Výborně. Dostavba D7 přispěje k propojení dalších regionu Německa s Prahou a zrychlí se logistika s průmyslovou zónou Triangl
axon
2 let
stavda naší dálniční sítě je spíš trapná fraška, to co by jinde měli za 5 let my stavíme 50-80 let.
Zbyněk
2 let
Klasická ukázka nenažranosti silniční dopravy. Obchvat Chlumčan je cca z roku 1982, a už potřebuje další zkapacitnění.
Jak daleko to necháme dojít? Na dálnice jako v Americe tady nemáme místo.
Podle meho by se mela dalnice D7 po dohode s Nemeckem dostavet az na statni hranici a tim prispet k prevedeni dalsi casti tranzitni mezistatni dopravy z D5 a D8, ktere jsou misty pretizene, na D7. Prirozene nejspis po dokonceni ostatnich chybejicich useku.
Z 50 let stavěné dálnice by se už dala udělat i atrakce. Staví to aspoň pořád ‚po staru‘? Bez mechanizace a v dobových kostýmech? Jako víkendová atrakce pro děti by to bylo dobré…
To přidejte. První úsek u Prahy okolo letiště se stavěl na začátku 50. let. Navazující úsek do Makotřas (což už se dá považovat za dálnici) na začátku 60. let.
Jenže tohle není možné donekonečna, základní dálniční síť ano, ale nelze mít všude s trochou přeháhění deset pruhů tak jak si někteří přejí.
U nás ve městě za posledních dvacet let zastavěli skoro každý trávník parkovištěm a stejně to nestačí…
Úplně stačí, když pro dané intenzity bude všude takový počet pruhů jako v západní Evropě.
Diesel
2 let
Tak hlavně stavba běží již od začátku měsíce. Skrývka ornice je de facto hotová v prostoru Loun, probíhá kácení atd. Tento příspěvek redakce byl aktuálnío mozna tři neděle zpět.
Jak se píše v textu, dnes došlo pouze k oficiálnímu zahájení stavby – je dobře, že přípravné práce ji běží (nutno provést kácení stromů – do 31.3.). Jsou stavby, kde po oficiálním zahájení se +-půl roku v podstatě nic neděje – tady se už stavba viditelně rozjíždí, vč. nasazení docela velkého počtu techniky.
Se zahájením D3 Třebonín – Kaplice Nádraží to bylo podobné. Stavět se začalo o cca 10 dnů dříve, než si udělali papaláši čas projít se blátem a „poslat“ to redakci Zdopravy… 🙂
Celé té oblasti chybí pořádná železnice. I v plánech se jí dálková trasa vyhýbá, a stávající tratě jsou utlumovány. Pak se řeší, kam s těmi všemi auty, už nejen v Praze…
Stávající tratě jsou utlumovány tím, že se rekonstruují, poptávají se na ně nízkopodlažní vozidla a spouští se nová rychlá linka U52 do Ústí? V regionální dopravě je Lounsko pokryto dost hustě. Pro dálkovou dopravu je stále v plánu odbočka z VRT přes Louny do Mostu, nic lepšího je asi potkat nemohlo. Snažit se jakkoliv lámat stávající Pražsko-duchcovskou dráhu a lokálku do Kralup pro využití dálkovou dopravou nedává smysl ani kdyby se silnice I/7 na dálnici nepřestavěla.
Výborně. Dostavba D7 přispěje k propojení dalších regionu Německa s Prahou a zrychlí se logistika s průmyslovou zónou Triangl
stavda naší dálniční sítě je spíš trapná fraška, to co by jinde měli za 5 let my stavíme 50-80 let.
Klasická ukázka nenažranosti silniční dopravy. Obchvat Chlumčan je cca z roku 1982, a už potřebuje další zkapacitnění.
Jak daleko to necháme dojít? Na dálnice jako v Americe tady nemáme místo.
Což je 40 let. To je v pořádku.
Podle meho by se mela dalnice D7 po dohode s Nemeckem dostavet az na statni hranici a tim prispet k prevedeni dalsi casti tranzitni mezistatni dopravy z D5 a D8, ktere jsou misty pretizene, na D7. Prirozene nejspis po dokonceni ostatnich chybejicich useku.
Všem zainteresovaných bych chtěl připomenout že tato „dálnice“ se staví už padesát let! Evropský unikát zasluhují i ochranu UNESCO.
Z 50 let stavěné dálnice by se už dala udělat i atrakce. Staví to aspoň pořád ‚po staru‘? Bez mechanizace a v dobových kostýmech? Jako víkendová atrakce pro děti by to bylo dobré…
To přidejte. První úsek u Prahy okolo letiště se stavěl na začátku 50. let. Navazující úsek do Makotřas (což už se dá považovat za dálnici) na začátku 60. let.
Ano, první úsek D7 se postavila v roce 1962, tím pádem na otevření je nejstarší dálnicí v ČR (o 9 let před D1)
Ale prd. Tak se tu stavi běžně.
Jasně, hlavně co nejvíce dopravy nechat na silnicích, a ještě tam podpořit růst… Ještě pořád tu chybějí další a další auta. 🙂
Pletete si příčinu a následek. Stavba nových silnic a dálnic nepodpoří růst počtu aut, naopak s růstem počtu aut je potřeba stavby nových silnic.
Jenže tohle není možné donekonečna, základní dálniční síť ano, ale nelze mít všude s trochou přeháhění deset pruhů tak jak si někteří přejí.
U nás ve městě za posledních dvacet let zastavěli skoro každý trávník parkovištěm a stejně to nestačí…
Úplně stačí, když pro dané intenzity bude všude takový počet pruhů jako v západní Evropě.
Tak hlavně stavba běží již od začátku měsíce. Skrývka ornice je de facto hotová v prostoru Loun, probíhá kácení atd. Tento příspěvek redakce byl aktuálnío mozna tři neděle zpět.
Jak se píše v textu, dnes došlo pouze k oficiálnímu zahájení stavby – je dobře, že přípravné práce ji běží (nutno provést kácení stromů – do 31.3.). Jsou stavby, kde po oficiálním zahájení se +-půl roku v podstatě nic neděje – tady se už stavba viditelně rozjíždí, vč. nasazení docela velkého počtu techniky.
Se zahájením D3 Třebonín – Kaplice Nádraží to bylo podobné. Stavět se začalo o cca 10 dnů dříve, než si udělali papaláši čas projít se blátem a „poslat“ to redakci Zdopravy… 🙂
Technicky probíhá kácení už podruhé, neboť první odstraňování náletů proběhlo už před rokem.
Nejvíc chybí D7 u Slaného, od konce dálnice k novému obchvatu na Mělník a pak poslední vesnice na D7 Lotouš…takže máme začátek, konec a prostředek ne…
Matematicky tak prostředek je již postavený, prostředek je obchvat Panenského Týnce 😀
Celé té oblasti chybí pořádná železnice. I v plánech se jí dálková trasa vyhýbá, a stávající tratě jsou utlumovány. Pak se řeší, kam s těmi všemi auty, už nejen v Praze…
Stávající tratě jsou utlumovány tím, že se rekonstruují, poptávají se na ně nízkopodlažní vozidla a spouští se nová rychlá linka U52 do Ústí? V regionální dopravě je Lounsko pokryto dost hustě. Pro dálkovou dopravu je stále v plánu odbočka z VRT přes Louny do Mostu, nic lepšího je asi potkat nemohlo. Snažit se jakkoliv lámat stávající Pražsko-duchcovskou dráhu a lokálku do Kralup pro využití dálkovou dopravou nedává smysl ani kdyby se silnice I/7 na dálnici nepřestavěla.