ŘSD žádá o povolení na další úsek D35. Stavět se začne o rok později, než ještě v říjnu ŘSD slibovalo
Vizualizace úseku D35 Janov - Opatovec. Foto: ŘSD
Na trase už běží archeologický průzkum, na jaře začnou práce na novém železničním mostu.
A ví někdo kde a v kolik to v těch Svitavech chtěj projednávat?
Tak jestli jsem to pochopil dobře, tak čím víc se blíží termín realizace tím víc se termín oddaluje. Teda fyzika mi moc nejde, ale mám pocit, že to má něco společného s černou dírou.
ha
Ja porad nechapu ze nekdo ze zodpovednych a placenych zamestnaneckyxh pozic muze rikat terminy, ktere se pak nedodrzi. To ten clovek pak dostane penale nebo vypived? Pochybuji. Pritom by si to asi zaslouzil
Doufám že se toho dožijí abych si to projel od Liberce na moravu.je mi 40 let.pocitam že jim to tak 300 let bude trvat
Jako že bych do Beskyd jel rychleji než do Alp? Z Liberce minule 6 hodin. Mimochodem, mapy už mě směr Olomouc berou přes Boleslav a Nymburk, to je dost smutné.
Dokončení do roku 2028 je naprostá utopie.
A to se tam nesmí objevit nějaký zlatokop jako jistá paní od HK, kvůli které stála stavba D11 neskutečné roky, nebo jeden pán, co vlastní pozemek v místě budoucího obchvatu Jaroměře, což má být součást hlavního tahu na Polsko od dálnice D11 ke státní hranici v Náchodě-Bělovsi. To pak bude o zábavu postaráno, možná i na mnoho let po r.2028
Tak ono člověk musí znát i to pozadí proč nechtějí prodat ty pozemky. Například místní politici to zkupují a dost nevybíravě(velmi slušně řečeno) tlačí na majitele těch polí(kde má vést dálnice), aby jim je prodali přes třetí osoby. Pak je jen dobře, že se někdo brání. Bohužel na úkor nejdůležitějších staveb.
Paní Havránková bojovala za spravedlnost, to co předvádělo ŘSD bylo otřesné, zkuste do toho jít hlouběji, určitě něco najdete…
Chování RSD je katastrofa, žádná zodpovědnost, žádná starost.
Každý nový kilometr dobrý, ale škoda že to je relativně bezproblémový úsek kopírující starou silnici. Víc by pomohly obchvaty Litomyšle a Mýta, o tunelovém úseku před Mohelnicí ani nehovořím, ten si nechají až v období 2030+
Obchvat Litomyšle a Mýta se má začít stavět přibližně za 2 roky. A poslední úsek k Mohelnici se má začít stavět kolem roku 27-28.
Tak pokud vím, tento úsek měl být nátlakem na Litomyšl, aby přestala házet klacky pod nohy výstavbě úseku kolem Litomyšle. Bylo to prý slovy – dělejte si co chcete ale úseky před Litomyšlí a za Litomyšlí postavíme klidně dřív. Tím že Litomyšl už není problém možná došlo k nějaké zákulisní dohodě že se to udělá všechno najednou….. Ale to je jen osobní pohled na věc.
Věřte, že Litomyšl opravdu klacky pod nohy výstavbě neházela. Neustálé námitky přicházely ze strany okolních obcí, především Kornic, Němčic a Strakova. Celou situaci „provzdušnila“ změna vedení ŘSD, která umožnila začít diskuzi se zástupci obcí tak nějak nanovo, s čistým štítem a situace se konečně dala do pohybu. (Je tomu věnována i jedna epizoda pořadu ČT Nedej se.)
Troufám si říct, že tady v Litomyšli snad není jediný člověk (racionálně uvažující), který by byl proti výstavbě dálnice.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1095913550-nedej-se/221562248410021/
Ten rok 2028 kdy má byt celá D35 mezi HK a Mohelnicí hotová je hodně mimo mísu. Tady nam ŘSD snaží něco nalhávat…
Ale bylo by to kjasny
D35 vede z Lbc, ne z hk.
