Nechápu, že se tato „prioritní“ dálnice nestaví současně od obou konců. Jestli je to priorita, tak by se měl současně stavět více než jeden úsek – jinak řeči o prioritní dálnici jsou jen kydy.
na dalších úsecích se aktuálně řeší administrativa k povolení stavby a to je u nás na roky. Úsek Mohelnice-St. Město se má snad začít stavět až někdy kolem roku 2026
cracatit
2 let
U Litomyšle se chystá, VM – Džbánov se soutěží, Homole bude extra kus, taky se soutěží, takže bych se pokračování za Ostrov nebál. Největší nářez bude překonání Hřebečského zlomu a ten 4 km tunel u Starého města na Mohelnici.
Co se týká D11 z Trutnova do Polska, tak běží výkupy a inženýrská činnost, zatím asi 55% listů vlastnictví vykoupeno, město Trutnov docela spolupracuje, co jsem četl na fórech a z jiných zdrojů, takže se nebojím ani tady, že by se 2025 nekoplo a neproběhl oficiální šutrklep.
stačí jedno hloupé politické rozhodnutí, tak jak se stalo v r. 2008 díky minstru dopravy Bártovi a všechny stavby dálnic se zastaví. Takže já budu slavit až se po nějakém úseku projedu
Kevin
2 let
No snad ten další úsek udělají v termínu. Na kole občas křižuji cestu pod Homolí a myslím, že toto do postavení dálnice možné nebude.
Pavel
2 let
Nejsou to zatěžovací zkoušky na novém úseku, ale na dosud neprovozované části stavby D35 Opatovice-Časy ( na posledních 3 mostech).
Otakar
2 let
Konečně to bude končit na normální cestě. Dosud to končilo na té úzké na Holice se dvěmi ostrými zatáčkami. Hrozná cesta. Sice mě netěší, že na dalších úsecích ani nekopli, ale aspoň tady bude normální cesta. Jen chudáci ve Stradouni, teď jim bude x let jezdit násobně víc aut pod okny.
Ve Stradouni to bude v pohodě, tam to vede úplně po okraji obce. Hůře na tom budou v Ostrově, tam to vede středem. Ale zase tak dlouho by to trvat nemělo.
Těch 14km dálnice stáhne z cesty Praha-Ostrava cca 10-15 minut. Cesta bude tak pro auta trvat stejne jako přes Brno (bez kolon). Provoz by tedy měl jít nahoru víc. Na úseku do Holic provoz skoro není.
Kdy jste tam jel naposledy u tech Holic? Soustavna kolona po sjezdu z dalnice je tam na denním pořádku. A to je nižší provoz díky letu. Jezdím tam 2x týdne…
To je hodně optimistický odhad. Pokud půjde na D35 provoz ještě nahoru, budou v Mýtě, Litomyšli i na OK u Olomouce kolony ještě větší, než doposud a myslím, že vám ta opravená D1 přijde ještě vhod. V zimě to bude rychlejší.
Otevření tohoto úseku ubere tak 7-8 min. víc opravdu ne.
Na Opatovice ze začátku moc provoz nebyl, ale dost se zvýšil a to i přesto, že je zavřený Hřebečský tunel.
Na staré I/35 od HK do holic zůstalo tak 40% provozu, ale to se dalo čekat. Pro naprostou většinu dopravy do HK je to po I/35 rychlejší a bude i po otevření tohoto úseku.
O tom že to ulehčí život v těch vesnicích ani nemluvě.
Michael
2 let
Včera jsme se vraceli z Jizerek na Hanou a možnost objet Hradec po dálnici je bezvadná. Do spekulací kdy protáhnou D35 do Mohelnice a nahoru k Turnovu bych se nepouštěl..
Myšleno nahoru k Trutnovu , nebo na západ k skrz česky ráj k Turnovu ? Úseky d35 HK – Plotiště Ulibice jsou na dobre cestě (pokud strana a vláda dá) . D11 Jaromer – Trutnov – státní hranice , tak to je horší
Tak tím našim směrem je v projektu D35 do ulibic a pak se připravuje změna části obchvatu Jičína na 2+2. Úsek Ulibice Turnov je hudba budoucnosti – navíc tam z nepochopitelneho důvodu prosazuje kraj 2+1… ikdyz 2+2 by bylo bezpečnější . Jestli je obchvat Přerova bitva mezi ekoteroristy a RSD , tak Turnov – Jicin bude velká válka .. přitom by to v tech krizových místech šlo dat pod zem (jako to delaji v Rakousku)
Nechápu, že se tato „prioritní“ dálnice nestaví současně od obou konců. Jestli je to priorita, tak by se měl současně stavět více než jeden úsek – jinak řeči o prioritní dálnici jsou jen kydy.
na dalších úsecích se aktuálně řeší administrativa k povolení stavby a to je u nás na roky. Úsek Mohelnice-St. Město se má snad začít stavět až někdy kolem roku 2026
U Litomyšle se chystá, VM – Džbánov se soutěží, Homole bude extra kus, taky se soutěží, takže bych se pokračování za Ostrov nebál. Největší nářez bude překonání Hřebečského zlomu a ten 4 km tunel u Starého města na Mohelnici.
