že pokud by to mělo stavět ŘSD a předávat následně kraji, tak si to kraj nadimenzuje tak, že to bude stát o dost více než když si to úsporné staví kraj sám. Což přesně odráží to, kdo to platí … Byť ve výsledku… Číst vice »
Ano, aby se dodrželo „správné účetnictví“ tak se to raději dělá nadvakrát…
A tedy co, odbrousí už hotové povrchy nebo ne? Pokud ano, jde o nějaký metr či dva, nebo o „celý kruháč“?
Je to furt stejné. Rozkopání 2m chodníku kvůli nové lampě veřejného osvětlení rozumí všichni a vidí těch zpronevěřených 20 000. Ale zeptejte se jich co jsou to korunové dluhopisy z hodnotě miliards a k jaké funkci jejich majiteli slouží… to každému fuk. A rozdíl mezi tím je vzdělání.
Všechno staví a financuje ŘSD jako součást nového řešení v souvislosti s dálnicí. A nadjezd samozřejmě rozkopali a odfrézovali novou vozovku, ačkoliv mohli rovnou místo ní postavit onen kruhový objezd.
Na stavbě D35 u Hořic teď byly dvě provizorní komunikace kvůli napojení mostu, na D35 u Svitav jsou taky a opět na D35 u Sadové zrovna dneska budou zprovozňovat další kvůli stavbě MÚK. Měl byste o tom napsat článek, takové nehorázné plýtvání, když se to přeci za pár týdnů stejně odfrézuje a zruší.