No…, co vím tak do Liberce vede I/35. A mezi námi děvčaty, na dálnici v úseku H.K. – Jičín – Liberec bych to asi vůbec neviděl, možná sem tam úsek, ale i o tom silně pochybuji (viz následující věta). S tím jak se teď vše sype a oddaluje, případně jinak se věší bulíku obyvatelstvu o realitě Potěmkinovských vesnicích vydávaných za vítězství.
Sadová-Plotiště už má ÚR a vykoupené pozemky, divil bych se, kdyby se minimálně tento úsek reálně nepostavil.
a Hořice-Sadová má už dokonce vydané SP, a VR bude vypsáno letos, takže tady se bude stavět ještě dřív
dálnice bude z Hradce do Úlibic (napojení na I/16 u Jičína), úseky Hradec-Jičín budou ve stavbě souběžně s částí kolem Mýta, Litomyšle, Svitav… vše najednou
Jen pro dokreseleni, pravomocne UR má tento usek od 2018 a absentuji tu jakekoliv objektivni duvody pro takto pomaly postup (odpor samosprav atp). Tuto liknavost lze jedine pricitat RSD. Moznym vysvetlenim je ale pozdrzeni na uroven ostatnich useku, aby mohlo byt reseno ucelene jako PPP (doufam, ze nakonec ne, to bychom meli plus 2 roky k avizovanym terminum).
Možná se někdy do Olomouce po dálnici pojede?
Já jen doplňuji, že z Mohelnice do Olomouce, to je taková horší rychlostní silnice, takže až se tam z Čech vybuduje trošku lepší dálnice, tak se začne opravovat tento úsek. JUPÍ…
To jsem na tu prioritu moc zvědavej! Zase odložení o rok. Ta dálnice tu mě být před rekonstrukcí D1!
A stačí, aby se tam při archeologickém průzkumu našlo něco významného a nemusí to být o rok, ale klidně o víc.
A kde prosím autor přišel na to, že na trase běží průzkum? Teprve se tam začíná kolíkovat. Zakázka na zpracování ZAV je sice podepsána, ale stále není uzavřena smlouva na provedení zemních prací pro ZAV (https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0003026/zakazka/443145). A bez toho si tam žádný archeolog jen tak nekopne.
Nedělá se ZAV v okolí toho mostu?
Po cele trase
Žádné překvapení. Když se
minulá politická garnitura řídila heslem ,,Nikdo Vám nedá tolik, kolik my Vám slíbíme,,
Jako tentokrát bych byl s házením špíny na ŘSD opatrnější. Spíš se klaním k názoru že jde o vládní politiku utahování opasků formou okrajování investic, aby si obhájili navýšení platů a „snížení“ deficitu rozpočtu. Což mě už ani nevzrusuje, ptz 30let člověk volí, očekává plnění volebních slibů a nakonec jen žasne jak pomalu se v naší kotlině něco zrealizuje. Ale třeba ji do mých 60tin stihnou dostavět. Času mají relativně dost !-) ale ne už tolik jako když jsem byl mladší 🙂
Je to mnohem jednodušší. Projektant nestiha zpracovat zadávací dokumentaci.
Ach jo…. To jsou zase kecy…..
No pokud máte lepší zdroj než z náměstí L.Svobody, tak sem sním.
Ono by to bez obchvatu Litomyšle bylo docela nanic. A ten se zdržel, protože v Litomyšli kdosi protestoval.
Takže opět se opakuje pro ŘSD typický jev – nenápadné odkládání zahájení nových staveb. Takže z už dlouho uváděného a téměř pro mnohé „jistého“ roku 2022 je naráz 2023. A příští rok se to opět jakoby nic nenápadně posune na rok 2024. A i když už se v tom konkrétním roce stavba zahájí, bude to jistě až na podzim, takže reálně se začne stavět až další rok v létě… A tak my si tady žijem…
Výborně napsáno, vidím to naprosto stejně. A potom by Kolovratník tvrdil, že se vlastně nic neděje, že to tak bylo původně plánováno 🙁
To zpoždění je nemilé ale u ŘSD a spol nic výjimečného. Každopádně je jen dobře že se stavba hybe a rychle až do Mohelnice.