Co se týká D11 z Trutnova do Polska, tak běží výkupy a inženýrská činnost, zatím asi 55% listů vlastnictví vykoupeno, město Trutnov docela spolupracuje, co jsem četl na fórech a z jiných zdrojů, takže se nebojím ani tady, že by se 2025 nekoplo a neproběhl oficiální šutrklep.
stačí jedno hloupé politické rozhodnutí, tak jak se stalo v r. 2008 díky minstru dopravy Bártovi a všechny stavby dálnic se zastaví. Takže já budu slavit až se po nějakém úseku projedu
No snad ten další úsek udělají v termínu. Na kole občas křižuji cestu pod Homolí a myslím, že toto do postavení dálnice možné nebude.
Nejsou to zatěžovací zkoušky na novém úseku, ale na dosud neprovozované části stavby D35 Opatovice-Časy ( na posledních 3 mostech).
Konečně to bude končit na normální cestě. Dosud to končilo na té úzké na Holice se dvěmi ostrými zatáčkami. Hrozná cesta. Sice mě netěší, že na dalších úsecích ani nekopli, ale aspoň tady bude normální cesta. Jen chudáci ve Stradouni, teď jim bude x let jezdit násobně víc aut pod okny.
Ve Stradouni to bude v pohodě, tam to vede úplně po okraji obce. Hůře na tom budou v Ostrově, tam to vede středem. Ale zase tak dlouho by to trvat nemělo.
V Ostrově se toho moc nezmění, z obou stran je přivaděč na I/17.
Uvidíme. Těch slibů už jsme slišely
Slišely???!!!
Těch 14km dálnice stáhne z cesty Praha-Ostrava cca 10-15 minut. Cesta bude tak pro auta trvat stejne jako přes Brno (bez kolon). Provoz by tedy měl jít nahoru víc. Na úseku do Holic provoz skoro není.
Kdy jste tam jel naposledy u tech Holic? Soustavna kolona po sjezdu z dalnice je tam na denním pořádku. A to je nižší provoz díky letu. Jezdím tam 2x týdne…
Včera, 2x rozhodně tam nejsou dálniční intenzity dopravy. Ten dálniční úsek je pak více méně prázdný…
To je hodně optimistický odhad. Pokud půjde na D35 provoz ještě nahoru, budou v Mýtě, Litomyšli i na OK u Olomouce kolony ještě větší, než doposud a myslím, že vám ta opravená D1 přijde ještě vhod. V zimě to bude rychlejší.
Otevření tohoto úseku ubere tak 7-8 min. víc opravdu ne.
Na Opatovice ze začátku moc provoz nebyl, ale dost se zvýšil a to i přesto, že je zavřený Hřebečský tunel.
Na staré I/35 od HK do holic zůstalo tak 40% provozu, ale to se dalo čekat. Pro naprostou většinu dopravy do HK je to po I/35 rychlejší a bude i po otevření tohoto úseku.
Jj, taky mě to matematicky vychází na nějakých 7 minut. Při průměrné rychlosti 60 kmh na současném úseku vs. 100 kmh na novém.
To možná ano, ale pro řidiče to bude daleko lepší a bezpečnější cesta. Z celé trasy Mohelnice -Hradec je právě tady nejvíc vesnic a největší provoz.
O tom že to ulehčí život v těch vesnicích ani nemluvě.
Včera jsme se vraceli z Jizerek na Hanou a možnost objet Hradec po dálnici je bezvadná. Do spekulací kdy protáhnou D35 do Mohelnice a nahoru k Turnovu bych se nepouštěl..
Myšleno nahoru k Trutnovu , nebo na západ k skrz česky ráj k Turnovu ? Úseky d35 HK – Plotiště Ulibice jsou na dobre cestě (pokud strana a vláda dá) . D11 Jaromer – Trutnov – státní hranice , tak to je horší
Jizerky jsou směrem na Turnov 🙂
Tak tím našim směrem je v projektu D35 do ulibic a pak se připravuje změna části obchvatu Jičína na 2+2. Úsek Ulibice Turnov je hudba budoucnosti – navíc tam z nepochopitelneho důvodu prosazuje kraj 2+1… ikdyz 2+2 by bylo bezpečnější . Jestli je obchvat Přerova bitva mezi ekoteroristy a RSD , tak Turnov – Jicin bude velká válka .. přitom by to v tech krizových místech šlo dat pod zem (jako to delaji v Rakousku)
Nahoru k Turnovu bohužel nikdy. Ohledně dalších úseků jsem ale optimista. Mezi VM a Litomyšlí se už začíná připravovat staveniště.
Možná když to pořádně zkontroluji tak to nebudou muset dělat celé znova jako minule 🙂
Cože to minule dělali na D35 celé znova?