ŘSD začne po Velikonocích s opravou D46 na Prostějovsku, dálnici zúží na polovinu

Kamion na D46 na Prostějovsku. Pramen: ŘSDKamion na D46 na Prostějovsku. Pramen: ŘSD

Silničáři kvůli opravě uzavřou levý pás dálnice (směr Vyškov/Praha), provoz bude veden v pravém pásu v režimu 1+1.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
vojaceek

D46 je v celé své délce jednou z nevytíženějších dálnic v Česku, a to díky nedokončené D1, jejíž službu mezi Vyškovem a Lipníkem supluje. Její povrch ovšem není, tak jak tomu je u podobně vytížených dálnic, z betonu, nýbrž z asfaltu. Navíc byla budována, jakožto rychlostní silnice, od druhé poloviny 70. let a řadí se tak k těm nejstarším. Tyto skutečnosti se tak značně podepisují na jejím technickém stavu a nutnosti opakovaných oprav povrchu v krátkých intervalech, jelikož není z důvodu chybějící vhodné objízdné trasy možné provést komplexní rekonstrukci.

Zesp

No a další řidiči se tak vrhnou na Přerov. Už teď je to tam hooodně znát kvůli uzavřené půlce estakády Haná v Prostějově. Jediné štěstí je, že je dokončen ten průtah, který obrovsky pomohl. Ale ty současné intenzity díky uzavírce D46 jsou i na už něj moc a před novou KO s Dluhonskou ul. se tvoří kratší kolony. Mnohem horší je stav v severní části Přerova, kde semafor u křižovatky odbočení na dálnici směr Lipník tu dopravu brzdí tak, že kolony se tvoří přes celou estakádu až na Polní k OBI. Je to teď denní stav. Pak si to někteří… Číst vice »

Kernteriér

A nás Prostějováky to zcela nečekaně těší. Rivalita je holt rivalita.🙂

Marek

Super, akorát netuším proč, když tento nově zavírány úsek dělali komplet před 3 lety. To si mám myslet že to bylo záměrně udělané špatně a tyto dodělávky jsou součástí toho jak firma plánuje pracovní vytížení svých pracovníků po celý rok a má zajištěné stálé příjmy financi ze zakázek. Jezdím trasu Vyškov Olomouc a zpet denně a ten povrch se v tomto 30 km úseku vyměnil již 2x. Není souvislých je pár měsíců aby se tu neopravovalo a to nemyslím klasickou údržbu.

Otakar

Povrch se měnil, ale samotná estakáda je na tom stavebně bídně. Když před 3 lety dělali nový povrch (přidávali odbočovací pruh), tak nestihli vypapírovat její celkovou opravu

Otakar

… takže se to dodělává nyní. Když přidávali odbočovací pruh v protisměru, tak tam už proběhla zároveň i oprava. Takže se dodělá toto a měl by být klid.

Michael

Než rozkopou exit PV-sever…

Radek

Nechápu plánovače ŘSD, když souběžně začnou opravovat D46 i D1 – jakožto možnou objízdnou trasu. Tohle je fakt nedomyšlené!

Václav

K tomu uzavírka mostu ve Vyškově, takže projet celou trasu „po staré“ , také není jen tak.

Pavel Kopeček

Máte špatné informace, už teď je to uzavřené a jezdí se 1+1, a veselé tam už bagry pracují.

myrha

Dnes jsem jel kolem a nemyslím si, že je tento úsek již zavřený. 1+1 se jezdí přes Prostějov, ale to je jiná akce. Spíše vůbec nechápu, proč se bude dělat tento úsek, když (dle mého názoru) je v mnohem horším stavu úsek Drysice (možná už od letiště) k Brodku…

Michal

Ne tenhle úsek ještě uzavřen nenk

Michael

Článek je o opravě u Vranovic, ne o estakádě v PV….