ŘSD zahájilo tendr na úsek dálnice D7 kolem Slaného, odhad činí 2,3 miliardy
D7 na obchvatu Loun. Pramen: ŘSD
Výběrová řízení běží od loňska i na další dva úseky středočeské D7, uzávěrky byly ale několikrát posunuty.
Výběrová řízení běží od loňska i na další dva úseky středočeské D7, uzávěrky byly ale několikrát posunuty.
Hurá, tohle je nejvíc chybějící úsek, zvláště po dokončení obchvatu Slaného novou I/16.
Čtyřlístek u Slaného fakt nebude… Není ani u Tábora, na křížení mezi 4 a 20, u Zdib ani na x dalších křižovatkách. Spíše tam mohl být kruhák nad dálnicí jako se staví u MB.
Bohužel ani tento článek o D7 od nejmenovaného autora není bez chyby. První úsek Panenský Týnec – Kutrovice určitě v roce 2026 být hotový nemá a nebude. Jinak doufám, že se u těch dvou běžících výběrek už teď v květnu uzávěrky posouvat nebudou.
no Slaný-západ – Kutrovice se určitě posouvat už nebude, když dnes dopoledne uplynula lhůta pro podání nabídek. V případě úseku Panenský Týnec – Kutrovice, kde aktuálně platí termín 24.5. lze ještě nějaký posun očekávat, protože určitě přijdou ještě nějaké dodatečné dotazy, např. dnes došlo k posunu z 20.5… Ostatně na co se firmy doptávají a co se mění můžete velmi snadno sledovat na tenderaréně v PDF souborech K03_Vysvetleni…… https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0003026/zakazka/671865
Jsou to dobre zpravy. Pokazde, kdyz to ctu, tak si pripomenu, jak velky kredit si zaslouzi ministr Tok, ktery vystavbu vytahl z toho marasmu, ve kterem byla. A ted vubec nehodnotim stranickou prislusnost.
Dan Ťok nebyl členem toho divnohnutí, nýbrž nestraníkem – nominovaným ANO.
Pravda. O to lip 🙂
Teď bychom ještě potřebovali někoho, kdo vytáhne z marasmu výstavbu a rekonstrukce železnic.
Amen.
Tak tam se aspoň po letech rozjela příprava a ta prostě něco trvá. Jedinná věc co je relativně vypapirovana a stojí je NemaŠe kde se čeká na PPP. Na zbytek není bohužel dotaženo skoro nic.
ještě Brno – Přerov, kde by se snad opravdu mohlo příští rok začít něco dít alespoň u Přerova. Když dá bůh… a to jsem ateista.
A bude to ještě k něčemu, když právě přetahujeme i zbytek přeprav na silnice?
Jak se soucasna a minula vlada jako den a noc, tak Tok to skutecne rozjel. A je fajn, ze Kupka nepolevuje a drzi tempo. Klicova je samozrejme osoba Matla. Jinak, kdyby chtel nekdo merit uspesnost te ktere vlady, musely by se zrejme secist kilometry useku podle dosazenych milniku, tj. zvlast EIA, ZP, UR, SP, VR, zahajeni stavby a uvedeni do provozu a to jeste prepocist na dobu vladnuti. Treba se toho jednou nekdo ujme…
Za jednotlivá volební období by to stačilo.
Za jednotliva volebni obdobi by to mohlo byt zavadejici. Nektera vlada nemusi dokocit volebni obdobi a mela by mene casu. Prepocet na jednotku casu by byl presnejsi…
Já myslím, že základem je Bárta. Od rokou 2013 si pak všichni uvědomili, kam to vedlo, začla koncepčnější příprava a všichni od té doby chápou, že cestou z roku 2010 už nikdy více… dálniční síť se v zásadě do 10 let z drtivé většiny dostaví. U železnice jso to výdaje přesahující 1 bilion, takže tam bych opravdový boom nad rámec rekonstrukce stávajících koridorů/uzlů viděl až koncem této dekády…
Diletantská práce u těch MÚK.
Nechápu proč nemá sjezd z I/16 do ulice Dukelských hrdinů i severní rameno, na obchvatu je často velmi hustý provoz a my jsme si na něj postavili smrťáckou křižovatku abysme ušetřili pár milionů za jednu 100m dlouhou větev křižovatky.
To stejné křížení D7xI/16, proč další dvě zbytečné úrovňové křižovatky na velmi vytíženém úseku kde většina řidičů bude hlavní silnici křížit pro sjezdu/nájezdu na dálnici.
Jsi úplně mimo.
Tak mi to vysvětli proč dává plnohodnotná MÚK smysl v Hradci na křížení D11 se silnicí 611 kde jsou mnohem menší intenzity než na šestnáctce.
Pak mi vysvětli proč nemůže být severní větev na Dukelských hrdinů, když se tam teď ve špičce při odbočení z města doleva na 16 tvoří kolony a řidiči to tam posílají občas docela nebezpečně.
V čem přesně sem tak mimo prosimtě?
Jednoznačně dominantní směr nákladní dopravy je v současnosti z D7 od Prahy na I/16 směr k D8 a naopak, jelikož I/16 tady supluje severní část D0 pro relaci D5-D8-(D10) a zpět. Zatímco nyní musí tento proud z I/16 na I/7 odbočovat na stykovce doleva a dávat přenost protijedoucím po I/16, po dostavbě D7 bude tento směr odbočovat bezkolizně doprava vratnou rampou. Klasický čtyřlístek by byl samozřejmě komfortnější, ale i takto přemístěním rampy z JZ kvadrantu nově do SZ kvadrantu přinese velké zlepšení situace
Ano to nerozporuji a chápu přemístění ramene. Na druhou stranu s rozvojem Trianglu a průmyslu na severu a výstavbou D0 se dominantním směrem pro nákladní dopravu z I/16 stane dálnice směr Louny, takže za 10 let budeme tam, kde jsme byli. Proto si stále stojím za tím, že ty MÚK měla vypadat úplně jinak a minimálně ten sjezd z 16 do Slaného je obrovská ostuda.
Tak ona by si cela I/16 mezi D7 a D8 zaslouzila mimourovnova krizeni. Ale to je takove ceske specifikum, ze si dobrou stavbu pak dokazeme doprasit nejakou urovnovou krizovatkou a kruhacema…
Skvělá práce.