Chysta se i nejake propojeni obci Starocernsko – Veska? Koukam ze tem obcim Veska, V.Kolodeje, Lany u D. to z pohledu jednodussiho spojeni s dalnici moc nepomuze…
ne každá obec musí mít přímou cestu k dálnici nebo přeložce jedničky. Pro místní nebude problém jet o kilometr nebo dva dál. Plus každá zmiňovaná obec má tři směry, kudy se dá jet.
Samozrejme ze nemusi, ale kdybych tam bydlel tak kazdy denne usetreny kilometr-dva jsou dobry, navic by to byly dalsi minusovy auta co nepojedou pres Sezemice 👍
Dusanh
3 hodin
Most je n-polový nebo n-pólový? Nejsem si jistý, ptám se. Díky.
Mám tento server docela rád, protože nám dává celkem objektivní informace z oboru dopravy a dopravních staveb. Ale nevím, proč nám páni redaktoři stále a tvrdošíjně vnucují, že mosty mají póly? Pane Sůro, pane Šindeláři – mosty mají POLE! Prosím, buď se těmto výrazům vyhněte nebo je používejte správně, jinak devalvujete svou práci a úroveň Vašeho serveru.
František
3 hodin
Se mi líbí, jak severní část obchvatu Sezemic je dvojka a tak jde za krajem – takže ti nebude hotové ani do konce desetiletí?
Tak ještěže dopravní indukce vygeneruje dvacet tisíc aut. Prostý zákaz průjezdu pro tranzit by situaci v Sezemicích vyřešil s minimálními nároky na prachy daňových poplatníků.
Jo a ještě bychom mohli poslat nákladní vlaky z koridoru přes Skuteč nebo přes Týniště, aby v Uhersku nebyly potřeba předjízdné koleje.
Železniční ekvivalent ono nápadu – koridor přece naindukoval vlaky.
Tyhle stavby by se měli stavět už s tou dálnicí.
Chysta se i nejake propojeni obci Starocernsko – Veska? Koukam ze tem obcim Veska, V.Kolodeje, Lany u D. to z pohledu jednodussiho spojeni s dalnici moc nepomuze…
ne každá obec musí mít přímou cestu k dálnici nebo přeložce jedničky. Pro místní nebude problém jet o kilometr nebo dva dál. Plus každá zmiňovaná obec má tři směry, kudy se dá jet.
Samozrejme ze nemusi, ale kdybych tam bydlel tak kazdy denne usetreny kilometr-dva jsou dobry, navic by to byly dalsi minusovy auta co nepojedou pres Sezemice 👍
Most je n-polový nebo n-pólový? Nejsem si jistý, ptám se. Díky.
První výraz je odvozenina od slova „pole“, druhý výraz od slova „pól“. Co je asi v tomto případně správně? 🙂
Mám tento server docela rád, protože nám dává celkem objektivní informace z oboru dopravy a dopravních staveb. Ale nevím, proč nám páni redaktoři stále a tvrdošíjně vnucují, že mosty mají póly? Pane Sůro, pane Šindeláři – mosty mají POLE! Prosím, buď se těmto výrazům vyhněte nebo je používejte správně, jinak devalvujete svou práci a úroveň Vašeho serveru.
Se mi líbí, jak severní část obchvatu Sezemic je dvojka a tak jde za krajem – takže ti nebude hotové ani do konce desetiletí?
Ktereho desetileti?
Jestli tou severní části myslíte tu přeložku II/298, tak tu kraj odpískal, s tím že není potřeba a ušetří se tím nemalé peníze.
Krása, takže ne desetiletí, ale století…
4 pruhy nejsou což je peklo
Tak ještěže dopravní indukce vygeneruje dvacet tisíc aut. Prostý zákaz průjezdu pro tranzit by situaci v Sezemicích vyřešil s minimálními nároky na prachy daňových poplatníků.
A kudy se z Pardubic pojede na D35? To je jako z Cimrmana – měli tam dálnici, ale nemohli na ni z krajského města najet…
No zase tak málo možností nemají…I/37, II/322. Nejsem proti této stavbě, ale rozhodně se mají jak dostat na D35.
Takže na I/36 dáme zákaz průjezdu pro nákladní vozidla a pošleme je na II/322. Geniální.
Ještě všem dokázat, že takové opratření nenaindukuje dopravu v Zimném, ani v Hrochově Týnci. A už vůbec to nezvýší spotřebu a emise.
Jo a ještě bychom mohli poslat nákladní vlaky z koridoru přes Skuteč nebo přes Týniště, aby v Uhersku nebyly potřeba předjízdné koleje.
Železniční ekvivalent ono nápadu – koridor přece naindukoval vlaky.
Ahá, proto se ty nové koleje nestaví. Ještě by mohly naindukovat zvýšení zlé vlakové dopravy a to přece nechceme. Raději trhat.