Ahoj. Je nějaký přehled o hustote dopravy na jednotlivých místech? Docela by mě zajímalo nějakých virtualnich top 10 obcí které mají přes město největší transit a čekají na obchvat.
Lukáš Kníže
7 dny
Konečně! Mám z toho velikou radost. Tu mi jen trochu kazí Pardubický kraj, který hodil ze stolu i východní obchvat Sezemic. Škoda!
Vladimír
8 dny
Kdy budou zeleznicini stavby aspon o 20% levenejsi ?
Až Spržel po vzoru ŘSD začne naschvál přestřelovat odhady.
Karel Mio
8 dny
Už aby to bylo. Jinak Pardubice mají vůči dálnicím takovou zvláštní polohu, jak jsou daleko, kdy vlastně žádný pořádný přivaděč ve stylu Plzně, Budějic nebo Olomouce nepřichází moc v úvahu. Jediný víceméně přímý čtyřproudový směr z města je I/37 a dále na Jaroměř po D11, případně do budoucna na D35 na Jičín. Na Prahu je to okolo Opatovic po dálnici asi 10km zajížďka oproti cestě přes Bohdaneč, nebo zvlášť z východní strany města se jezdí „zadem“ přes Sezemice a II/298, což asi po otevření SV obchvatu pozbyde smysl. K D35 na Olomouc je už teď na II/322 sice obchvat Dašic,… Číst vice »
No díky za to ! Oni už to tam tak trochu předrozhrabali, tak to snad stihnou v termínu. Hlavně aby to nedopadlo jako s výstavbou kruhového objezdu na ulici Poděbradská – Globus. Dneska se tam sešla asi 20-ti hlavá partička v oranžových a žlutých vestičkách a všichni se tvářili strašně vážně. Pouze jeden jediný člověk tam chodil s vodováhou která měla asi 2 m na délku a zjišťoval jestli tam ty sklony jsou. Říkám mu že nejsou. Sleduji to průběžně od konce srpna co tam natáhli ten asfalt který po zaválcování šel shrabat rukama. Ty kanalizační v pusti na kruháku… Číst vice »
Kdo můžete, vyražte k Sezemickému akvaduktu. Je to zatím krásné místo, ale brzy už nebude.
Adam
8 dny
Tyhle stavby by se měli stavět už s tou dálnicí.
Maverick
8 dny
Chysta se i nejake propojeni obci Starocernsko – Veska? Koukam ze tem obcim Veska, V.Kolodeje, Lany u D. to z pohledu jednodussiho spojeni s dalnici moc nepomuze…
ne každá obec musí mít přímou cestu k dálnici nebo přeložce jedničky. Pro místní nebude problém jet o kilometr nebo dva dál. Plus každá zmiňovaná obec má tři směry, kudy se dá jet.
Samozrejme ze nemusi, ale kdybych tam bydlel tak kazdy denne usetreny kilometr-dva jsou dobry, navic by to byly dalsi minusovy auta co nepojedou pres Sezemice 👍
Mám tento server docela rád, protože nám dává celkem objektivní informace z oboru dopravy a dopravních staveb. Ale nevím, proč nám páni redaktoři stále a tvrdošíjně vnucují, že mosty mají póly? Pane Sůro, pane Šindeláři – mosty mají POLE! Prosím, buď se těmto výrazům vyhněte nebo je používejte správně, jinak devalvujete svou práci a úroveň Vašeho serveru.
Nechci úplně zasahovat do tohoto češtinářského kroužku, vaše vysvětlení zní logicky. Ale oficiální infoleták od ŘSD (odkaz je v článku) tam má také „osmipólový most“ – buď tam také mají chybu, nebo čeština umožňuje obě varianty.
Ne, neumožňuje, umožňují to jen automatické úpravy ve Wordu či kdovíkde. Je to hrozný nešvar a jako platící čtenář by byl rád takovýchto úletů ušetřen.
František
8 dny
Se mi líbí, jak severní část obchvatu Sezemic je dvojka a tak jde za krajem – takže ti nebude hotové ani do konce desetiletí?
A socan Netolický pokračuje ve vedení kraje jako hejtman dál. 🤦♂️
4 pruhy nejsou což je peklo
8 dny
4 pruhy nejsou což je peklo
Mech
8 dny
Tak ještěže dopravní indukce vygeneruje dvacet tisíc aut. Prostý zákaz průjezdu pro tranzit by situaci v Sezemicích vyřešil s minimálními nároky na prachy daňových poplatníků.
Jo a ještě bychom mohli poslat nákladní vlaky z koridoru přes Skuteč nebo přes Týniště, aby v Uhersku nebyly potřeba předjízdné koleje.
Železniční ekvivalent ono nápadu – koridor přece naindukoval vlaky.
Ahoj. Je nějaký přehled o hustote dopravy na jednotlivých místech? Docela by mě zajímalo nějakých virtualnich top 10 obcí které mají přes město největší transit a čekají na obchvat.
Konečně! Mám z toho velikou radost. Tu mi jen trochu kazí Pardubický kraj, který hodil ze stolu i východní obchvat Sezemic. Škoda!
Kdy budou zeleznicini stavby aspon o 20% levenejsi ?
Až Spržel po vzoru ŘSD začne naschvál přestřelovat odhady.
