ŘSD vypsalo tendr na přivedení čtyřpruhu do Karlových Varů, z třetiny to bude dálnice
Dálnice D6 u Hořesedel v září 2025. Foto: Jan Banán Svoboda

V letech 2026 až 2028 by se měl stavět rovněž vedlejší úsek D6 Žalmanov - Olšová Vrata.
D6 bude po dokončení jasný důkaz ekonomické přínosnosti dopravní infrastruktury zaostalému regionu.
Jezdím do KV často a jsem přesvědčený, že tohle je špatně. Tímto se prakticky průtah KV stane součástí dálnice D6, přičemž se rezignovalo na jakékoliv jiné řešení, které by dopravu odvedlo mimo město tak, jak se to děje kdekoliv jinde.
To město teď těžko bude mít nějakou celistvou tvář.
Jiné řešení bylo/je severo-východní obchvat, při kterém si člověk tak zajede, že já osobně bych při cestě do Chebu (kam 2x za rok jezdím) před KV z dálnice sjel a jel dosavadním průpichem.
Průtah Karlovými Vary se řeší . Nejspíš tu bude dlouhý tunel . Město totiž chce severní nábřeží Ohře uvolnit pro urbanistický rozvoj a nechce tam mít tranzitní dopravu.
Na webových stránkách města najdete varianty
Jinak to postavit bohužel asi nepůjde, protože na tunel určitě penízky nebudou, možná ve vzdálené budoucnosti. Jezdím průtahem každý den a žádná tragédie to není. Pokud se nestane nějaká nehoda nebo omezení, Vary projedete za pět minut a po otevření dálničních úseků se to jistě nezhorší, takový provoz tady nebude….
Tunel by ohrozil prameny.
tunel na severu?
Mohlo by se stát.
Místní to asi budou vnímat trochu jinak…
A co se změní oproti stávajícímu stavu?
Příjezd bude bezpečnější, neboť půjde o směrově dělenou komunikaci bez úrovňových křížení.
Super, teď ještě zbytek úseků mezi Vary a Prahou a jakmile se to dodělá, je relace Praha-Cheb hotová. Fantasmagorie o dálnici vedené jižně od KV nechme stranou.
Ostatni useky D6 mezi KV a Prahou se uz staveji. Zbyvaji posledni 2 pred KV.
Tři, ještě Lubenec – Petrohrad
ten se uz rok staví….