ŘSD žádá o stavební povolení pro D11 z Jaroměře do Trutnova, Dvůr Králové prodá pozemky
Vizualizace D11 u Hajnice v úseku Jaroměř - Trutnov. Foto: ŘSD
ŘSD již získalo stavební povolení pro první stavební objekty, práce mají začít příští rok.
To je taky formulace, že II/299 se MUSÍ kvůli stavbě dálnice přestavět… sice je to rozumné (aby se na dálnici nejezdilo/nenajíždělo pstředkem dvou vesnic) ale ta formulace… tady to někdo moc chce schovat do rozpočtu dálnice.
Proti mám hlavně to že na mnoha jiných nájezdech na dálnici se nic podobného nedělalo a tak je nájezdů obecně málo a špatně (z hlediska okolních obcí) připojené.. pokud se to bude dělat všude tak jen dobře!
Rajchl tvrdil že bude benzin za 150. Tak to bude podle něj ještě zlaté.
Tak nějak přemýšlím pro koho se ty dálnice staví, protože jakmile přijdou v roce 2027 povolenky na benzín a naftu, bude benzín za 8o Kč litr.Takze budou dálnice a silnice prázdné.Snad krom elektroaut, ale elektřina taky nebude a když tak příšerně drahá,díky uzavření uhelných elektráren.
Už se zdražovalo skokově několikrát a vypadalo to, že je s automobilovou dopravou konec. No a pak se zase jelo dál. Lidi pěšky chodit s nákladem na zádech nebudou a koně taky nezapřáhnem.
Auta se budou používat dál, i kdyby na chleba nebylo. Buďte v klidu. Jediné, co bude ustupovat jsou nohy.
Nafta i přes obří inflaci stojí teď téměř stále stejně. V roce 2008 stála nafta i 35,-/l. To je v dnešních penězích (po započtení inflace) cca 57,-/l.
Zdroj vašich poplašných zpráv máte? Vypadá to na klasický text z řetězového mailu nebo z pochybných facebookových skupin.
Neboj to je v pohodě ,pracující i důchodci na benzin budou mit vždycky.Nesmíš hltat řetězové maily od starých postklimakterických komunistek, poršeRajchla a slovenského imigranta z Čapáku.
Tady je jen jeden tunel, to by mohl Budimex zkusit. 🙂
Dle článku v Krkonošském deníku se pravděpodobně bude Budimex ucházet o stavbu tohoto úseku. 😀
Když už tam má kanceláře a provádí nábor …
To ŘSD nedovolí, tam to mají „naši“ důkladně promazané.
A proto už Budimex staví D35 Džbán-Litomyšl?
Čili reálně může nastat, že se 1109 a 1108 budou stavět souběžně?
Tak ono se už dlouho počítá se souběhem obou úseků, jen teda kvůli zdržení s hraničním úsekem a nejistým datem zahájení se zprovoznění obou staveb může k sobě velmi přiblížit (pokud i zde nebudou další problémy)… A povězme si upřímně, zprovoznění celých 41km najednou by bylo pro obce na trase nejlepším řešením. Samozřejmě s dokončením polské S3 naroste provoz hlavně v osobní dopravě a to Trutnov asi dost pocítí, těžká nákladní ale pevně věřím že zatím zůstane na I/33 přes Náchod, obzvlášť s letos dokončovaným obchvatem Jaroměře.
Tak to jsem napnuty, jak toto drama dopadne.
U tezke nakladni dopravy bude hodne zaviset jak si to ceska strana ohlida. Preci jenom, pro polskeho tocvolanta je dopravni znacka jen obrazek u cesty…
Dovedu si predstavit, ze stavba 41km najednou muze byt docela peknou zatezi pro okolni vesnice a mesta. Ale udelat se to musi, vcera bylo pozde, to je fakt.
Mám jen obavu, aby se tato část D11 nezačala stavět dříve než Trutnov – státní hranice…:/
Ono uz je ve finale asi jedno, co se zacne stavet driv a co pozdeji, ty 4 roky uz nejak pretrpime… Hlavne tedy obce na trase stare silnici, timhle smerem pres hranice asi moc Cechu nejezdi…
No prave aby se zacala stavet drive. To je logicky krok jediny.
Bylo by to asi lepší.
Tak si Trutnov trochu užije jako Náchod…
To by mě zajímalo, jestli za tě 41 milionu Kč město koupí stejnou rozlohu lesů, o kterou přišlo. Kolik bude ten konečný poměr. Např. přišli jsme o 20 hektarů, koupíme za tu náhradu 30 hektarů. Určitě by tam mělo být nějaké bolestné, jinak by nebyl nikdo motivovaný prodat.
Měli dostat 5, dostali 41- to je asi dostatečné bolestné. Plus peníze za prodej toho dřeva, co se kvůli dálnici vytěží.