Už aby to bylo. Jinak Pardubice mají vůči dálnicím takovou zvláštní polohu, jak jsou daleko, kdy vlastně žádný pořádný přivaděč ve stylu Plzně, Budějic nebo Olomouce nepřichází moc v úvahu. Jediný víceméně přímý čtyřproudový směr z města je I/37 a dále na Jaroměř po D11, případně do budoucna na D35 na Jičín. Na Prahu je to okolo Opatovic po dálnici asi 10km zajížďka oproti cestě přes Bohdaneč, nebo zvlášť z východní strany města se jezdí „zadem“ přes Sezemice a II/298, což asi po otevření SV obchvatu pozbyde smysl. K D35 na Olomouc je už teď na II/322 sice obchvat Dašic,… Číst vice »
Zminný bude mít snad brzo taky obchvat.
No díky za to ! Oni už to tam tak trochu předrozhrabali, tak to snad stihnou v termínu. Hlavně aby to nedopadlo jako s výstavbou kruhového objezdu na ulici Poděbradská – Globus. Dneska se tam sešla asi 20-ti hlavá partička v oranžových a žlutých vestičkách a všichni se tvářili strašně vážně. Pouze jeden jediný člověk tam chodil s vodováhou která měla asi 2 m na délku a zjišťoval jestli tam ty sklony jsou. Říkám mu že nejsou. Sleduji to průběžně od konce srpna co tam natáhli ten asfalt který po zaválcování šel shrabat rukama. Ty kanalizační v pusti na kruháku… Číst vice »
Copak si za těch virtuálních 30% asi koupíme…
„Zapomenuté“ odpočívky a protihlukové stěny.
Kdo můžete, vyražte k Sezemickému akvaduktu. Je to zatím krásné místo, ale brzy už nebude.
Tyhle stavby by se měli stavět už s tou dálnicí.
Chysta se i nejake propojeni obci Starocernsko – Veska? Koukam ze tem obcim Veska, V.Kolodeje, Lany u D. to z pohledu jednodussiho spojeni s dalnici moc nepomuze…
ne každá obec musí mít přímou cestu k dálnici nebo přeložce jedničky. Pro místní nebude problém jet o kilometr nebo dva dál. Plus každá zmiňovaná obec má tři směry, kudy se dá jet.
Samozrejme ze nemusi, ale kdybych tam bydlel tak kazdy denne usetreny kilometr-dva jsou dobry, navic by to byly dalsi minusovy auta co nepojedou pres Sezemice 👍
Zkuste do širší úvahy přidat počet obcí v Česku, hustotu jejich rozšíření a příjmy rozpočtu a uvidíte, že na tohle opravdu ČR nemá a nikdy mít nebude.
Hlavně bychom si tu krajinu zabetonovali už úplně.
Most je n-polový nebo n-pólový? Nejsem si jistý, ptám se. Díky.
První výraz je odvozenina od slova „pole“, druhý výraz od slova „pól“. Co je asi v tomto případně správně? 🙂
Tzv. most dipól-dipól.
Mám tento server docela rád, protože nám dává celkem objektivní informace z oboru dopravy a dopravních staveb. Ale nevím, proč nám páni redaktoři stále a tvrdošíjně vnucují, že mosty mají póly? Pane Sůro, pane Šindeláři – mosty mají POLE! Prosím, buď se těmto výrazům vyhněte nebo je používejte správně, jinak devalvujete svou práci a úroveň Vašeho serveru.
Nechci úplně zasahovat do tohoto češtinářského kroužku, vaše vysvětlení zní logicky. Ale oficiální infoleták od ŘSD (odkaz je v článku) tam má také „osmipólový most“ – buď tam také mají chybu, nebo čeština umožňuje obě varianty.
Ne, neumožňuje, umožňují to jen automatické úpravy ve Wordu či kdovíkde. Je to hrozný nešvar a jako platící čtenář by byl rád takovýchto úletů ušetřen.
Se mi líbí, jak severní část obchvatu Sezemic je dvojka a tak jde za krajem – takže ti nebude hotové ani do konce desetiletí?
Ktereho desetileti?
Jestli tou severní části myslíte tu přeložku II/298, tak tu kraj odpískal, s tím že není potřeba a ušetří se tím nemalé peníze.
Krása, takže ne desetiletí, ale století…
A socan Netolický pokračuje ve vedení kraje jako hejtman dál. 🤦♂️
4 pruhy nejsou což je peklo
Tak ještěže dopravní indukce vygeneruje dvacet tisíc aut. Prostý zákaz průjezdu pro tranzit by situaci v Sezemicích vyřešil s minimálními nároky na prachy daňových poplatníků.
A kudy se z Pardubic pojede na D35? To je jako z Cimrmana – měli tam dálnici, ale nemohli na ni z krajského města najet…
No zase tak málo možností nemají…I/37, II/322. Nejsem proti této stavbě, ale rozhodně se mají jak dostat na D35.
Takže na I/36 dáme zákaz průjezdu pro nákladní vozidla a pošleme je na II/322. Geniální.
Ještě všem dokázat, že takové opratření nenaindukuje dopravu v Zimném, ani v Hrochově Týnci. A už vůbec to nezvýší spotřebu a emise.
Jo a ještě bychom mohli poslat nákladní vlaky z koridoru přes Skuteč nebo přes Týniště, aby v Uhersku nebyly potřeba předjízdné koleje.
Železniční ekvivalent ono nápadu – koridor přece naindukoval vlaky.
Ahá, proto se ty nové koleje nestaví. Ještě by mohly naindukovat zvýšení zlé vlakové dopravy a to přece nechceme. Raději trhat.