Z Břeclavi do MNV mi to přijde ještě dost slušné, největší bída je u Lužic, šikmé vlny přes silnici dokážou za špatného počasí pořádně rozhodit.
David
1 rok
Tak zrovna v tomto případě by se to za špatný stav dalo označit leda někde v Kataru. Raději kdyby to opravili na vjezdu do Strážnice…
Martin
1 rok
Zajimalo by me, kdo vymyslel, ze zrovna v useku od Rohatce do Breclavi se budou v jednom terminu konat 3 ruzne stavby, kdyz za 5 let tam ma byt dalnice. Chudaci, co dojizdeji od Straznice do Breclavi, to se cesta prodlouzi min. o pul hodiny
dálnice je v plánu stavět v letech 2028-32, dřív než úseky přes Váté písky se to dělat nebude, ani by to nemělo smysl, takže až současně, tzn. zprovoznění 2032 je spíše optimistický termín
Při přestavbě ze silnice 1.třídy na dálnici se vždy vedle současné silnice postaví nový jízdní pás, na ten se převede doprava a původní silnice se komplet vybourá a začne se od základu znova.
Z Břeclavi do MNV mi to přijde ještě dost slušné, největší bída je u Lužic, šikmé vlny přes silnici dokážou za špatného počasí pořádně rozhodit.
Tak zrovna v tomto případě by se to za špatný stav dalo označit leda někde v Kataru. Raději kdyby to opravili na vjezdu do Strážnice…
Zajimalo by me, kdo vymyslel, ze zrovna v useku od Rohatce do Breclavi se budou v jednom terminu konat 3 ruzne stavby, kdyz za 5 let tam ma byt dalnice. Chudaci, co dojizdeji od Straznice do Breclavi, to se cesta prodlouzi min. o pul hodiny
Za 5 let dálnice? To by se muselo nejpozdějí za 3 roky začít stavět. A to opravdu nehrozí.
dálnice je v plánu stavět v letech 2028-32, dřív než úseky přes Váté písky se to dělat nebude, ani by to nemělo smysl, takže až současně, tzn. zprovoznění 2032 je spíše optimistický termín
Strážnice – Petrov – Skalica – Holíč – Kopčany – Brodské – Lanžhot – Břeclav .
opravdu je ta silnice v takovém stavu aby se do ní nasypalo 80 milionů, zvlášť když za 5 let let zanikne úplně? https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/455/infoletak_d55-5513-luzice-breclav.pdf
Ono není vůbec jisté jestli se to do 5let povede. Pokud ano, tak už budeme znát objížďku 🙂
„Stavba využívá stávající silnici I/55 jako levý jízdní pás“
Jo, to jsem viděl na D3. V podstatě se ta silnice pistaví znovu na stejném místě.
Při přestavbě ze silnice 1.třídy na dálnici se vždy vedle současné silnice postaví nový jízdní pás, na ten se převede doprava a původní silnice se komplet vybourá a začne se od základu znova.
i v tomto případě?
Nemá to ani územní rozhodnutí, takže termín zahájení je značně nejistý.